No my sme spolu spali...
Petra pov's
Ako náhle to Laura dopovedala mi ostalo zle nevedela som čo mám povedať veď majú len 14 rokov. Videla som že ani Tomovi neni do smiechu predsa je to jeho sestra. No ale aj tak ja to nezmením keď sa majú až na toľko radi... ale aj tak mali počkať.Tom povedal nech sa mu dnes na oči neukazujú. Ja som ostala ako keby paralyzovaná a pýtala som sa sama seba či som správne počula. Tom sa začal smiať no a mne to nedalo tak som sa začala tiež. Po niakej dobe sme sa postavili a išli dole do kuchyne no a tu nastáva ďalší problém prišla mama domov z nočnej. John a Laura sedeli pred mamou a boli smutný a mama bola nahnevaná. Ja a Tom sme sa na seba pozreli a vedeli že bude zle.
Izabela pov's
Ako to myslíte že ste spolu spali? Toto sa mi len sníva?! John ty choď preč z tohto domu a ty Laura choď do svojej izby a vy dva prečo tiež nie ste v škole???!!! moje oči smerovali na Petru a Toma keď som ich uvidela ako idú dole po schodoch. To fakt skože jediný Bill sa chová normálne!??Tom pov's
No vieš mami nám bolo ráno zle tak sme si povedali že ostaneme doma aj tak je len začiatkom roka čiže sa nič nové nepreberá asi. a trocha som sa zúfalo usmial aby som len trocha zlepšil náladu. No ja si myslím že teraz je to horšie ako to bolo. Mama išla do kúpeľne asi sa umyť a potom spať tak ako to robí furt. Ja som sa pozrel na Petru a začali sme sa potichu smiať. No náš smiech prestal hneď ako sme počuli že Laura vyšla z izby a rozbehla sa von cez východové dvere.Petra pov's
Laura to neni dobrý nápad aby si teraz niekam odišla ver mi. snažila som sa Laura nijak zastaviť ale nešlo to nepočúvala ma išla si po svojom. Už som iba počula silné zabuchnutie dverí no a ja som vedela že toto neskončí dobre.______________________________________
Prešiel už týždeň nič sa nedialo všetko sa zabudlo a je ako pred tým. Už aj Laura a John sa môžu stretávať.Akurát sme v škole a je prestávka. Ja som sa rozhodla že to využijem a pôjdem na záchod. Ako som išla po chodbe videla som ako sú pootvorené dvere do triedy 8.D chcela som ich zatvoriť no ako som sa pozrela do dverí videla som Toma a niaku baba z 8.B ako sa spolu olizujú. Tom si ma hneď všimol no ja som sa rozbehla preč a Tom za mnou. Nedávala som tomu nádej už lebo som vedela že to nemá význam počúvať to ako sa ospravedlňuje a ako ho to mrzí pri tom je mu to jedno. Nestihol ku mne dobehnúť a stihla som ísť na ženské wécko, zamkla som sa a začala plakať.
Tom pov's
Tak toto som dojebal. Nechal som sa uniesť tou kurvou toto nedám do kopy ani keď sa na hlavu postavil cítim som ako mi stekajú slzy po tvári. Čakal som či sa náhodou Petra nevráti ale márne začalo zvoniť tak som išiel do triedy že tak ju počkám a poviem jej všetko. No vedel som že ona není taká že odpustí tak rýchlo... Prišiel s do triedy a v triede bol už učiteľ matiky. Sadol som si vedľa Billa a Laura sa na mňa otočila a naraz spolu z Billom povedali že kde je Petra. Ja som sa pozrela na zem a cítil že sa rozplačem nepovedal som ani slovo.Učiteľ pov's
Eeeem Kaulitz neviete kde je Petra Brown lebo už je po zvonení. „Asi na záchode neviem" povedal Tom. No mne nestávalo nič iné ako poslať Lauri pozrieť niekde na záchodoch Petru.Laura pov's
Ja som sa postavila a išla von s triedy videla som ako bol Tom smutný čiže sa niečo medzi nimi muselo stať. Už som bola pri ženských záchodoch a upočula som ako niekto plače, vedela som že je to Petra poznám ju. Nezaváhala som a otvorila dvere a rozbehla sa za dvermi skade som to počula.Petra pov's
Počula som rýchle kroky ku mne a búchanie na dvere. Bola to Laura lebo kričala nech jej otvorím. Ja som otvorila a padla s ňou do silného objatia. Pýtala sa ma čo sa stalo povedala som jej všetko s plačom. Hovorila že je to debil a že toto si nezaslúžim. Presvedčila ma aby som išla do triedy. Boli sme už pri dverách k nám do triedy. Laura ich už otvorila a vošla dnu ja hneď za ňou. Svoj pohľad som dávala zemi a ani raz som sa nepozrela na nikomu v triede. Matikár vedel že som plakala tak sa nepýtal žiadne otázky pre istotu. No prišli sme na koniec hodiny čiže zazvonilo.Celú prestávku sa Tom somnou snažil rozprávať ninja som ignorovala ale videla som že ho mrzí. Dvakrát som sa mu pozrela do očí aj to takým pohľadom aby vedela že ma to veľmi bolí. No pri konci prestávky na mnou prišiel Marcus či by som s ním išla von na rande. Ja som vedela že milujem Toma a keď to marcus povedal pozrela som sa na Toma a videla som že je mu to fakt aj tak ľúto že začali ku tiecť slzy po celej tvári a išiel si sadnúť na svoje miesto a dal si ruku do dlaní.
Petra pov's
Marcus prepáč ale nie nešla ja milujem len jedného chlapca a otočila som sa za seba kde sa na mňa pozeral Tom. Marcus len povedal že to nevadí a odišiel Tomovi sa na tvári vyčaril nesmierne veľký úsmev a potichu pošuškal že aj on ma miluje. Ja som sa bez akejkoľvek emócie otočila k tabuli lebo prišla učiteľka. Na hodine mi na lavicu pristálo srdiečko na ktorom bolo napísané „pre Petrušku" ja som sa len usmiala a pomaly ho otvorila. Bolo v ňom písané:Milá Petra nehnevaj sa na mňa za to čo som dnes urobil. Odpusť mi prosím ťa na kolenách. MILUJEM ŤA STRAŠNE MOC AŽ NA TOĽKO ŽE SI NEVIEM PREDSTAVIŤ ŽIVOT BEZ TEBA. Dnes o 18:00 v parku pri fontáne? Áno / Nie...
s pozdravom Tom
NO NECH SA PÁČI NOVÁ ČASŤ DÚFAM ŽE SA VÁM TO PÁČIIIIIII. A SOM RADA ŽE VÁS TO BAVÍ. NAPÍŠETE MI DO KOMENTÁRA ŽE ČI BY STE TOTO POZVANIE PRIJALI ALEBO RADŠEJ NIEEE PO TOM VŠETKOM ČO SA V ŠKOLE STALOOOO.... A TOTO JE DLHÁ ČASŤ ZA TO ŽE SOM DLHO NIČ NEDALAAA....
AHOJTEEE 💋❤️
YOU ARE READING
Láska za peniaze
RomanceSi dievča ktoré nemá štastie v živote. V ničom sa jej nedarí.