For emmus_the_emu
- Nee! - visítoztam folyamatosan röhögve, mialatt JK kezemnél fogva kirángatott az utcára, a hóba.
- Szeretnék szánkózni - nézett rám nyuszi-szemekkel, mire azonnal megenyhültem.
Ki tudna neki nemet mondani? Na ugye.
- Pillanat - erősítettem fel a derekamra egy hótálszerű valamit, és lefeküdtem.
- Mit csinálsz? - kérdezte döbbenten.
- Gondoltam leszek a szánkód, mert nem tudom hol van és nem szeretném hogy idefagyj amíg megtalálom. - feleltem egyszerűen, majd hívogató mozdulatot tettem a kezemmel.
- De cuki vagy! - mosolyodott el, és rámült.
Fogaimat összeszorítva indultam meg lefelé a kocsibeállón, mialatt kezembe kapaszkodott. Boldog kiáltását hallva melegség öntötte el a szívemet, és egy gondolat futott át a fejemen. "Ha ő boldog, ezért bármi megéri"
- Mehetünk mégegyszer? - kérdezte cukin, amikor leértünk.
- Persze - mosolyogtam rá, és elkezdtem felszenvedni magam a dombra.
- Várj, segítek - kapott fel könnyedén, és felcipelt.
- Köszi.
- Ugyan, én köszönöm neked - simította meg bebugyolált arcomat.
Visszaült, és ismét elindultunk lefelé. Újabb önfeledt sikítás hagyta el száját, én pedig egybefagyva is elmosolyodtam ezen.
- Na gyere állj fel - fogta meg a kezemet és leszedett a csúszkáról.
Visszasétált fel a házhoz, mialatt felkaptam a szánkót, és odavonszoltam hozzá.
- Miért nem mondtad hogy itt van? - kérdezte csodálkozva.
- Csak egy életre szóló élményt akartam neked okozni - vontam meg a vállam fülig pirulva.
- Sikerült. Most én jövök - felelte, és időm sem volt gondolkodni, hozzám hajolt, és mialatt egyik kezébe fogta arcomat, megcsókolt.
A fülemben dobogott az adrenalin, és semmi mást nem érzékeltem Jungkook forró csókján kívül. Leejtettem a szánkót, és átkaroltam nyakát. Életem legszebb pillanata volt. Meg az azután következő több száz és ezer pillanat is.😁❤
YOU ARE READING
Oneshotok karácsonyra
RomanceSziasztok! Mint azt a feedemen említettem, ez egy @bull3ttpr00f-hoz hasonló könyv lesz, karácsonyi/ünnepi/szilveszteri oneshotokkal Kommentben lehet kérni is majd! <33