For Nyuszi_cica
- Mit csinálsz? - kérdeztem, belépve Yoongi szobájába.
Szerelmem a zongoránál ült, és éppen játszott rajta, de hangomat meghallva abbahagyta, és hátrafordult.
Ahogy végigmért, a pír elöntött, pedig pont ezért készülődtem két és fél órán át. Barna hosszúujjú felső vállnál kivágott résszel és pici arany szíves nyaklánccal, krémszínű-fekete-fehér kockás szoknya, sötét nejlonharisnya, és egy fekete magassarkú, amire igaz a zsebpénzem ráment, és kellett egy fél év, mire megtanultam benne járni, de Yoongi reakciójáért totálisan megérte. A hajamat besütöttem loknisra, örök hála Mesinek a segítségért, aki szórt rá nekem csillámot is. A sminkem viszonylag enyhe, csillogós púder és barnás szemfesték (szintén csillogós), szemspirál és pici szájfény. A szememet mondjuk eltakarta a szemüvegem aminek a keretére elment a zsebpénzem maradék része, plusz a legjobb barátnőm egyhavi keresete (kávézóban gyakornok). Összességében életemben először szépnek tartottam magam.
- Nagyon szép vagy - dicsért meg, bókját hallva pedig a szívem hevese(bbe)n kezdett verni, az önbizalmam pedig örömében ordított.
- Idejössz? - tárta ki karjait, én meg modelles járással (amit amúgy augusztus óta tanulok) odaléptem hozzá.
Hirtelen mozdulattal magához húzott, ami miatt combján landoltam, de meg kell hagyni, nem nagyon bántam.
- Megtanítasz zongorázni? - kérdeztem, amire elmosolyodott, és megpuszilta csupasz vállamat, amitől kellemes borzongás futott végig a hátamon.
- Persze. Tedd ide a kezed... - fogta meg kezeimet, és a billentyűkre helyezte.
Yoongi keze puha volt és meleg. Annyira elvette a figyelmemet az a tény, hogy úristen, Min Yoongi megfogta a kezemet, hogy véletlen leütöttem a billentyűket. Ennek hangja azonnal visszarántott a valóságba, és mélyen elvörösödve néztem Yoongira, aki nem bírta abbahagyni a röhögést. Zavaromban körbepillantottam a szobájában. Festmények rólam (jaj de jó), és egy digitális óra az éjjeliszekrényen. 23:45 volt.
- Még ne üsd le! - nevetett, és majdnem leesett a székről.
- Ne nevess ki - durcáztam be mosolyogva.
- Jó, bocsánat - komolyodott el, es megcsókolt.
Mit is mondjak. A lepkéim sem haragudtak.🙂❤
YOU ARE READING
Oneshotok karácsonyra
RomanceSziasztok! Mint azt a feedemen említettem, ez egy @bull3ttpr00f-hoz hasonló könyv lesz, karácsonyi/ünnepi/szilveszteri oneshotokkal Kommentben lehet kérni is majd! <33