6. Kira és Jake

10 2 12
                                    

for KatonaKra

----

Ahogy kiértem a suliból, már tettem is fel a vezeték nélküli fejhallgatómat, és táncolva haladtam tovább az úton. Lehunyt szemmel ugrándoztam a zene ütemére. Már csak néhány nap és téli szünet! Juhúú! c: Vidáman sétáltam a Seven ütemeire, azon tűnődve, kinek mit vegyek. Nemsokára jönnek hozzánk az unokatesómék karácsonyra, ezért most fogom végrehajtani az ajándékvásárlást. Nekik is, meg úgy a családból mindenkinek. Mondjuk a szüleimnek meg a bátyámnak már megvan. Meg persze a kutyusomnak is. Kinyitottam szemeimet, és intettem az elhaladó lánycsoportnak. Jóban vagyok a césekkel, így mosolyogva visszaintettek. Tovább folytattam utamat a Mammut felé, mert ilyenkor ott vannak a legjobb cuccok. Kis séta után be is értem a plázába, ahol azonnal levettem a sapkámat és a sálamat, majd elraktam őket az iskolatáskámba. Kicipzároztam a kabátomat, és a mozgólépcső felé vettem az irányt. 

- Hmm, ez jó lesz! - álltam meg egy szaloncukros pult előtt, és jól bevásároltam. 

Mert persze más termékeik is voltak. Ekkor megláttam a H&M-et. Azonnal felcsillant a szemem, és megindultam. Egy kis idővel később rengeteg mindennel gazdagodtam, megvoltak az ajándékok, és magamnak is vettem egy-két (khmm..egy-két. Lányok relatable hihi) dolgot, és úgy döntöttem, hogy egy kis Starcbuckssal zárom le ezt a napot. Egy kicsit nagy lendülettel érkeztem meg a standhoz, és véletlenül belementem az előttem sorba álló fiúba. Így el is ejtettem az összes tasakomat (amikből volt kábé ötszáz), amit viszont a srác is észrevett, és leguggolt mellém, segíteni.

- Ne haragudj! - mosolygott rám kedvesen, pakolászás közben.

- Én bocsi - mosolyogtam vissza hevesen dobogó szívvel.

- Meghívlak egy kávéra. Hogy hívnak?

- Kira - feleltem rebegve.

- Engem Jake-nek - válaszolt, majd felsegített.

Meleg érintése bizsergette a bőrömet. Szerelem első látásra, definitely! Bocsi Suga szívem, de idolként remélem megérted. Ezután Jake tényleg vett nekem kávét, ráadásul karamellás kekszes lattét, ami az egyik legjobb szerintem. A poharamra azt íratta, hogy Cukika, amitől ott helyben elolvadtam. De cserébe én az övére azt írattam, hogy Helyeske, így szakadtunk a nevetéstől. A pultos lány kevésbé, viszont kiszolgált minket. 

- Elkísérhetlek, ha szeretnéd - ajánlotta fel, amikor a kávénkkal kalandoztunk a Mammutban.

- Azt megköszönném - néztem rá hálásan.

- Vaaagy inkább elviszlek - mivel elég értetlenül néztem rá, ezért folytatta. - Autóval.

- Nyugi nem vagyok olyan idős - nevetett fel. - Nemrég lett meg a jogsim.

- Miért, mennyi idős vagy? - kissé rettegtem a kérdéstől.

- Most lettem tizenhét - válaszolt.

- Huhh, jó. Én tizenöt vagyok, nemsokára tizenhat.

- Taehyunggal egyszerre születtél? - kérdezte.

Időközben kiderült számomra, hogy ő is K-pop fan, ami megváltás volt nekem. Egy helyes, rendes, udvarias, álomszerű, nem túl idős, Kpopper fiú, akivel kávéztam? És autója van? A barátnőm azt mondaná, hogy "Kapd el a srácot, egyszer élsz!".

- Igen, mondhatni - mosolyodtam el, mivel egy nap (és PÁR év van köztünk TaeTae-vel).

- Az jó - mosolyodott el.

- Ugyee - örültem meg, hogy egyetért velem.

Mivel nem hittem elsőre sem, hogy pedofil baltás gyilkos, ezért nyugodt szívvel vállaltam az autózást. De arra nem számítottam, hogy egy Aston Martin tartozik hozzá a mélygarázs szívében. 

- Na jóóó mi a szar - tátottam el a számat. 

Aranyos nevetése betöltötte az üres mélygarázst.

- Csinálsz rólam beülős videót? - fordultam lelkesen Jake-hez, aki ezen csak mosolygott.

- Persze - vette el a telefonomat, és levideózta, ahogy beülök, meg persze egy kis külső és belső körítést is felvettünk.

Már azt is kitaláltam, hogy a Pink Venomot rakom alá. Szeretek videókat szerkeszteni. A többiek tuti elájulnak majd ettől, mivel a felvételen Jake is szerepel egy kicsit. Ezután a srác beindította az autót, felkapcsolta a fűtést, és elindultunk. Egész úton K-pop dalokat énekeltünk, és amikor a kábé fél órás út után megálltunk a ház előtt, kiszállt velem együtt, és segített összeszedni a cuccaimat.

- Köszi mindent - néztem rá a kapu előtt állva, a kulcsommal a kezemben.

- Szívesen bármikor - vont vállat kedvesen, zsebredugott kézzel. - Valamikor még megismételjük?

- Ugyanezt akartam kérdezni - mosolyodtam el.

- Akkor jó - viszonozta, majd hirtelen hozzám hajolt és arcon puszilt. 

- Jó éjt! - ült vissza az autóba, és elhajtott.

Sokáig néztem utána, akkor is, amikor már nem látszott. Ezután magam elé vigyorogva bementem a kapun, és becsuktam magam mögött. A házig tartó pár métert is mosollyal a fejemen tettem meg, de az ajtón belül már nem tudtam elkerülni a bátyámat.

- Kira, megjöttél? - sétált le a lépcsőn álmos fejjel.

- Aha - bólogattam derűsen, mint egy hülye.

- Na mi ez a nagy boldogság hugi? - lökött oldalba vidáman.

- Semmiiiii - nyújtottam meg, és lerúgtam a csizmámat.

- Az jó. Az mindig jó - bólogatott, majd segített elpakolni.

Egy kis idő múlva még mindig boldogan dobtam magam hanyatt az ágyamon. Előkapartam a mobilomat, és megnyitottam a Wattpadot. Megkerestem Dórit, és ráírtam.

Kira üzenete: Alszol?

Dóri üzenete: Tudod, hogy soha nem alszom. Volt valami?

Kira üzenete: Ha te azt tudnád... :D

Dóri üzenete: Mesélj

Kira üzenete: Képzeld...

Fél tizenegyig irogattunk, aztán elnyomott az álom, és otthagytam őt K-dramát nézni.






KatonaKra remélem tetszik <3

Ha szeretnéd, hogy "megismételjük" (vagyis part kettőt) akkor szeretettel várlak! 

Nem tudom hogy van-e bátyád meg kutyusod, mindenesetre mostantól van :D <333


Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Jan 30 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Oneshotok karácsonyraМесто, где живут истории. Откройте их для себя