For vilmanagy19
- Itt vagyok! - huppantam le imádott Jiminem mellé a kanapéra.
Ő rám mosolygott és átkarolt, mialatt vállára döntöttem a fejem. Egy kis ideig ebben a meghitt hangulatban néztük a karácsonyfa fényeit, mialatt Jimin a hátamat simogatta. Eddig tartott a kis karácsonyi feelingünk kettesben, ugyanis berobogott Bius, Dórival a hátán, és hatalmasat borultak, iszonyatos röhögés közepette. Mi, Jiminnel mosolyogva néztük őket, amint a szőnyegen hemperegnek, végül azonban Dóri kerekedett felül és szorosan megölelte Biust.
- Na ne már hé - hadakozott az idősebb, de azért nem volt olyan sürgős lelöknie magáról a szőkét.
Végül elfogadta sorsát, és kiterült, még mindig barátnője ölelésében. Jimin elmosolyodott a két lányon, majd a szemembe nézve megsimogatta a hajamat.
- Cuukii! - aegyozott Dóri és Bius, amikor megérkezett Emu, és nem viccelek, a lábuknál fogva kihúzta őket a szobából.
- Úúú, ajándékozunk? - fordultam Jiminhez izgatottan.
- Oké - vont vállat mosolyogva.
- Remélem tetszik, boldog karácsonyt Jimin! - pusziltam meg az arcát, és odanyújtottam neki a csomagot.
- Köszönöm Vilma - nyitotta ki az ajándékát, amivel egy hónapja minden nap három órát szöszöltem.
Nos, a reakciójáért megérte.
- Ez csodálatos - suttogta Jimin, kiemelve a pólót, amit igazán sokáig készítettem. Az elejére textilfilccel a színpadon álló hét fiút rajzoltam meg, ahogy körbeveszi őket az ARMY ocean, a hátán pedig egy egyszerű BTS logó van, körülötte a nevükkel meg pici lila szívecskékkel.
- Örülök hogy tetszik - mosolyodtam el szégyenlősen.
- Most én jövök, boldog karácsonyt Vilma! - nyújtotta át a tasakot egy homlokpuszi kíséretében.
Belül sikítottam, de megpróbáltam összeszedni magam. De hiába, mert újra meghaltam. Jimin ajándéka egyszerűen tökéletes volt! Egy aláírt párna a saját arcával (kis egoistám), és a parfümje!!!! Áaaaaa!! Úristennn!!!! Nagyon, de nagyon szerelmes vagyokkk!!!!
- Tetszik? - kérdezte Jimin félve, mire a kezét megfogva felugrottam.
- Hogy tetszik-e? Egyszerűen imádomm!! - ugrottam a nyakába a karácsonyfa előtt.
- Köszönöm - suttogtam meghatottan.
- Boldog karácsonyt - hajolt közelebb félve. - Szabad?
- Szabad - mosolyodtam el, aztán...megcsókolt!!!
Váááááá!!!!! Elhajolt tőlem, én meg boldogan öleltem át nyakát, miközben letett a földre. Késő, fent maradtam egy felhőn, álmodozva!😁❤
YOU ARE READING
Oneshotok karácsonyra
RomanceSziasztok! Mint azt a feedemen említettem, ez egy @bull3ttpr00f-hoz hasonló könyv lesz, karácsonyi/ünnepi/szilveszteri oneshotokkal Kommentben lehet kérni is majd! <33