Part 1

3K 25 0
                                    

Hari menjadi gelap setelah awan menutupi matahari. Ini menanda hujan akan berlaku. Tanpa petanda guruh hujan terus melanda. Aku bergegas ke dalam kelas bagi bagi menghindari basah. Aku yang pergi dan pulang menaiki motor memang seharusnya bersabar ketika hujan melanda.

Semasa aku duduk di kerusi. Hadirnya Cikgu Zu yang menghampiri diriku.

Cikgu: Hai Nisa tengah tunggu hujan reda ke?

Nisa: ya cikgu. Cikgu tak pulang lagi ke?

Cikgu: Saya nak bergerak ke kereta ni. Nisa nak cikgu tumpangkan. Takpa motor tinggal sini dan esok sekolah ambik motor balik.

Nisa: takpa cikgu. Terima kasih sudi membantu.

Aku secara tidak sengaja melihat gambar di telefon cikgu. Terkejut sudah semestinya. Aku melihat gambar
*Gambar yang ada pada gagged girl

Aku tersenyum dah menegur cikgu

Nisa: eh cikgu gambar apa tu? Apalah cikgu nih tak matikan telefon. Nasib baik saya yang nampak, cuba orang lain. Silap2 dia buka aib.

Cikgu: eh alamak cikgu sengaja tunjuk. Maklum lah kita berdua je. Nisa tahu ye gambar nih. Terkejut cikgu.

Nisa: tahulah cikgu. Saya suka arts tu. Dia dari cerita anime tu.

Cikgu: ohh baru tahu. Nisa suka yang mana. Pilihlah mana tau Nisa nak buat.

Nisa: eh cikgu memandai je eh. Nanti cikgu pulak yang saya buat.

Cikgu: meh lah kalau berani.

Nisa: jomlah tapi nak buat kat sini ke. Tempat nih umum sangatlah cikgu.

Cikgu: dalam kereta cikgu atau bilik cikgu. Bilik geografi.

Nisa: bilik geografilah cikgu. Baru best dengan bilik tu tertutup.

Cikgu: ok jomlah Nisa.

Aku bergegas dengan Cikgu Zu bagi memulakan permainan.

Setelah sampai ke bilik dan memasuki bilik tanpa buang masa aku menyuruh cikgu membuat satu permainan.

Cikgu Nisa termenung sambil memikirkan idea. Waktu yang sama aku merenung pelbagai gambar bondage dalam telefon cikgu.

Ada yang bogel, cosplay dan juga gambar milik cikgu yang keadaan mulutnya dipakaikan ballgag sambil mengeluarkan air liur.

Terdapat pelbagai video. Antara video yang membuatkan aku terangsang iaitu video Cikgu Zu.

Penerangan dalam video
* Saya seorang cikgu di sekolah menegah...... Nama saya Nur Zulaikha binti Haji Karim. Harini ini saya ingin memakai ballgag yang baru dibeli. Saiz bola tersebut lebih besar dan boleh dikatakan big atau large ballgag. 5 cm bola ballgag ni tau. Saya ingin memakaikannya sambil membaca karangan terbaik yang telah ditanda dan dipilih.
Cikgu kesulitan memakainya kerana bola itu sedikit besar dan ikatan tali yang agak ketat.
Setelah itu cikgu membaca karangan tersebut. Baru sahaja membaca sebahagian perenggan air liur sudah jatuh menitis. Semakin lama semakin banyak dan baru aku menyadari air liur itu menitis ke kertas tersebut. Akhirnya selesai bacaan dan cikgu membuka ballgag itu.
* (Nafas tercungap-cungap) saya cikgu zu berasa bangga dengan murid bernama Nurul Ain binti Abdul yang telah membuat karangan ini. Ballgag ini juga sangat sedap dan puas. Itu sahaja sekian terima kasih.
Aku yang melihat kertas yang bertanda atas meja lalu mengambil dan mencari kertas Ain dan tertawa sambil menghidu kertas tersebut. Bau kertas tersebut sangatlah busuk. Mana tidaknya kertas tersebut ditumpahi air liur miliknya. Aku juga tergoda bau air liur pada kertas tersebut.

(Ketukan meja yang sangat kuat)

Cikgu: puas tengok video tu? Sedap bau kertas tu? Nak kene nih.

Nisa: alah cikgu gurau je. Puaslah tengok cikgu macam nih. Bau kertas ni sedap dan ini hadiah untuk Ain sebab dan berjaya. Cikgu nak seksa saya ke? Itu pun kalau dapat.

Cikgu: kau tunggu nnti cikgu kerjakan puas2. Ini permainan yang akan kita mainkan.

(Penerangan)
Nama permainan itu dam haji.
Sesiapa yang kalah akan memilih nombor didalam kotak sesuai pada gambar tersebut. Setelah itu yang kalah harus bersiap untuk diseksa dan menerima hukuman daripada pemenang. Masa penyeksaan selama 4/5 jam setelah diikat dan sebagainya.
Peraturan akan dilakukan sebelum menyiksa berlaku

Nisa: perghh solidnya. Bagus2 tak sabar saya nak buat nih.

Cikgu: esok kita buatlah.

Nisa: kenapa cikgu

Cikgu: cuba tengok cuaca tu dah reda. Baik Nisa balik sekarang sebelum hujan lagi. Takpa esok ada. Nanti cikgu datang rumah Nisa dan bermain kat rumah cikgu. Okay tak?

Nisa: aduhh... Hmmmmm.... Okaylah kalau macam tu. Esok sahaja, cikgu persiapan diri untuk esok tau. Cikgu jangan risau saya sentiasa bersiap untuk penyeksaan ini.

Cikgu: wah yakinnya kamu. Dah Nisa jom kita balik. Saya gerak dulu sebab nak makan. Jangan lupa tutup pintu kelas nih. Assalamualaikum Nisa.

Nisa: baik cikgu Zu. Waalaikumussalam hati2 cikgu

Cikgu: Nisa juga hati2 bawa motor.

Setelah itu semuanya bergegas dan pulang ke rumah masing2 dan bersiap untuk esok.

Bersambung.

ikat mulut Where stories live. Discover now