Part 9

469 12 1
                                    

Aku tanpa membuang masa mengikuti segala arahan kertas yang telah dapat.
Aku bergegas ke tandas taman permainan. Tepat di pintu tandas seseorang memegang bahu aku. Saat aku melihatnya aku sedikit kesal kerana aku sangat mengenalinya. Orang itu adalah Zul.

Aku malas mahu menceritakan hubungan kami tetapi harus diceritakan. Kamu berdua adalah kembar tidak serupa. Zul lahir terlebih dahulu barulah aku. Kami berdua terlahir sebagai anak orang kaya dan juga memiliki gelaran keturunan. Nama sebenar aku adalah Tun Hanisah Azira Binti Tun Dr Ismail Salleh dan Tun Zulkarnain Bin Tun Dr Ismail Salleh. Malangnya hubungan keluarga kami tidak berakhir baik. Hasilnya kami berpisah semasa tingkatan 2. Aku yang ikut ibu aku iaitu Dr Rohaya binti Mohd Nor dan abang aku manakala Zul dan kakaknya mengikuti ayah. Walaupun sudah berpisah mereka berdua tetap menjalankan tanggungjawab masing-masing.

Kisahnya aku minat bondage dan bdsm sebenarnya dari kembar aku iaitu Zul. Zul sering melihat aksi dan pelbagai cara mengikat. Aku turut mempelajari perkara tersebut. Aku sudah mengenali bdsm semasa sekolah rendah lagi. Aku hanya berpura-pura tidak tahu semasa bersama Shila (baca balik kalau tak ingat dan alang2 tekan undian).

Berbeza aku dengannya adalah aku minat bondage dan bdsm hanyalah suka-suka sahaja. Dia pula sedikit berbahaya dari aku. Aku yang melatih ikatan hanya menggunakan diri sendiri dan kerusi sahaja. Dia pula mengikat pembantu rumah kami. Pembantu rumah hanya menuruti permintaannya. Antara sebab utama aku sedikit membencinya adalah dia gemar menjadikan seseorang yang ia suka menjadi slave. Pembantu rumah aku telah menjadi slave abadinya sehingga kini.

Disaat kami berpisah pembantu rumah itu mengikuti dia. Di saat itu kami saling  berjanji merahsiakan hal ini. Aku dengan dia mengambil keputusan untuk tidak saling mengenali. Tepat semasa f1 kami membuat haluan masing-masing.

Disitulah aku bersama Shila melakukan pelbagai aktiviti bersama.

Tapi disaat ini kami saling berhadapan.

Zul: hai kakak, buat apa kat taman nih. Saya dengar akak tinggal dirumah Cikgu Zu.

Nisa: kau buatlah hal kau jangan ganggu aku (sambil melangkah kaki kepada)

Zul: akak nak buat challenge ke? ( Terus menarik tangan aku) Akak tak berbahaya ke?

Nisa: kenapa kau sibuk dengan urusan aku? Kita dah saling berjanji? Kau lupa?

Zul: sensitif lah dia nih. Kita nak gurau2 pun tak boleh.

Disaat yang sama aku mendengar notif mesej masuk dan aku melihat gambar Cikgu Zu sedang berjalan di supermarket.

Aku terus menjatuhkan bag yang diisi alatan challenge dan terus menarik colar bajunya.

Nisa: kau nak apa gila? Kenapa kau kacau aku hah? Kau nih bodoh ke apa?

Zul: santai lah kak ( sambil tersenyum) apa kata kita challenge nak tak?

Nisa: kau gila memang aku tak layanlah (dengan nada marah)

Zul: kau yakin ke? (sambil menunjukkan video yang terlihat seseorang mengikuti cikgu)

Nisa: apa kau nak sebenarnya? (nada kesal)

Zul: aku nak kita main game. Aku bosan tapi kalini je boleh ke tak tapi kau tetap tkde pilihan.

Nisa: kau cakap apa kau nak

Zul: saya bagi akak masa selama 1 jam cari seseorang dikawasan ini. Kalau dah jumpa ambil gambar lalu hantar kat aku dan bawak dia jumpa cikgu. Tapi kalau kau gagal siap2 kau tengok cikgu tu viral.

Nisa: fuck you ( sambil menunjukkan jari tengahnya)

Zul: challenge bermula sekarang

Aku yang mendengar terus bergegas mencari seseorang yang ia suruh. Sejujurnya ini sulit kerana kawasannya yang luas. Di tambah lagi tiada sebarang petunjuk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ikat mulut Where stories live. Discover now