Part 3

1.9K 19 2
                                    

Ceritanya dia macam nih.

Cikgu waktu tu f1 ada aktiviti kem kepimpinan. Waktu ada aktiviti polis dan penculik. Waktu tu cikgu berperanan jadi penculik. Jadinya mangsa yang perlu diculik ialah cikgu sejarah cikgu. Nama dia Nur Anita binti Haji Hassan. Waktu tu dia cikgu pilih dengan alasan dia paling baik dan rapat dengan cikgu.

Nisa: ohhhh gitu, sambung lagi cikgu.

Cikgu: okay. (bercerita) okay waktu tu cikgu diberikan masa selama 1 jam tau.
Sebelum tu, cikgu diberikan masa selama 20 minit mencari bahan untuk mengikat cikgu Anita. Tepat masa dan cikgu bawak cikgu Anita ke bilik sejarah. Kat bilik sejarah ada sebuah bilik. Disitulah cikgu ikat cikgu Anita.
Bahan yang cikgu ada 1 sapu tangan, 2 tudung, 1 selotip hitam dan 7 gulung tali. Waktu tu cikgu tak tahu nak ikat tau. Tapi cikgu Anita yang bantu. Dia yang ajar cikgu masa tu.(terhenti seketika).
Wah nampak gayanya seri ni Nisa.
Macam mana nih nak teruskan atau next round?

Nisa: next roundlah. Nih kita anggap seri (menyusun dan haji ke susunan yang semula) okay mula dulu cikgu dengan sambung cerita.

Cikgu: okay cikgu mula bergerak (bercerita) cikgu ikut arahan cikgu Anita. Mula2 cikgu ikat tangan kebelakang dengan cantumkan siku. Kaki pula cikgu rapat dan ikat di pergelangan kaki dan peha cikgu Anita.
Cikgu Anita suruh habiskan tali yang ada tu. Ada lagi 3 tali waktu tu, cikgu Anita tiba2 menyiarap dengan mengerakan kaki dengan tangan seperti mahu bersatu sambil berkata "ini hogtied namanya lekas ambik tali dan cantumkan". Cikgu apa lagi ikatlah. Cikgu Anita suruh tarik tali bagi ketat dan pastikan tangan dengan kaki betul2 dekat. Setelah itu, ada lagi dua tali, satu tali tu cikgu ikat pergelangan siku dengan badan cikgu Anita. Memang sulit sebab kaki dengan tangan bercantum. Masa ikat tu memang menonjol dada cikgu Anita. Lagi satu tali disimpan dahulu. Cikgu Anita terus suruh cikgu gulung tudung tu lepastu tutup kat mata cikgu. Sebelum ikat mulut cikgu Anita, di pesan supaya sapu tangan disumbat ke dalam mulut. Lepastu selotip mulut cikgu secara pusing sebanyak 7 kali. Setelah itu, 1 lagi tudung dilipat segi tiga dan ikat kat bahagian hidung dengan ketat. Pesanan nya pastikan selotip dibuat secara cantik dan betul2 ketat.Akhirnya, cikgu ikut arah dan selesai. Setelah itu cikgu tinggalkan cikgu Anita dan tutup pintu dan bersembunyi. Tepat 1 jam polis akan mencari penculik. Lepastu nak tahu tak apa terjadi.

Nisa: nak cikgu.

Cikgu: (bercerita) masa tu cikgu berhasil bersembunyi sehingga selesai dan cikgu Anita gagal ditemukan. Waktu tu pesanan pembesar suara dilakukan bagi memastikan penculik menyerah diri. Apa lagi cikgu serahkan diri. Waktu tu cuma ada 2 orang je termasuk cikgu. Apa lagi cikgu diarahkan untuk lepaskan cikgu yang diculik. Cikgu bergegas dan ke bilik. Cikgu tengok cikgu Anita dan lepaskan penutup mata. Setelah itu cikgu nak bukak selotip mulut dengan cepat cikgu Anita geleng kepala. Cikgu paham dan melepaskan tali yang ada pada cikgu Anita. Setelah selesai melepaskan tali, selotip pada mulut cikgu Anita dilepaskan sendiri.
Setelah itu cikgu Anita terus peluk cikgu dan cium pipi cikgu dengan berkata (nada kepenatan) " puas memang puas harini, Zu cuba tengok kemaluan cikgu habis basah tau. Memang dan lama cikgu idamkan". Cikgu memang terkejut sebab baru perasaan lantai basah. " Zu nanti kita berbincang. Cikgu dengan nada panik bersetuju. Setelah selesai kem kepimpinan tu cikgu jumpa cikgu Anita. Bermula kisah cikgu dengan cikgu Anita. Pelbagai permainan yang cikgu dah lakukan. Cikgu dah pernah jadi dom dan slave. Bermacam seksaan yang dihadapi. Memang puaslah dan itulah macam mana cikgu suka bondage.

Nisa: wah bestnya cikgu. Nanti dengan saya pula tau cikgu.

Cikgu: ya Nisa jap lagi kita buat tau. Sebab cikgu dan nak menang.

Nisa: yakin betul eh cikgu hehe.

Bersambung

ikat mulut Where stories live. Discover now