Tanpa aku sedari akhirnya kepala aku yang dibungkus susah dibuka. Egg vibrator Dan sebuah alat yang di masukkan ke dalam lubang bontot iaitu pump. Suasana yang gelap dan aku cuba memanggil cikgu.
Nisa: cikgu dekat mana nih?. Saya sudah bangun cikgu.
Kedengaran bunyi pintu ditolak Dan lampu dibuka. Aku akhirnya melihat wajah cikgu yng kelihatan baru bangun dengan hanya memakai bra dan panties sahaja.
Nisa: maaf kejutkan cikgu.
Cikgu: Takpa2 Nisa cikgu faham. Sekarang jam pun dan menunjukkan 5.45 pagi. Cikgu panik semalam sebab masa cikgu tinggalkan Nisa hanya bunyi suara tangisan dan bunyi suara tertahan. Saat cikgu tinggal selama 3 jam cikgu terkadang dengar suara Nisa mendesah. Tapi cikgu terlelap dan bangun jam 3 pagi. Lari cikgu keatas tengok tilam basah Dan kamu senyap. Cikgu goyangkan badan tak bangun. Terpaksa cikgu tanggalkan tape yang berbungkus di kepala Nisa. Nasib tiada apa-apa berlaku syukur sangat.
Nisa: dah nak buat macam mana sayakan slave sekarang nih. Lagipun sebentar lagi permainan akan tamat.
Cikgu: ye sayang, cikgu lepasan Nisa awal sedikit.
Cikgu tanpa buang masa mengunting selotip yng dilapis wrap pada kaki hingga ke bahu. Setelah itu aku cuba bangun dan pergi ke tandas namun kesulitan akibat kaki aku bergetar-getar. Cikgu yang melihat membantu aku. Aku yang mula memberihkan diri. Setelah itu memakai baju dan tidur. Saat itu aku melihat cikgu memberihkan tempat penyiksaan aku. Dalam beberapa saat akhirnya aku lelap.
Cuaca yang panas dengan cahaya matahari yang menembusi tingkap rumah cikgu walaupun telah menggunakan langsir yang gelap tetap tembus. Aku bangun dan menyedari bahawa cikgu tidur disebelahku sambil memeluku. Aku melihat jam menunjukkan 12 tepat dan jelas matahari dibawah kepala.
Saat aku cuba bangun tidak sedari cikgu juga bangun dan melihat wajah aku. Seketika kami saling menatapi wajah kami antara satu sama lain. Setelah itu cikgu memeluk aku dan aku membiarkan sahaja.
Setelah lama cikgu memeluk akhirnya dia bersuara.
Cikgu: Nisa apa yang patut kita buat harini. Cikgu rancang nak bawak Nisa jalan-jalan. Tidak kisah kemana sahaja atau Nisa ada cadangan, cikgu ikut sahaja.
Nisa: saya tak tahu nak pergi mana cikgu. Tapi yang pasti kita pergi makan dulu boleh. Saya dah lapar ni.
Cikgu: Cikgu pun sama lapar dah nih. Tengok jam dah 12 tepat memang waktu kita makan tau. Dah jom bersiap-siap sekejap lagi kita gerak.
Aku dengan cepat mencium pipi cikgu dan terus melaju ke bilik yang ada pakaian aku. Aku tidak memandang belakang dah terus ke hadapan. Hampir 30 minit untuk aku bersiap. Setelah siap aku turun dan melihat cikgu sudah siap. Disaat yang sama cikgu membawa beberapa alatan bdsm di dalam bag dan memasukkan dalam kereta. Tanpa cikgu sedari aku telah mengikutinya. Setelah meletakkan bagi tersebut aku terus peluk cikgu dari belakang.
Nisa: Cikgu bawak barang tu nak buat apa tu. Kalau nak outdoor okay je tapi macam letih sikit.
Cikgu: takpa Nisa cikgu faham kamu penat. Jangan risau nanti cikgu bagi tahu nak buat apa tau.
Aku yang mendengar hanya tersenyum dan masuk ke dalam kereta dan duduk bersebelahan pemandu. Setelah itu cikgu mulakan perjalanan. Perjalanan ini disinari dengan lagu pop terkini.
Akhirnya destinasi sampai juga.Cikgu yang turun dan terus menunjukkan kedai makan. Aku hanya mengikuti cikgu. Setelah duduk aku dan cikgu memesan makan dan minum. Sewaktu menunggu aku memulakan perbualan.
Nisa: bagi tahulah kita nak buat apa lepas nih.
Cikgu: yelah cikgu bagi tahu. Nanti Nisa dan cikgu akan memilih 5 kertas didalam sebuah kotak tau. 5 kertas itu adalah perkara yang perlu kita berdua kene buat. Apa yang ada itu adalah rahsia.
Nisa: menarik permainan ni. Memang ikut nasib dan yang tidak beruntung akan kalah.
Cikgu: mestilah tapi kita buat nanti tau yang pasti sekarang kita makan dulu.
Nisa: baik cikgu.
Setelah itu makan sampai berserta minuman. Setelah makan dan minum selesai cikgu membayar. Aku merasa senang kerana cikgu belanja aku.
Kami terus pergi ke kereta cikgu.Cikgu buka bonet dan membawa kotak itu dan bag.
Cikgu: kita osom nanti yang kalah mula dulu. Dan ambil satu cikgu pula sampai cukup 5 tau Nisa.
Nisa: baik don't worry teacher i do the best!!!.
Osom dimulakan dengan pemenangnya aku. Cikgu mula mengambil. Kini giliran aku sehingga kami cukup 5 kertas.
Cikgu: baiklah cikgu buka kertas yang pertama. Tugas pertama adalah selama 4 jam?. Nisa pula bukak kertas pertama.
Nisa: okay tugas pertama Nisa adalah menggunakan remote control vibrator.
Wah dah berapa kali Nisa pancut nih!!!. Memang meroyan saya.Cikgu: tangan Nisa takde luck. Okay kertas kedua adala menggunakan chastity belt yang memiliki dua dildo. Nampak gaya cikgu terkena nih. Hehehe
Nisa: memang cikgu nak saya pakai chastity belt eh. Dahlah dua dildo. Okay saya pula bagi kertas kedua ialah 3 jam. Yes tak lama pun kene dera.
Cikgu: not bad Nisa. Okay kertas ketiga adalah menanggalkan pakaian dalam iaitu bra dan panties. Ofc puting aku tajam nanti. Nasib bulu memek dah cukur.
Nisa: eh cikgu nih tak bertapis. Saya pula yang ketiga ialah menyumbat mulut dengan panties pesaing. Menggunakan ballgag dan terakhir selotip pada mulut untuk memastikan air liur pada ballgag ditahan. Boleh memakai mask. What hampir panik tadi bila tak nampak ada suruh pakai mask.
Cikgu kertas keempat adalah cikgu perlu memakai penisgag dan memakai mask sebagai perlindungan. No komen untuk ini.
Nisa: next keempat ialah memakai penyepit besi pada puting. Penyepit itu adalah penyepit yang boleh diketatkan. Yang akan letakkan adalah persaingan anda. Memang puting aku lebam macam nih.
Cikgu: Yes finally lihat puting Nisa tajam. Okay Akhir kertas kelima cikgu kene berjalan di kawasan supermarket yang ditetapkan pesaing. Eh kenapa aku dapat nih. Salah nih ( nada suara sedih).
Nisa: padan muka tu dia sapa suruh ada niat tak baik. Okay kertas kelima adalah Nisa kene berjalan dikawasan taman permainan selama 1 jam yang akan ditetapkan oleh persaing. Okaylah not badlah.
Cikgu: sukalah tu. Okay sekiranya arahan pada kertas tak ikut denda akan diberikan. Sekiranya salah satu pihak menyerah secara automatik kalah dan pihak kedua menang dan boleh menghentikan permainan. Permainan akan bermula secara serentak. Persiapan diri perlu selama 5 minit. Sekiranya lebih 5 minit secara automatik kalah. Itu sahaja sekian terima kasih.
Nisa: jom mulakan sekarang.
Cikgu yang mendengar hanya tersenyum sahaja. Aku dan cikgu bergegas mengambil barang dan pergi ke tandas awam. Siapakah yang akan menyerah nantinya. Terdapat halangan yang tidak duga berlaku.
Bersambung
YOU ARE READING
ikat mulut
FantasyKisah cikgu dan murid-murid yang memiliki hobi yang sama tetapi kelainan bagi pandangan orang lain