Hari baru kian bermula.
Aku dengan senang hati pergi ke sekolah bagi menuntut ilmu. Tetapi untuk petang ini. Permainan yang akan aku mainkan bersama cikgu Zu.Harini hari Jumaat, sudah semestinya pulang awal kerana bagi lelaki muslim wajib menunaikan solat jumaat. Lagi pula harini beberapa cikgu tidak memasuki kelas.
(Memasuki sekolah dan memulakan pembelajaran)
Tepat jam 12.30 tengah hari waktunya pulang ke rumah.
Disaat aku pergi ke kawasan meletakan motor aku di panggil cikgu aq.
Cikgu: NISAAAAAAAAA. Sini sekejap.
Aku bergegas lari kepadanya.
Nisa: ya cikgu ada apa ya.
Cikgu: 3 petang tau cikgu datang ambik lepak rumah cikgu.
Nisa: baik cikgu (sambil tersenyum)
Dengan senang hati aku berjalan ke motor aku. Aku benar-benar tidak sabar untuk aktiviti petang ini.
Sesampainya dirumah aku terus menyiapkan tugas ruang supaya tidak perlu dilakukan ibuku. Maklum aku tinggal berdua dengannya. Walaupun ibuku bekerja dan kaya dia tetap menguruskan rumah seperti ibu-ibu suri rumah. Setelah selesai dan makan. Ibu tepat pulang jam 2.
Nisa: Assalamualaikum selamat pulang ibuku
Ibu: waalaikumussalam baebii bucuk ibu. Anak ibu dah makan
Nisa: dah ibuku tadi Nisa dapat nasi free masa beli kat gerai Pak Cik tu.
Ibu: ohhh, ibu baru je nak masak. Nisa nak makan lagi tak.
Nisa: tak ibu dah kenyang. Nanti Nisa keluar dengan cikgu Zu pukul 3 nanti.
Ibu: okay hati-hati jangan buat hal tau. Nisa dengan cikgu nak ke mana tu.
Nisa: cikgu ajak pergi rumah dia. Minta tolong sikit.
Ibu. Okay2 dah pergi siap2 nanti cikgu datang tu.
Nisa: baik bu.
Aku bergegas ke tandas untuk menyiapkan diri.
Sebelum jam 3 cikgu sudah sampai dirumahku.
Tanpa berlengah lagi aku terus menaiki kerendaan cikgu.
Nisa: haiii cikgu hehe
Cikgu: hai, nape hehe. Tak sabar ke.
Nisa: mestilah cikgu.
Cikgu: Nisa cuba cerita macam mana Nisa minat benda nih.
Nisa: (bercerita). Saya minat masa f1 lagi. Waktu tu saya buat gagged challenge dengan kawan saya. Shila namanya. Waktu tu Shila ajak sebab suka ikat2 mulut. Saya pun layankan jelah. Waktu ikat2 tu Shila pegang dada saya. Saya terkejut lalu nk tepuk dia tak jadi sebb dia tarik puting saya. Saya menjerit tapi tak jelas sebb mulut diikat. Dia ikat mulut dengan kain tudung. Ketat dan membuatkan air liur saya menitik. Saya memang tak suka waktu tu. Masa dilepaskan saya terus pergi. Tapi Shila tarik tangan saya. Dia minta maaf. Dia kata dia suka benda2 macam nih. Saya tak layan lepastu dia kata dia boleh buat apa sahaja kat saya. Apa lagi, saya ambil bola pingpong dan sumbat dalam mulut dia. Lepastu ambik tudung bersih dan gulung terus ikat mulut dia.
Dia bersuara tapi tak jelas. Saya ambik kain yang diikat kat mulut saya tu saya letak yang tempat yang basah kena air liur saya kehidungnya. Tetiba dia punya puting menjadi tajam dan dia terangsang. Terus saya tak buat. Leptu dia bukak ikat dan terangkan segalanya. Dari situ saya tahu bondage ni dgn bdsm. Memang awal2 saya takut tapi sejak haritu memang main dengan dia.
Tak selalu benda nih. Bila buat gilir2 seksa sesama sendiri. Best dan happy sampai hari buat cuma sibuk sebab nak SPM. Tu je kisahnya cikguCikgu: seriuslah Shila anak ketua PIBG tu minat semua nih atau top student sekolah kita.
Nisa: hehe dialah cikgu si top student tu.
Cikgu: wah, dengan muka baiknya dia tak sangka dia macam tu. Sopan santun dia terhadap orang lain dan terutama ibu bapa dan guru menutup minat nih eh.
Nisa: itulah tu tapi yang penting pelajaran dia tercapai.
Cikgu: betul tu bagus, minat dan buat boleh tapi pelajaran jangan tertinggal.
Nanti awak ajak dia dengan dia tahu ke tentang ptg nih.Nisa: tak cikgu nanti saya bagi tahu dia jangan risau.
Cikgu: bagus okay dah sampai.
Nisa: wah tak sabar nih jomlah cikgu.
Cikgu: oky jom tapi bismillah bila masuk rumah nih.
Nisa: baik cikgu.
Setelah selesai aku dan cikgu masuk ke dalam rumah dan cikgu menyediakan permainan dam haji.
Cikgu: tak sabarnya melawan pemain peringkat negeri nih.
Nisa: eh cikgu merendah diri eh. Bukannya cikgu juara pertandingan dan haji peringkat negeri sampai masuk berita tu.
Cikgu: hehe dah jom mula.
Nisa: jom alang2 ceritalah tentang cikgu
Cikgu: okaylah macam nih (sambil main cikgu bercerita)
Bersambung...
YOU ARE READING
ikat mulut
FantasyKisah cikgu dan murid-murid yang memiliki hobi yang sama tetapi kelainan bagi pandangan orang lain