Sasuke dá možnost Itachimu, aby prohodili pár slov. A co to kuchtí ty dvě blonďatá třeštidla?
Bylo osm hodin večer a všichni se váleli na gauči. Kupodivu neměl Sasuke žádné námitky a taky se už netvářil jak morous. Toho Itachi chtěl využít.
Naruto a Deidara pololeželi vedle sebe na levém okraji a bratři na tom druhém. Dívali se na nějakou vánoční komedii, kterou stejně moc nevnímali. Spíš se mezi sebou bavili. Tedy, hlavně blonďáci.
,,Můžem si promluvit? O samotě?" zeptal se Itachi, když už chvíli pozoroval Deidaru, jak vypráví Narutovi nějakou zajímavou historku a je do toho zabraný až po uši.
,,Když jsou ty Vánoce" povzdechl si mladší černovlásek a postavil se.
Itachi se na něho děkovně usmál a taky vstal. Zamířili do Sasukeho pracovny, kde si mladší sedl na židli a dal si nohu přes nohu.
,,Jestli si potřebuješ sednout, za skříní mám schovanou stoličku" nabídl Sasuke.
,,Ne, díky, postojím."
,,Tak co chceš řešit? Byl bych velice rád, aby to nebylo na dlouho. Nechci nechávat Naruta s Deidarou moc dlouho pospolu."
Itachi se uchechtnul.
,,Se bojíš, že mu nakecá nesmysly?"
,,Ne, spíš, jestli ti dva si na nás něco nepřipraví. Nějaké to překvápko, když se blíží Silvestr."
,,Uhm, aha."
--- ---
V obýváku do sebe Naruto lil už třetího panáka naráz. Netušil proč to dělá, ale prostě se chtěl nějak dostat do stavu, kde mu bude všechno jedno. Deidara si hrál s jeho rozčepýřenými vlasy a musel se v duchu pousmát. S blonďákem může souhlasit.
,,Ty, Naruto, co kdybychom si udělali prču ze Sasukeho? Třeba něco s chlastem nebo těmi dárky, co dostal."
Vyslovil to a upřeně se mu díval do tváře. Modlil se k Jashinovi, aby na to mladší kývl a sranda mohla začít.
,,Já ti nevím, Deii. Co když to bude čekat? Zná nás hodně dlouho na to, aby věděl, že vymyslíme něco na Silvestra" namítl Naruto.
Deidara mu musel dát za pravdu. Sasuke není hloupý a ani slepý, pozná a ví, že nějaká ta zábava se chystá.
,,A teď mi řekni popravdě, chtěl bys to?"
,,A co?" nechápal mladší a posadil se.
,,Udělat si z něho srandu, jakoukoliv."
Naruto se ušklíbl.
,,Si myslíš, že já nemám nic v plánu? Mám toho spoustu, nejen pro Sasukeho."
Dei překvapeně zamrkal.
,,Ty něco máš?"
,,Jo, jestli chceš, tak ti to řeknu."
--- ---
,,Ještě jednou. Takže mi tady vykládáš, že se táta z toho dostal a všechno se obrací k lepšímu? A ještě se mi chceš omluvit a zároveň žádáš omluvu i ode mě?"
Sasuke si během pár minut vyslechl svého bratra a ke konci se uchechtl. Nemohl tomu uvěřit.
,,Ano, Sasuke. Chci, abychom měli mezi sebou dobrý vztah a já ti slibuju na všechny bohy, že už ti nic nezatajím."
Mladší si ho měřil pohledem od hlavy až k patě. Moc se mu do toho nechtělo, ale co už. Aspoň ho nebude Naruto deprimovat a opět se obnoví jejich bratrský vztah.
ČTEŠ
Christmas story [NaruSasu] [ItaDei] ✓
FanfictionCo všechno se semele o Vánocích, které blonďák připravil, aby tak upevnil vztahy? Vyříkají si to mezi sebou bratři Uchihové nebo se to ještě zhorší? A pomůžou jim jejich dva partneři, kteří si naopak rozumí až moc? A oslavy konce roku nás neminou. B...