6. Trhy

41 1 3
                                    

Ještě předtím, než začne ta pravá silvestrovská zábava, se vydáme na trhy. Původně tady neměly ani být, ale tak nějak mi to sedělo do děje.

Tak snad Vás donutím, taky na nějaké jít. :D

PS: Tahle kapitola bude nejkratší ze všech. Je to jenom oddechovka.

Ráno napadl Itachiho skvělý výlet. Co si takhle vyrazit na trhy?

--- ---

Když se všichni sešli na snídani, na které se vyřádil zase Deidara, černovlásek promluvil.

,,Co si udělat procházku po městě a stavit se na náměstí na trhách?"

,,Jo! Musím si nutně koupit trdelník a punč!" ozval se Deidara a ihned se přihlásil, že je pro.

,,Pokud mě nebude odpoledne bolet hlava, tak klidně" a jako druhý byl mladší blonďák, který si mazal palačinku jahodovou marmeládou.

Tři páry očí se zaměřily na Sasukeho, který se snažil ze spreje dostat poslední zbytky šlehačky. Docela s tím bojoval a byla to sranda, se na to dívat.

,,Co bych tady dělal" a podíval se na Deidaru," ale jestli si budeš zase kuchtit nějakou blbost, tak ti rozbiju s pomocí baňky od stromu hlavu" varovně na něho ukázal prstem a potom se zase vrátil zápasit ze sprejem.

,,To bychom měli" kývl si pro sebe Itachi.

--- ---

Celé dopoledne se jenom váleli a relaxovali. Naruto se  nakonec rozhodl, že půjde taky. Žádná bolest hlavy ho přece nazastaví od toho, aby mohl vidět, jak moc v lásce se mají Deidara a Sasuke.

Po obědě vyrazili.

--- ---

,,Já ti nevím, Itachi. Byl to dobrý nápad?" ptal se Naruto staršího černovláska, když šli vedle sebe a v dálce slyšeli Sasukeho naštvaný hlas na Deie, který se snažil z posledních zbytků sněhu vytvořit kouli dost velkou na to, aby se strefil do svého cíle.

,,Přece nebudeme celé dny zavření doma. Navíc se dlouho neviděli, takže upevní svoje hašteření a vzájemnou rivalitu."

,,Jak myslíš, ale můj nápad to nebyl, takže až je najdem válet se někde na zemi, jak se bijí do krve, tak za mnou nechoď" varoval ho blonďák.

Itachi se jen ušklíbl a dál pokračoval v cestě.

--- ---

Po úspěšné trase, během které nikdo nepřišel k vážnému úrazu, se dostali na náměstí, kde se to jen hemžilo lidmi. Všude bylo narváno a nešlo ani poznat, kde jsou jaké stánky.

,,Si museli vybrat zrovna dnešek, jindy to nešlo" odrfkl si Naruto a jen tak tak uhnul malým děckám, které ho málem sejmuli na zem.

,,Ty jsi tady ale taky, tak nechápu, proč si stěžuješ. Navíc jsi mohl zůstat doma, když nedokážeš nic vydržet" rejpnul si Sasuke a dal si ruce do kapes.

Blonďák nad tím jen protočil očima a vyhlížel, kam by mohl prvně zamířit. Jeho zrak ulpěl na stánku z langoši. Olízl si rty a zamířil tam.

,,První oběť trhů a to tu nejsme ani pět minut" uchechtl se Deidara, když pozoroval Naruta, jak si se seznamu nemůže vybrat a ptá se prodavače.

,,A ty budeš druhý, pokud se podíváš za sebe" ukázal prstem Itachi.

Starší blonďák se tedy podíval a začal skákat radostí. Černovlásek by se i vsadil, že v jeho očích spatřil i záblesk štěstí.

Christmas story [NaruSasu] [ItaDei] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat