3. Hádka a nechtěné setkání

48 0 0
                                    

Další den se Naruto vydal do obchodu, aby nakoupil všechno, co bude potřeba. S tím, že mu Sasuke dnes ráno jasně řekl, že mu pomůže maximálně s přípravou večeře se smířil. Vstoupil do velkého nákupního centra, kde se pokusil nasát vánoční atmosféru. Šlo mu to, ale ztěžka. Štvali ho lidé, kteří se předbíhali a pokřikovali na sebe. Že za necelé tři dny bude každý ve společnosti své rodiny, jíst štědrovečerní večeři, rozbalovat dárky a smát se vtipům, asi nikoho nezajímalo.

Jediný Naruto se na to díval tak nějak pozitivně, když překecal svého přítele. A to byl úspěch dost velký, zvlášť, když je Sasuke taky pěkně tvrdohlavý.

Jeho první cíl byl obyčejný supermarket, kde chtěl sehnat vše, co doma buď nebylo nebo by se mohlo stát, že by to během svátků došlo. A blonďák fakt neměl náladu běhat po obchodech a shánět to. Chtěl si užít čas se Sasukem, Itachim a Deidarou. Podvědomě cítil, že letošní svátky a oslavy konce roku budou ty nejlepší.

       ••• •••

Když měl vše nakoupené, vyrazil ješte do jednoho menšího obchůdku. Chtěl koupit dárek o kterém věděl pouze jediný člověk.

S nadšeně vypsaným výrazem ve tváři vycházel z obchodu a v levé ruce držel malou taštičku, ve které se ukrývalo ono překvapení.

Byl tak mimo dění kolem sebe, že omylem do někoho narazil. Udělal několik kroků vzad, ale udržel se.

,,M-moc se omlouvám, neviděl jsem vás!"

Jashin mu nejspíš za poslední dobu musel přát, protože když se podíval a u toho se omlouval, uvědomil si, že srazil bývalého kámoše Sasukeho. Suigetsua.

Znal ho dost dobře, přece jen, když začínal chodit se Sasukem, potkával ho dost často. A oba se moc nemuseli.

,,Co ty tady? Kde máš svého Sasánka?"

Suigetsu měl bílé a u konečků světle modré, nakrátko střižené vlasy a fialové oči. Jeho hlavním znamením byly ale špičaté zuby. Vypadal, jako nějaký žralok.

,,To ti může být jedno, kde je. A navíc tvoje první otázka nevyzněla moc inteligentně" ušklíbl se blonďák.

Bělovlásek se zamračil a kdyby taky nedržel v ruce tašku, ihned by se po něm vrhnul. Byl horká hlava, ale díky své kámošce, rudovlasé Karin se to naučil tak nějak ovládat.

,,Proč jsem asi tady? Hmm... Že by proto, že sháním věci na Vánoce? Nebo dárky? Co, Suigetsu? Co si myslíš?"

Naruto ho strašně rád provokoval a vyžíval se v tom. I když mu Sasuke několikrát opakoval, že to nemá smysl. On nad tím vždycky jen mávl rukou.

Suigetsu zaskřípal zuby a silně stiskl pěst. Tak rád by se popral, ale byl mezi lidmi a nechtěl vzbudit pozornost.
Naruto se královsky bavil.

,,Se ještě uvidíme."

Obešel ho a vyrazil pryč. Blonďák se vítězoslavně usmál a ze skvělým pocitem vyrazil domů.

Sice mu bělásek zkazil náladu tím, že se potkali, ale nakonec byl stejně vítěz.

,,Jsem prostě dobrej."

         ••• •••

Dorazil domů, hodil tašky na linku v kuchyni a začal vše dávat, co bylo potřeba do ledničky a mrazničky. Pobroukával si u toho jednu ze svých oblíbených písniček a ignoroval okolní svět.

Sasuke ve vedlejší místnosti se právě protahoval a zaklapl notebook. Pro dnešek měl práci hotovou a měl tak víc času se věnovat zábavnější činnosti. Vstal a zamířil do kuchyně.

Christmas story [NaruSasu] [ItaDei] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat