Poslední kapitola téhle osmidílné povídky a také poslední v tomhle roce.
Snad se bude líbit! ^-^
Po zážitku, který si užíval hlavně Deidara, se vrátili zpátky do tepla domova. Venku začalo opět více sněžit a teploty klesaly níž a níž. A oni nechtěli přijít ani o minutu, zvlášť, když je toho ještě spousta připraveného.
,,Tak co vytasíš, Naruto?", zeptal se Deidara, který se zahříval tím způsobem, že se tulil k Itachimu. Ten to nijak nekomentoval.
,,No, určitě to nebude tak úchylný, spíš půjde o alkoholovou hru, kterou jsem promýšlel strašně dlouho. Takže si připravte svůj oblíbený nápoj a můžem se na to vrhnout."
Itachi a Sasuke to vyřešili po svém. Obyčejné dvě lahve vodky. Deidara si přitvrdil, přichystal si kvalitní a silný rum. A Naruto whisky.
,,V téhle hře půjde o to, že budete muset během půl minuty odpovědět na co nejvíce otázek. Minimum je sedm. Pokud dáte míň, vypijete sklenici a nalijete si novou. Mám tu připravené nějaké otázky, ale můžete pokládat i ty, co vás napadnou."
Deidara dával jasně najevo, že si to opět užije a kupodivu i Sasuke. V hlavě se mu ronila spousta otázek, která by chtěl položit. Jenom Itachi seděl a čekal na start.
,,Můžu začít?", ozval se mladší Uchiha a tím všechny překvapil. Tedy, až na staršího černovláska.
,,Do toho!", povzubil ho Naruto a zmáčkl na mobilu odpočet třicet vteřin.
,,Podvádíš Itachiho?" vyhrkl na Deie, který byl touhle otázkou vykolejený. Ale co čekat, když má příležitost.
,,Ne."
,,Kolik jsi měl partnerů před tím, než si poznal bráchu?"
Nad tímhle se blonďák zasekl. Málo jich teda určitě nebylo. Už chápal, že maximum je odpovědět sedm.
,,Šest."
,,Řekni odhadem, kolik máš kosmetiky."
Sasuke dával naschvál otázky jenom Deiovi a takové, nad kterými se musel člověk zamyslet. Však se dostane i na ostatní.
,,Ehm, asi patnáct nebo dvacet kousků?"
Nevěděl to jistě, ale kdo by si měl v co nejlepší čas spočítá všechny k životu důležité věci?
Zbývalo dvacet vteřin a Deidara měl zodpovězené tři otázky. To by mohl zvládnout, i když ten trest taky nebyl k zahození. Alkohol byl jeho život.
,,Tvoje nejoblíbenější pomůcka při hrátkách s Itachim? Pokud nemáš, řekni, kterou bys chtěl vyzkoušet."
Tohle byla snad ta nejočekávanější otázka tohohle večera. Něco o sexu a hrátkách. Taky to byla vždycky největší zábava.
,,N-no, asi roubík a pírko" odpověděl a cítil se divně.
Bylo zajímavé, že o intimních věcech mu problém mluvit na veřejnosti nedělalo, ale teď, kdy se tady na něho Sasuke šklebí a užívá si jeho výrazů a změn v jeho obličeji, měl chuť se jít zakopat a počkat na konec světa.
,,Vyzkoušeli jste někdy změnu pozic? Že bys byl někdy třeba nahoře?" zněla další černovláskova otázka.
Netušil proč, ale neskutečně si to užíval. Škoda, že na to bylo tak málo času.
,,Asi ne. Nějak na to nepřišla řada."
Deset vteřin. Poslední otázka a pokud ji Dei zodpoví, nemusí vypít skleničku.
ČTEŠ
Christmas story [NaruSasu] [ItaDei] ✓
FanficCo všechno se semele o Vánocích, které blonďák připravil, aby tak upevnil vztahy? Vyříkají si to mezi sebou bratři Uchihové nebo se to ještě zhorší? A pomůžou jim jejich dva partneři, kteří si naopak rozumí až moc? A oslavy konce roku nás neminou. B...