Hareket edemiyordum. Olduğum yerde durdum. Nefesini kafamda hissettiğim rakibim bana
"Ne oldu çaylak? Beklemiyor muydun?" Dedi. Sesi kulağımın derinliklerine kadar girmişti. Kıpırdayamadığım için sordum; "Saat kaç?". Evet. Bunca sorudan "saat kaç?" dedim. Çünkü hava kararmıştı. Ama ben karanlıkta eve gitmeden nefret ediyordum. "20.00, hesaplaman yetmeyebilir. 8 oldu." dedi. "Sorunun mu var! Hesaplayabilirim." dedim. "İyi o zaman. Söyle bakalım. Saat 20.05 ise, Saat kaçtır?". Dalgamı geçiyor bu? "Şaka yapıyor olmalısın. 8'i 5 geçiyor.". Ardından gülme sesleri geldi. "Ha ha ha. O zaman sorgu saati gelmiş. Orada ne yapıyordun?" dedi.
Nerede ne yapıyordum? "Anlamadım?" dedim. "Giyinme odasının kapısında ne işin vardı!" . Anlaşıldı.
"Rakibimin kim olduğunu bilmek isterim Bay.. Adın neydi?"
"Konuyu çaptırma. Sanane benim yüzümden? Ayrıca adım Alex."
Bi ara kaçamayacağımı düşünüp elini hafifçe yukarı kaldırdı. Bende onu ittirdim. Ama kaçamazdım. Çünkü kapılar kilitliydi!
"Rakibine yalvarırsan belki çıkabilirsin? " şaka mı yapıyordu? Beni tanımıyordu. Aynen bunu söyledim.
"Beni tanımıyorsun"
"Öyle mi Eflin Yılmaz?"
"Adımı nereden biliyorsun!"
"Adını mı? TC'ni, numaranı, adresini. Herşeyi biliyorum. Fazla bilgi göz çıkarmaz. " Bu çocuk bir suç işliyordu.
"Bu bir suç!" Dedim.
"Kurallar çiğnenmek için vardır." Dedi. Dalga geçiyor galiba.
"Yeter artık! Gidiyorum ben!"
"Pardon? Anahtar bende. Önce sihirli kelime. Sonra anahtar." Ya bildiğin dalga geçiyor ben anladım. Bu çocuk bu şaklaban. Hani varya şu komiklik yapanlar.
"İyi tamam. Lütfen şu anahtarı verir misin?"
"Duyamadım?"
"LÜTFEN ŞU ANAHTARI VERİR MİSİN ?"
"Alabilirsin" diyip uzattı. Çantamı alıp çıktım. Yağmur yağıyordu. Felaket bir yağmurdu. Koşarak eve gittim. Jolie bir mesaj atmış. Yatağa uzandım, kahvemi aldım ve mesajı okudum.
"Nasılsın görüşmeyeli Fransa güzelii"
"Dalga geçme Jolie ya. Hiç havamda değilim."
"Noldu prensesim?"
"Boşver. Sen ne zaman geleceksin?"
"Yarın." Şaka yapıyordu!!! 2 yıldır görüşmüyorduk.
"CİDDEN Mİİİ? Ayyy hemen bana geliyorsunnn."
"Tabii prensesimm. Uçaktayım şuan. Gelince yazarım adresini atarsınn"
"Tamam Jolie. İyi uykular. Bekliyor olacağım. "
"İyi uykular prensesim."
Tüm olanları unutum gözlerimi kapatmıştım. Sadece odaklandım. Yıldızları izleyerek uyudum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
Sachbücher5 yaşında ailesi tarafından terk edilen Eflin, kardeşi Hilal ile birlikte teyzesiyle kalmaya başlar. Ana karakterimiz Eflin'in teyzesi bir işe girer. Ancak evde tekler iken 5 yaşındaki kardeşi Hilal, Eflin 7 yaşında iken kaçırılır. Sizce neler olaca...