5. Bölüm; Tehdit

15 1 0
                                    

"Evet sucuyum. Beğenemedin mi Yiğit?"
"Ya siz ne yapıyorsunuz burada!" Jolie sinirlenmişti.
"Sakin Jolie. Bizimle gelirseniz her şeyi size açıklayacağız." Dedi Yiğit. Gerçekten anlamıyordum. Burada benim bilmediğim bir şeyler dönüyordu. Ama sorunda bu zaten. Ben bilmiyordum!
"Ne olur biri anlatsın. Müdahale ederim. Bilmiyorum. Ama öğrenirsem yardımcı olurum.."
"Eflin sus. Gel eve gidelim."
"Jolie. Bizimle geliyorsunuz."
"Pardon? Size mi soracağım Alex Delon? Yalancı."
"YA YETER! KİMSE BENİ DİNLEMİYOR MU? BEN NE OLDUĞUNU ÖĞRENMEK İSTİYORUM DEDİKÇE UZATIYORSUNUZ. BEN EVE GİDİYORUM. GELİRSEN GEL JOLİE."
"Birazdan geleceğim."

Jolie

"Bir daha da bize bulaşmayın."'tam gidecekken Yiğit beni durdurdu;
"Jolie. Biliyorum Eflin en yakın arkadaşın ama Alex benim kuzenim. Ben ona ihanet etmem. Biliyorum, Eflin benimde arkadaşım. Peki ya sen? Sen kimi seçerdin? En yakın arkadaşın olan Eflin'i mi yoksa kuzenini mi?"
"Senin kadar satıcı bir insan değilim ben Yiğit. Eflin benim arkadaşım değil."
"Biliyordum. Sende kuzenini seçeceksin işte. Uzatma Jolie."
"Eflin benim kardeşim! Çünkü Eflin benim kardeşim Yiğit. Kimse yokken o oldu yanımda. Ben çocuk esirgeme kurumunda büyüdüm. 15 yaşındayken Eflin ile tanıştık. Bana ablalık yaptı. Evet, aynı yaştayız ama o Hilal'i unutamıyordu. Bende kardeşi oldum"
"Özür dilerim Jolie.. Gidebilirsin."
"Hey hey hey. Olduğun yerde kal. Nereye? Eğer Eflin'e tek kelime edersen Eflin yerine seni hedef alırım."
"Ne? Ama. Bu nasıl bir tehdit ya? Tabii bir suikastçıdende bu beklenirdi."
"Bana suikastçı demeyi kes!"
"Tamam. Bağırma. Bir dakika. Tabii ya. Şimdiki hedefin.. Eflin.. Hayır hayır hayır olmaz yapma Alex yapma.."
"Şimdi mi aklın başına geldi. Az önce bağırıp çağırıyordun?"
"Alex yapma.. Sen onun ne yaşadığını bilmiyorsun. 7 yaşında kardeşinin kaçırılması ona büyük bir darbe olarak kaldı.."
"Beni alakadar etmez."
"Tamam. Görüşürüz."
Yola çıktım. Tek düşündüğüm şey Eflin'di. Eflin'e söylemeliydim. Gerekirse bunu yapardım. Eflin benim kıymetlimdi. O herşeyimdi. Eve geldim, kapıyı çaldım. Ancak kapıyı açan olmadı. Mutfağın camı açıktı. Oradan girdim. Eflin 1. Katta yoktu. Üst kata çıktım. Orada da yoktu. Yakınlardaki parka baktım. Yoktu. Eflin neredeydi. Odasına tekrar çıkıp baktım. Bir not vardı;
"Hoşçakal Jolie. Ben evime dönüyorum."

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin