11. Bölüm; Barış ve Son..

18 0 0
                                    

Eflin
Soğuktu, çok soğuktu. Yanımıza 8-9 yaşlarında bir çocuk geldi;
"Mehaba abla. Ne yapıyorsunuz burada? Bu arada ben Valerie. Siz kimsiniz?"
"Merhaba tatlım. Ben Eflin. Anlatsam çok uzun olacak, bu yüzden boşver. Şey.. Söylemeye utanıyorum ama.. 2 gündür yemek yemiyorum.. Rica etsem.. Varsa.."
"Tamam abla ben anladım. Ben size kruvasan getireyim."
"Gerçekten çok çok çok teşekkür ederim.."
"Rica ederim abla, bekleyin. Annem şimdi yapıyor fırından çıkınca sıcak sıcak getireyim."
"Tamam ya bekleriz. Gerçekten teşekkürler tatlım." Zoe uyanıyordu, kendisi gece boyu uyumuştu.
"Günaydın Eflin abla. Hilal'den haber varmı?" Hilal. Hilal'den haber yoktu. Çünkü bir telefonum yoktu! Telefonumu o ahmak Alex almıştı!
"VALERİA! BİR DAKİKA VALERİA!"
"Efendim abla?"
"Rica etsem bana bir telefon getirebilir misin? Hemen geri vereceğim. Kardeşimden haber almam lazım."
"Tabii, getiririm."
"Bu kim?" Merakla sordu Zoe.
"Ahh boşver. Bize kruvasan getirecek. Sever misin?"
"BAYILIRIMM!"
"Hilalde çok severdi.."
"Ah üzgünüm.."
"Senin sorunun değil. Sadece onu merak ediyorum.."
"Buyur abla. 2 kruvasan ve telefon." Zoe kruvasanları aldı, ve kendisininkini yemeye başladı. Bense telefonu alıp hemen Jolie'yı aradım.
"Alo kimsiniz?"
"Jol Eflin ben. Hilal nasıl?.. Neredesiniz?.."
"Eflin? Eflin siz neredesiniz ya. Neyse, Hilal iyi. Alex onu hastaneye getirdi."
"Neymiş problemi?"
"Şey.."
"Ney?.."
"Kene.."
"NE KENE Mİ! JOL LÜTFEN ŞAKA YAPIYORUM DE LÜTFEN.. HEPSİ BENİM SUÇUM HEPSİ!"
"Eflin sakin ol. Senin bir suçuk yok. Şuan iyi. Çok iyi, Eflin. Eflin.. Sen Zoe ile birlikte hastaneye gel. Ben adresi atarım."
"Tamam. Tamam hemen geliyoruz." Bir taksi çağırıp hastaneye gittik. Kapıdan içeri girdiğimde içimde bir burukluk hissettim.. Koşarak Hilal'in odasına girdim.
"Abla! Abla!"
"Ablacım... Ablacım seni o kadar özledimki.." Tam o sırada kapı açıldı. İçeri giren Alexdi.
"Sen sen ne yüzle buraya geliyorsun be!"
"Eflin.. Eflin ne desen haklısın ama dinle.."
"Pardon! Neyi dinleyecekmişim ben?"
"Eflin haklısın. Haklısın Eflin! Ama beni zorladılar Eflin! Beni tehdit ettiler! Sence ben istermiydim daha 5 yaşında olan minik bir kızı kaçırmayı? Kim isterdi be! Benimde bir kardeşim var Eflin. Benimde bir kardeşim var.. Hemde Hilal yaşında... Kahretsinki beni onunla tehtid ettiler Eflin! Eflin,seninde kardeşin var Eflin, anlarsın. Şimdi istersen bu yılı barış ile kapatalım, yada hep düşman kalalım Eflin."
"Haklısın Alex. Ama ama bende bu yılı kimse ile küs kalarak bitirmek istemiyorum." İçeri Jol ve Yiğit girdi. Aynı anda;
"Bizimlede mi!" Diye bağırdılar.
"Sizinlede," dedim "Sizinlede!"
"O zamann," dedi Hilal "Seneye görüşürüzz!"..
Ve Son..

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin