~1~

12 1 4
                                    

Öncelikle bir açıklama yapmam gerekiyor. Diğer kitabım olan ölüm fısıltısına yb uzun zaman gelmeyebilir. Çünkü ben o kitabı aylar önce yazmaya başlamıştım ve kitabı da unutunca kitabın konusunu fln herşeyi unuttum. O yüzden bu kitaba başlıyorum. Umarım beğenirsiniz.

Ata Çelik'den...

Derin bir nefes alıp arabamdan inip karşıya baktım. Yine ve yine buradayım. En son buraya 2 buçuk yıl önce gelmiştim.

Karakolun içine girdim ve sanki hiç birşey olmamış gibi insanlara selam vererek odama doğru ilerledim. Selam verdiğim insanlar ise şaşkın bir biçimde bana bakıyorlardı.

Odama geldiğimde uzun zamandır oturmadığım koltuğa baktım. Ne uykusuz gecelerim vardı bu koltukta.

Koltuğa oturdum ve etrafa baktım. Herşey aynıydı. Asistanım Leyla hiç birşeye dokunmamıştı büyük ihtimalle.

Derin bir nefes aldım ve dosyayı elime aldım. Uzun zamandan sonra bir dosyayı ellediğimde bile içim kıpır kıpır oluyordu.

Dosyayı açtım ve dikkatli bir şekilde okumaya başladım. Bir seri katil vakasiydi. Bir kadın olduğu düşünülüyordu. Tam olarak nasıl göründüğünü veya ismini kimse bilmiyordu. Öldürdüğü kişiler ise tamamen birbirinden bağımsız kişilerdi. Ölüm tarihleri arasında ise hiç bir bağlantı yoktu. Kadın arkasında hiç bir şey bırakmıyordu. Sadece ceset ve bir beyaz lale bırakıyordu. Her öldürdüğü kişinin başına beyaz lale koyuyordu. Beyaz lalenin anlamı normalde saflık ve masumiyeti ifade ediyordu. Biraz daha araştırma yaptıktan sonra beyaz lalenin barış ve affetmeyi de ifade ettiğini öğrendim.
Ama neden bir cesetin yanına beyaz lale koyarki?

Tam pes edicek iken içeriye asistanım Leyla girdi. Hızlıca geldiği belliydi. Üstü başı dağınık ve savı kabarık dı.

Ben daha bir şey diyemeden Leyla " Döneceğini biliyordum." diye fısıldadı. Eskiden ikimiz baya yakındık. Ben onu kardeşim gibi görürdüm, o beni abisi olarak görürdü. Ama ben 2 buçuk yıl evden çıkmayıp,kimseyi eve kabul etmediğim için Leyla ile de aramız açılmıştı.

"Döndüm kardeşim." dedim bende fısıldayarak. Hızla gelip bana sarıldı. O kadar sıkı sarılıyordu ki sanki bir daha gidicekmişim gibi.

" Bana niye haber vermedin ofise geleceğini haber vermedin. Önceden gelip hazırlık yapardım. " dedi.

" Zaten normalde gelmeyi planlanlamıyordum ama bu dosya gelene kadar " dedim dosyayı işaret ederek. Leyla kaşlarını çattı ve dosyayı alıp okumaya başladı. Okuduktan sonra " Nereden çıktı bu vaka?" diye sordu. Bende olayları anlatmaya başladım...

1. BÖLÜM SONU YEYEYEYEYE HEKEHKSHSKW

Bu arada Leyla ile normalde Ata'yı nişanlı yapicaktim son anda abi kardeş ilişkisi yaptımm

Ana kadın karaktere isim söyleyecek var mii çünkü çok kararsızım

Kitabı okuyan birisi olursa isim önerirse çok sevinirimmmm

Önerisi varsa buraya alalım-------->

Beyaz Lale (ASKIDAA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin