2 Hafta önce Ata Çelik'ten...Bugün her sabah gittiğim pastaneye gittim. Zaten market veya pastane dışında gittiğim yer yoktu.
Pastaneye gittim ve 2 poğaça aldım. Tam arkamı dönmüş eve gidecek iken bir anda bir adama çarpmam ile durmak zorunda kalmıştım. Çünkü adamın kahvesi üstüme dökülmüştü.
Adam " Özür dilerim bayım. Bir anlık dalgınlığıma geldi." dedi. Adam cidden üzgün gözüküyordu. Bu endişeli gözüken yüz ifadesi ve bakışlarından anlaşılıyordu.
Adam hala kendi kendine birşeyler derken bir şey demem gerektiğini anladım."Cidden bu kadar sorun etmenize gerek yok. Zaten ufak bir leke ve bu tişört zaten eskiydi." dedim ufak bir gülümseme ile. Adam rahat bir nefes verip " Cidden rahatladım. Sonuçta ciddi bir şey olmasını kimse istemez değil mi. " Dedi. Başımla onayladım. "Bu arada isminiz neydi?" diye sordum. O ise "Demir" dedi. "Bende Ata"diyerek konuşmaya başladık.
Biraz daha havadan sudan konuştuktan sonra vedalaştık. Evimin önüne geldim ve çantamdan anahtarımı almak için çantama baktığımda bir dosya olduğunu gördüm. Dosyanın içini açtığımda bu aralar ünlenen bir seri katilin dosyası olduğunu gördüm. Bu nereden gelmişti ki?
Etrafıma baktığımda karşı kaldırımda Demir'in olduğunu gördüm. Ama bu sefer bana deli gibi sırıtıyordu. Bir anda cebinden bir silah çıkardı ve kafasına sıktı.
O kanlar içinde karşı kaldırımda yatarken insanlar başına toplanmıştı. Bazıları ambulansı arıyor bazıları ise gözleri dolu dolu adama bakıyordu. Ben ise ne olduğunu anlamadan kendimi bir cinayet vakasının içinde buldum
~ Şimdiki zamandan Ata Çelik ~
Işte böyle olaylar gelişti Leyla dedim. Leyla şaşkınlık ile bana bakıyordu. Böyle bir şey olduğunu o bile tahmin edemezdi.
Derin bir nefes alarak kendini toparladı. "Cidden üzgünüm. Sana aniden öyle çıkıştmamalıydım." Dedi. Sorun yok anlamında kafamı salladım ve tavana bakmaya başladım. Cidden nasıl böyle bir duruma düşmüştüm. Daha dün evden zorla çıkıyordum şimdi ise kabuklarımda ki yere gelmiştim. Cidden hayat sürprizlerle doluydu.
Leyla'ya dönerek "Bana bir filtre kahve getirir misin." Dedim. O hemen başını sallayarak odadan çıktı. Katilin dosyasını tekrar elime alarak incelemeye başladım.
( Böyle dosyalarda tam olarak ne yazar pek bilmiyorum ondan biraz sallamış olabilirim.)
İsim: Bilinmiyor
Soyadı:Bilinmiyor
Takma adı : Beyaz Lale
Cinseyeti: Kadın
Doğum tarihi: Bilinmiyor
Görünüşü: Bilinmiyor
Öldürdüğü kişi sayısı: 1.108Bu kadar bilgi ile nasıl bulabilirdim ki onu....
Ultra zeki ben bölümü yazıp 3 gün sonra atıyor. Kesinlikle unutmadım (!)
Neysee bu bölüm biraz olayları anlatıyor o yüzden kısa oluyor. Ama diğer bölümleri uzun yazmaya çalışacağım 💞
Bu arada mat sınavı olan herkese Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun amin
HlwhskzhakwhwksBU ARADA KADIN KARAKTERE İSİM SÖYLEYİN HEM BÖYLE ANLAMI GÜZEL VE OKUNUŞU GÜZEL OLAN BİR İSİM LÜTFEN
Neyse vote ve yorumlarınızı bekliyorum
Hepinize MUAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Lale (ASKIDAA)
Mistério / SuspenseÜnlü bir polis olan Ata Çelik uzun zamandır evinden çıkmıyordu. Nedenini ise kimse bilmiyordu. Bir gün kimliği belirsiz bir kişi ona bir seri katil dosyası verir... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Aslında bana teşekkür etmeleri lazım. Sonuçta...