1 hafta
~Jimin
Yoongi'yi artık görmek istemediğim için okulumu değiştirmiştim ama ordada beni rahat bırakmamıştı.
Onu görünce kalbim açıyordu. Afatmek istiyordum ama afetmemem gerekiyordu beni aldattıktan sonra onu affedemezdim bu yüzden ondan nefret ediyor gibi imaj veriyordum.
Aaa birde Jungkook ve Jin adlı arkadaşlarim olmuştu. Jin genel olarak abim gibiydi ve benim en yakınım olan Jungkook bilmiyorum o bana aralarında en ısındığı kişiydi zaten okula geldiğim anda arkadaş olmuştuk.
Tabi Yoongi'ninde arkadaşlarıda vardı. Namjoon ve Taehyung onlardan pek zarar gelmezdi ama Hoseok denen çocuk. Onlan anlamsız bir yakınlıkları vardı ve bu benim hoşuma gitmiyordu. Bazen sinirden çıldırıyorum ağlıyordu eee birde onu kıskandırmak için planlar kuruyordum.
Şimdi ise yine evde düşünüyordum.
"Seni kıskançlıktan deli edicem görürsün sen Yoongi." Evet hala seviyordum ve hala benim sevgilimdi tabi benim beynimde birazda olsa ama gururumu bırakıp hayatta ona dönemezdim.
~Yoongi
Sikeyimki o yanindaki Jungkook adlı cocugu öldırecektim. Hep berberler çok yakınlardı ve kıskançlıktan sinir kırizi geçiriyordum.
Ona bakarken gözlerinin içi parlıyordu, gülüyirdu bende ise somurtuyordu hata bakmiyordu bile bana bir kez daha öyle bakması için ömrümü verirdim yeterki o güzel gülümsemesini bana göstersin başka birine değil.
O sevgi sözlerini tekrar bana söylesin o tatlı triplerini kırgınlıklarını, şirin mi şirin utanisini görmek istiyordum.
O eski günleri yaşamak istiyordum tekrar bana sarılmasını. O günü hiç yaşamamayı istiyordum. O kızın aslında hiç olmamasını. Hepsinin bir oyundn ibaret olmasını. Bende çok şey istiyordum ama benden nefret etmesine dayanamazdım.
O beni hayata döndürmüştü gülümseme sebebimdi ama bunu dediğim için sevmediğimi düşünmeyin deliler gibi seviyordum onu. Benim için öl dese ölürdüm onun için.
Telefonumdan galeride girdim. Eski fotoraflara baktım.
Sikiyimki çok özlüyorum o günleri. Sanırım bunu fazla söylemiştim.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Şimdi bölümleri angst yapamıyorum ama angst yapmalıyım neyse çok sinir olmazsınız en azından.
Yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın. (Birde bu kısma her seferinde farklı şey yazmaya çalışıyorum ama başka yazaçak şey bulamıyorum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate or Love / Yoonmin
FanfictionBenden nefret etmene dayana bilirim ama onu seveceksin diye ödüm kopuyor. Konu Lordlar ve Varislerinin bir sözünden alıntıdır.