(Sizin ve arkadaşlarımın söylediği bir kaç bilgi ile yazicam bir bölümü. Eğer gerçekte böyle değilse öyleymiş gibi düşünün çünkü çok bilmiyorum)
~Jimin
Dun akşam çok düşünmüştüm acaba nasil intahar etsem diye. En canım acıyacak şekilde intahar etmek istiyordum yavaş ve acı verici.
Hap yutmayi düşünmüştüm ama o çok klasiği kaçıyordu ve acısız bir ölüm olurdu. Kendimi asmak desen biraz acı veririrdi ama 1 dakika falan surerdi. Binadan atlamak ne yavaştan nede acı verici. Kendimi vurmak onu hayatta yapamazdım cünkü silahım yoktu ve satın alama hiç uğraşamazdım.
Bende fırından çıkan bir gaz vardı ya onun ile ölmeyi seçmiştim. Hava alamadığımız için acı verirdi ve kurtulma ihtimalim çok ama çok düşüktü %1 felan. (Gaz diyicem direk bilginize.)
Şimdi ise mektup gibi bir şey yazıyordum. Her şeyi anliyabilsin diye. Beni sevmiyor olabilirdi ama yinede olsun. Arkadaşlarım ise bunları öğrenince Yoongi'ye bir şey yapmasınlar diye onlarada bir şeyler yazıyordum.
Mektup yazma işim bitince hepsini zarfa koydum ve kimin kimin olduğunu yazıp mutfağa gittim. Bunu yapmaliydim küçükken yapamadigimi şimdi yapmaliydim hata o siktiğimin okuluna bile gitmemeliydim belki o zaman kendi canıma kıyabilirdim.
Cesaret adına bir nefes aldım ve gazi açtım. Tahminim ile 5 dakikada bütün evi koku sarardı 10 dakikada benim bayilmama yeterdi 1 saate garanti ölüm olurdu. (Arkadaşımdan duydum doğruluğundan emin değilim.)
İçimden o gazi kapatmam geçiyordu ama yapamazdim bu sefer kesin canıma kiymaliydim. Kafamı dağıtmak için telefonu elime aldım ve anilarımıza baktım. Tonlarca fotorafa. Sadece ikimizin fotorafi vardı. Ona özeldi galerim arkadaşlarımın bile yoktu fotorafi.
Bakarken gözüm özel olarak bir tanesi çarptı. Bize geldiği bir gün uyuya kalmıştı o fotorafi çekmiştim. Çok güzel uyuyordu.
Bakmaya devam ettim. Bir vidyo gözüme takıldı. Bu videoyu ilkkez görüyordum. Büyük ihtimalle Yoongi gizlice çekmişti. Videoyu izledim ve gercektende öyleydi.
8 gibi bir dakika geçtikten sonra
Nefes almakta çok zorlanıyordum bir yandanda bilincim acik tutmaya calisiyirdum ama hala temiz hava almiyordum. "Az kaldı Jimin" dedim. Evet bunca dakika bu sözüm ile basarmistim burda kalmayı birazda fotoraf ve vidyolara bakarak.
Her geçen dakika bilincim kapanırken bir ses duydum. Kapı açılmaya çalışıyordu ama kilitlemistim. Istesede giremezdi.
"Jimin. Jimin lütfen ac kapıyı." Doğru düzgün anlamiyordum ne dedigini ama kimin söylediğini biliyordum Yoongi'di. Bilincim doğru calışmasa bile anlamıştım.
"Jimin. Icerdesin biliyorum çok geç olmadan lütfen aç kapıyı."
"Yemin ederim her şey seni kıskandırmak içindi. Hoseok ile sevgili değilim. Benim kalbim senden başkasına atmaz."
Bilincim iyice gitmişti sonlara doğru zaten anlamadığım sözler dahada karmaşık olmuştu.
Bayilmadan önce ise bir şeyi kırılma sesi ve onun güzel yüzünü görmüştüm birde o güzel sesinden çıkan bir söz.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Bölümdeki karakter sayısı rekorumu kırmış bulunmaktayım bu bölüm ile toplam 3109 karakter 434 kelime. Bu bölümde iyice olayı kastım sinir olduysanız özür dilerim ama final için bunu yapmam lazımdı.
Sonda ne dedigini yazmadım. "Sikiyim bu işi." Diyor diye düşünün. Onun dışında söylediklerini Jimin anlamadı ama ne dedigini bilin diye ben yazdım.
Yazım yanlışları varsa cok ozur dilerim. Kendinize dikat eddin canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate or Love / Yoonmin
FanfictionBenden nefret etmene dayana bilirim ama onu seveceksin diye ödüm kopuyor. Konu Lordlar ve Varislerinin bir sözünden alıntıdır.