9

42 11 24
                                    

~Yoongi

"Sikiyim olan işi."

Evin tamamı gaz kokuyordu ve Jimin bayilmisti şuan ise ne ara geldiğimizi bile bilmediğim hastaneye gelmiştim. Onu gördüğüm an ne olduğunu anlamamıştım.

Ölücek diye ödüm kopuyordu.

Ona bir sey olursa. O ölürse bende ölürdüm. Benim canım oydu. Ne olursa olsun oydu benden ayrilsa bile oydu. 13 Ekim 2022'de dediğim gibi o başkasını sevse bile onu unutmazdim ama siktiğimin bir kiskancliği yüzünden ölüme surukliyecektim aslında hala o ölümün içindeydi.

Şuan hava cihazına bağlıydı ve ne olucagi hakinda hiç bir fikrim yoktu ama yasamaliydi. Yasamasi gerekiyordu. Olmemeliydi. Benim yuzumden ölemezdi. Olmezdide o güçlüydü, o çok güçlüydü. Bu zamana kadar yaşamıştı ölmemisti.

Göz yaşlarım hic durmadan akarken bekliyordun doktorun çıkmasını. En son solunum cihazına bağlamışlar ve beni dışarıya çıkarmışlardı.

Biraz fazla bağırmıştım. Evet haksızdım ama o ölücek diye ödüm kopuyordu. Sanırım ölmek kelimesinde çok kullanmıştım.

Doktor dışarıya çıktığında direk yanına gittim.

"Durumu nasıl? Yaşıyor olsun lütfen yaşatın onu olmesin. Ölürse ben yasiyamam. Daha öyle çok şey yapicaz mutlu mesut hayatımız olucak."

"Sakin olun. Bayildiktan hemen sonra getirdiğiniz için yaşiyor ama çok fazla gazi solumuş o yüzden uyanması uzun sure bilirim içeriye girebilirsiniz."

Dediği anda yanına gittim. Güzelim ne güzel uyuyordu.

Yanına uzandım. "Yaptığım her şey için özür dilerim hayatım. Belki bunu söylemekten gec kaldım hata affedilçek bir yanım yok ama lütfen afet beni." Dedim ve sarıldım.

Yanımdaki haraketlik ile gözlerimi açtım. Bana iyice sarılmaya calisiyirdu ama serumu ve hava maskesi bunu engelliyor gibiydi o yüzden ben ona daha fazla sarıldım. Boynuna küçük bir öpücük kodum ve uykuya daldım.

Dudaklarimda küçük bir baskı hissediyordum ama gözlerimi acamiyordum.  Eyer açarsam Jimin uyandığımı anlar ve utanırdı. Evet isterdim onun o kırmızı yanaklarını görmeyi ama şuan bu durumda olmazdı.

"Acaba cidden sen mi getirdin beni buraya? Ne diyorum ki o getirmemistir sevgilisiyledir hata."

"O zaman sevgilimin yanina gitmiştim. Ne tesadüfle sevgilimde intihara kalkışmış."

"S-sen uyanık mıydın?"

"Miniğim o güzel dudaklari ile uyandım aslında çok özlemişim. Biliyor musun o dudaklarını doya doya öpmeyi."

"Git sen sevgilinin dudaklarını öp. Çakma sevgilin demeliyim bence sana bakarken gözünün içi parlamiyor çakma kıskanç." Bunu dediğinde güldüm ciddi ciddi baya kiskanmisti.

"O benim sevgilim degildiki seni kıskandırmak içindi."

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Diğer bolum final haberiniz olsun. Bu akşamda büyük ihtimal 20'den sonra herhangi bi saate bir şey aticam eğer saat netlesirse ben haber ederim sizi.

Yazım yanlislari varsa özür dilerim.

Hate or Love / YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin