~Jimin
Ordan gittim. Oda haklıydı benden umut yoktu sevilecek bir insan değildim. Kimseyi dinlemeden sinirim ve gururum ile hareket ediyordum. Şerefsizin tekiydim. Benlen bu kadar uzun zaman sevgili olması bile büyük bir şanstır benim için.
Büyük ihtimale o kadar uzgun olmasının sebebide ben degildim. Ben ondan ayrıldığım için çok gülmüştür çok sevinmiştir hata. Ona bakarken ne kadar gözünün içi parlamiyor diyorsam benim beynimin uydurduğu yalandı. İstemiyordum benden başka birini sevmesini. Evet bencilceydi ama onun sevgisi beni yaşatmıştı beni mutlu etmişti.
Belki şu yaşıma kadar yaşamamın sebebi o olmuştu şimdide ölümünün sebebi olacaktı. Evet uzun uzun düşünmüş ve intahar etmeye karar vermiştim.
Dayanamıyordum. Hep o görüntüler geliyordu gözüme, o sesler geliyordu kulağıma 'sevgilim' diyisi birbirlerine sarılışı.
Kör olmak, sağır olmak istiyordum. Belki kör ve sağır olsam daha mutlu olurdum. Hala Yoon ile sevgili olurduk. (Jimin hakinda sonda bir kaç şey açıklıyıcam.)
~Yoongi
Kalbimin acıması normal miydi? Oda bana aynısını yaparken kalbi açımış miydi? Hele gözlerinin önünde yapınca nasıl hissetmişti acaba? Benden daha fazla üzüldüğünü emindim çünkü benim yanıma mutlu mutlu geliyordu. Bana geldiğine emindim çünkü etrafıma baktığımda arkadaşlarının olmadığını görmüştüm.
İyi bok yemiştim.
Onu kıskandırarak ne planlıyordum ki. Pişman olacağını mı? Bana geri döneceğini mi? Hepsinde yanılmışım.
Evet pişman olmuştum olabilirdi şuana kadar. O minik kalbi kim bilir ne kadar kırılmıştı. Şimdi ne düşünüyordu? Nasil intahar ederim, O çocuğu neden seviyor, Benden ayrıldığında çok mu güldü acaba, bunları düşündüğüm emindim.
Bi siktiğimin kiskancligi yüzünden ne yapmıştım ben. Sikiyim ki intahar bile ederdi o biliyordum.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Diğer bolum sizi fazla sinir edicem haberiniz olsun.
Simdi Jimin ile soyliyeceklerime geliyim. Küçüklükten yaşadığı bir kaç olaydan dolayı intahar felan etmeyi düşünüyor hata 9. Siniftada intahar etmeye karar veriyor ama okula gidiyor orda Yoongi'yi görüp aşık oluyor felan o yüzden intahar etmiyor. Şimdide Yoongi'yi hala sevdiği için o beni sevmiyorsa yaşamamın bir manası yok gibi düşünün intahar etmeye karar veriyor. Bundan iyi kitap çıkarmış yanliz neyse.
Başka sorunuz varsa söylerseniz çok sevinirim.
Yazım yanlışları varsa özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate or Love / Yoonmin
FanfictionBenden nefret etmene dayana bilirim ama onu seveceksin diye ödüm kopuyor. Konu Lordlar ve Varislerinin bir sözünden alıntıdır.