~Jimin
Şerefsizlik nasıl yapılır derseniz benim bu gün Yoongi'ye yapacağım sekildeydi. Kıskançlıktan çatlayacak hakediyorduda.
Benim nasıl kalbim kırıldıysa ne kadar üzüldüysem birazda o aynılarını yaşıyacaktı.
(Jimin şerefsiz değil sadece intikam alacak daha doğrusu alamaya calişıçak)
~Yoongi
Bu gün Jimin'e bir mavi gül buketi almıştım. Mavi gülleri acayip severdi anlamida biraz şu anki duruma benziyordu. Çok güzeldi anlamı kendisine ayrı bu güzeldi.
Okula girdiğimde Jungkook Jimini belinden tutmuştu ve yanağını öpüyordu.
Gözlerim hafiften doluyordu. Onlan sevgili değildi dimi? Benim ile hala sevgili olucaktı. kıskandırmak için yapıyordu ya benden başkasına o aşık olmazdı dimi? Yok ya aşık olmazdı.
Çiçek hala elimdeyken okula girmedim istemiyordum onları görmek. Onlar ne zaman yan yana gelse ben yapamazdım ki.
Hala onlara bakarken Jimin bana baktı. O gözleri çok ama çok özlemiştim. Bana aşkla bakan o gözler artık boştu.
Gözümden yaşlar düştü. Nerdeye hiç ağlamayan beni ağlatmıştı.
Elimdeki çiçeği çöp kutusuna attım ve ordan uzaklaştım.
Arkadaşlarıma sadece kendimi pek iyi hissetmediğim ve okul gelmiyiceğimi söyledim. Belki okuldan bile ayrila bilirdim hic bilmiyordum. Evet pes etmemeliydim ama onlarida öyle göremezdim.
~Yazar (bok gibi olucak eminim)
Jimin Yoongi gittikten sonra Jungkook'tan ayrıldı ve çiçeği eline aldı. O çiçeği kendisine getirdiğine emindi yoksa onu gördükten sonra atmazdi birde mavi çiçeği sade ona aldığını biliyordu birbirlerine söz vermişlerdi o sozü bozmazlardi.
O gün anımsadı.
13 Ekim 2021
"Yoon birbirimize bir söz verelim hadi."
"Ne sözü Jimjim?"
"Bir gün ayrılsak bile başkasına mavi gül alma bende bana verilecek olan mavi gülü kabul etmiyim. Ayrılsak bile bize özel bir şey kalmasını istiyorum."
"Tamam ama asla ayrılmayız biz daha çok şey yazpıcaz Jimjim ne olursa olsun benden ayrısan başka birine aşık olsan bile seni bırakmam hic umutlanma."
Günümüz
Bu anı ile hafifçe gülümsedi. Seviyordum onun sahipci tavırlarını.
Mavi gulun anlamı
Buda aldığı buket
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Arada eski tarihlere gitsem olur mu? Birde yazar anlatımını bok gibi olduğunu biliyorum o yüzden ordaki kötülüğü görmezden gelin.
Yazım yanlışları varsa çok özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate or Love / Yoonmin
FanfictionBenden nefret etmene dayana bilirim ama onu seveceksin diye ödüm kopuyor. Konu Lordlar ve Varislerinin bir sözünden alıntıdır.