༊*·˚four

94 13 5
                                    

8 years later

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

8 years later

Bu süreç boyunca ikinizde birbirinizden uzaklaşmıştı. Artık aynı evde kalmıyordunuz aynı zaman da birbirnizden haber alamıyordunuz. Aslına bakarsan sen Hanma'dan haber az da olsa alabiliyordun, uğraştığı çete işlerinden olsa gerek.

Sıkıntıyla nefes verdin ve önündeki bilgisayara dikkatini verdin. Odanın kapısı çalmasıyla gözlerini devirdin, ne zaman seni rahat bırakacaklardı? Kapının hafifçe aralanmasıyla Hinata'nın açık kahverengi saçları göz odağına girmişti. Genç kadın içeri girmeden sana bakmış ve mahçup bir şekilde kafasını yana yaptırmıştı. "Y/n biliyorum senin rahatsız etmek istenmediğini, ancak bir beyefendi ısrarla sizi soruyor." Arkadan gelen tanıdık kahkaha sesi ile suratını asmadan edemedin.

İçeri giren uzun boylu adamla göz devirdin. Uzun zamanın ardından yeni mi aklına gelebilmiştin? Cidden tuhaf.

"Ne var Shuji?" Sırıtması yüzünden silinmiş, ellerini masaya dayamış üstüne doğru eğilmişti. Evet, şu an onu anlayabiliyordun bir derdi vardı ve senin kapına dayanmıştı. Ciddi bir hâle bürünen adamla kaşlarını çattın, neler oluyordu?

"Beni sorduğun için çok sağol y/n. Gözlerimi yaşartıyorsun." Dediğine kıkırdamadan edemedin. Hâlâ aynı Hanma Shuji diyemeden edememiştin. Bir problemi vardı buna emindin ama ne olduğu hakkında hiçbir bilgin yoktu. Pür dikkat ona bakıyordun. Genç adam derin bir nefes almış sessizliğini bozmuştu. "Öncelikle nasıl başlayacağımı bilmiyorum y/n. Yardımına ihtiyacım var tabi sende kabul edersen?"

"Konuya gel Shuji, boş konuşmalarını çekecek hâlde değilim." Adam gözlerini devirmiş cebinden çıkardığı kağıdı önüne koymuştu. Kağıtta uzun bir şekilde yazılan yazılara baktın, ne yapıyordu bu adam?

"Yardımına ihtiyacım var y/n. Senden tek istediğim anlaşmalı bir evlilik yaşamak." Evlenmek mi? Zihnine dolan anılarla olduğun yerde çivilenmiştin.

Eski nişanlınla birbirinize verdiğiniz sözü gidipte başka bir adamla yaşamak zorunda olmanın tuhaflığı seni yiyip bitiriyordu.

"Ne saçmalıyorsun Shuji? Sıkıntın ne? Tanrı aşkına yine ne sikim karıştırıyorsun sen? Hayır, bir kerede olsa yerinde dursan mı diyorum!" Sona doğru sesim yükselmişti.

"O gün verdiğin sözü tutmamakta kararlı gibisin?" Kaşlarını çattın. Ne demeye çalışıyordu? "Ne diyorsun açık konuş?"

Geçmiş

Gecenin karanlığında salondan gelen gürültü ile uyandın. Yine neler oluyordu evde? Kilitli olan kapını açmış, karanlık salona bakmıştın. Ayın ışığı ile dağılmış bir şekilde oturan Hanma'yı beklemiyordun. İlk defa onun ağladığını görüyordun, sorunu neydi acaba?

"Hey, neyin var senin?" Yanında boş kalan yere oturmuş genç adamı sarsmıştın. Buğulanmış gözlerini senin yeşil gözlerine dikmiş fazla dayanamamış olacak ki yanağında yavaşça süzülmüştü yaşlar. Ne olduğunu anlamadan seni kucağına çekmesiyle duduklarından küçük bir çığlık kaçmıştı. Boynuna gömdüğü kafası çıplak kalan yerlerini gözyaşları ile ıslatıyor, ıslattığı yere sıcak nefesinin çarpmasıyla irkiliyordun.

Bir süre ikinizde sessiz kalmıştınız. Bu süreç boyunca adamın ağlaması daha da şiddetlenmişti, ancak şu an az da olsa sakinleştiğinin farkındaydın. Ellerin saç uçlarına gitmiş fazla dayanamadan ellerini saçına geçirmiş, okşamaya başlamıştın. Hâlâ sorunun ne olduğunu söylememişti, sen sadece onun sakinleşmesini bekliyordun.

"Başım büyük bir belada y/n. Sana bir çocuğumun olduğunu asla anlatamadım, anlatamazdım. Bugün bana bir haber geldi..." Bir çocuğu mu vardı? Nefesin aniden kesilmesiyle yerinde kıpırdandın. "Ona bakan kadının bugün ölüm haberini aldım!
Y/n ben tek başıma o çocuğa bakamam sende biliyorsun bunu. Tanrı aşkına yardım et bana." Yine ağlaması şiddetlenmişti.

"Hanma, sakin olur musun lütfen? Ben senin her zaman yanındayım bunu bilmeni istiyorum. Söz veriyorum ki sana bu konuda yardımcı olacağım ne olursa olsun."

"tutamayacağın sözler vermemelisin y/n"



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

do you want to know ★ hanma shujiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin