Jisung'dan
Hiç gerçekten aşık oldunuz mu? Ya da soruyu değiştireyim. Hiç "asla ayrılmayız" dediğiniz sevdiğiniz kişi tarafından kandırılıp aptal yerine konuldunuz mu?
Ne kadar acınası bir durum değil mi? Ne kadar küçük düşürücü
Ben bunu yaşadım ama...
Canım çok yandı o kadar çok yandı ki inanmak istemedim bir türlü. Ta ki kendi ağzından duyana kadar. İnsanlar sinirlendiklerinde gerçek düşüncelerini söyler, genelde böyle derler. Haklılar da.Ayrıldığımız gün...O gün o ev aslında benim başıma yıkıldı, donup kaldım. Sonunda kendisi de söylemişti. Daha fazla konuşmaya gerek yoktu. Kabul etmekten başka çarem kalmamıştı. Zaten bu gerçekleri inkar ederek kendimi yeterince küçük düşürmüştüm. Daha fazla inkar edemezdim.
O lanet günden yaklaşık 1 hafta önceydi. Benim dersim bitmişti. Bahçede Herayı bekliyordum. Diğerleri gibi yakışıklı havalı olmasam da kendi bölümümde birinciydim bu yüzden bir çok kişi beni de tanıyordu. Arkamdaki bankta oturan iki kız beni görüp kendi aralarında fısıldaşmaya başlamışdılar. Tabi ben yine de ne konuştuklarını duyuyordum. Duymamak için sağır olmak gerekiyordu çünkü.
Son duyduğumla şok oldum. Kız diğerine " Şu Hera bu çocuğu da aptal yerine koydu baksana salak gibi bir de onu bekliyor burda"dedi. Diğeri "acaba bilmiyor mu Seungminle sevgili olduğunu "diye sordu. Ne saçmalıyordu bunlar böyle? Hera ve Seungmin sadece arkadaşdılar.
Onlara taraf dönmemle susup birden gitmiştiler. Bu saçma şeyi kimden duyduklarını öğrenmem ve konuyu kapatmam gerekiyordu. Eğer Hera öğrenirse o kişiyi mahvederdi çünkü.Saate bakdığımda gerçekten çok geç olduğunu gördüm. Hera yaklaşık yarım saat önce çıkmalıydı aslında. Acaba birşey mi olmuştu diye merak ediyordum. Hemen mesaj atmıştım bu yüzden. Çok geçmeden cevap gelmişti.
"Bu gün dersim erken bitti bu yüzden Seungminle birşeyler yapalım dedik "
Ne yani planımızı unutmuş muydu? Bunu da geçtim, her gün onu ders çıkışı beklediğimi de mi unutmuştu? Önceden neden haber vermemişti ki?
Hemen aradım bu yüzden. Ama telefonu meşgule almıştı. Tekrar aradım tekrar aynısını yaptı.
İşte o an içime bir şüphe düşdü. Acaba o kızlar doğruyu mu söylüyorlardı? Hera beni kandırıyor muydu? Kafamda yer edinen bu saçma düşüncelere bir son verip Felix'e gittim. Biraz sohbet ettikten sonra sormadan duramadım."Lix kulağa çok aptalca gele bilir ama Hera ve Seungmin hakkında- dolayısıyla da benim hakkımda çıkan saçma söylentiyi duymuş olma ihtimalin var mı?"
Felixin sorgulayıcı bakışlarından anlamıştım haberi olmadığını.
"Ne haberi ? Ben duymadım "
"Ya ben bu gün okul çıkışı Herayı bekliyordum işte sonra iki kız geldi yok Hera ve Seungmin sevgiliymiş de beni kandırıyorlarmış saçma sapan şeyler işte "
Felix elini alnına vurdu
"Ne kadar mal insanlar var ya boş beleş işler, kendi hayatları kenara kalmış diğerlerininkini kurcalıyorlar gerizekalılar. Gelip bana söyleseydiler sıkıyosa hayatlarını kaydırırdım piçler"Felix hakkında söylemediğim küçük bir ayrıntı var. Şeyy eğer birileri sevdiği kişiler hakkında atıp tutarsa
o kişiye hayatı zindan ederdi. Hera kuzeni ,Seungmin çocukluk arkadaşı ben de üniversiteden en yakın arkadaşıyım. Sonuç itibariyle o dedikoduyu yayan kişiyi parça pinçik ederdi."Lix tamam zaten ben arkamı döner dönmez koşturup gittiler yüzüme söylemeye cesaretleri yoktu hem."
"O aptallar uydurmuş işte birşeyler Hera Mini çok seviyor evet, ama sadece arkadaşı olarak. Sen de bunu kafana takma lütfen Jisung "
deyip omzumu patpatlamışdı.Yüzüme küçük bir tebessüm yerleştirip diğer sorumu sordum.
"Peki bu gün nerede olduklarından haberin var mı? Dediğim gibi Herayı bekliyordum. Ama Seungminleymiş. Aradım açmadı da. Endişelendim biraz"
"Bilmem bana hiç haber vermediler. Aradın mı peki Mini?"
" Seungmini aramak garip olur diye aramadım"
Felix hemen telefonunu masanın üstünden alıp Seungmin'i aradı.
"Nasıl olur da bizi dışlayıp program yaparlar ?gösteririm şimdi ben onlara günlerini"2 defa aramasına rağmen telefonu açan olmamıştı. Artık gerçekten endişeleniyordum. Saat çok geç olmuştu. Bu hiç normal değildi.
Herkese merhaba^~^
Umarım iyisinizdir🫶🏻uzun zamandır bölüm atmamışım. Ne kadar yazmak istesemvde bir türlü yazamıyorum.Devamını en kısa sürede yazıp yayınlamayı umut ediyorum 🥹
Hoşçakalın🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happier / Han Jisung /
Фанфик-Umarım ki mutlusundur Jisung, ama benimle olduğun kadar değil• 29.06.22🤍