bende sana o guzel duyguları tattıracagım

41 13 20
                                    

2 hafta sonra

Okula gitmişlerdi. Şuan derstelerdi, Jisung arada bir Minho'yu izliyor derse bakıyordu, canı oldukça sıkılıyordu. Sonunda teneffüs çalmıştı. Jeongin ve Hyunjin Jisung'un yanına doğru yürüyordu.

"Jisung, seninki nerde bro? Genelde buralarda olurdu."

"Bilmiyorum hyunjin. Alt sınıflardan bir kız ile takılıyor, sanırım adı Lia'ydı"

"Tanıyorsun yani."

"Ne tanıması amına koyayım, duymuyor musun her yerde ikisinin adı geçiyor."

"Bende duyuyorum ama bu kadar detaylı araştırmadım bro."

"Araştırmadım, Yuna söyledi geçen teneffüs, hani aynı sınıftalar ya."

"Ha, doğru. Neyse hadi gel bahçeye gidelim."

Bugün alt sınıflara yeni biri gelmişti. Adını Yuna sayesinde biliyorum, Lia'ydı adı. Minho genelde her gün yanıma gelir bana sarılır, konuşurdu. Bütün okul onları konuşuyor, çok üzülmüştüm.


Jisung'dan:
Okula yeni gelen kız Lia'yı hiç sevmemiştim, o benden daha dikkat çekiciydi. Benim gibi bir pisliği kim ister ki? Doğru, kimse. Her neyse, Hyunjin ve Jeongin ile sahile gelmiştik. Yaklaşık 4 saattir sahildeydik ve ben çok yorgundum.

"Of Jisung, o olaydan beri üzgün görünüyorsun."

"Hyunjin ne sikimden bahsediyordun amına koyayım, üzgün falan değilim."

"Jisung gerçekten çok yorgun görünüyorsun, eve gidip uyumalısın." Dedi Jeongin.

"Çok mu yorgun gözüküyorum ya, hadi o zaman kalkalım siz öyle diyorsanız."

"Görüşürüz!" Dedi Hyunjin ve Jeongin.

"Görüşürüz." Dedim. Üzgün olsamda belli etmemeye çalışarak gülümsedim.


Sıkıcı bir gün yine, çantamı sırtıma takarak okula doğru yol aldım. Bütün herkes Minho ve Lia'yı konuşuyordu, çok yakıştıklarını. Bu beni çok üzüyordu. Üst kata çıkmadan Yuna'nın sınıfına gideyim dedim.

"Naber Yuna'm?" Deyip gülümseyerek yanaklarını sıktım. Kavga etsek de seviyordum işte.

"İyi, senden?"

"Aynısından."

Arkadan bahçeden gelen Lia ve Minho'yu gördüm. Minho beni görüp yanıma geldi.

"Naber Jisung?"

"İyi, sen?

"Bende, iyiyim." Demişti Yuna'nın gözlerinin içine nefretle bakıp.

"Hadi zil çaldı bebeğim, sınıfa çıkalım." Deyip arkadan sarılmıştı.

Merdivenleri çıkıyorduk, aklıma gelen soruyu Minho'ya sordum.

"Minho, neden bana bebeğim dedin?"

"Ağzımdan kaçtı, eğer seni rahatsız ettiysem özür dilerim."

"Hayır, rahatsız olmadım, sadece merak ettim."

Sınıfa gelmiştik. Minho arada bir bana bakıyordu, bunu fark edebiliyordum fakat görmezden geliyordum. O beni çok üzmüştü, benimde onu üzme zamanım gelmişti. Teneffüs çalmıştı.

"Jisung, neden böyle davranıyorsun?"

"Nasıl davranıyorum ki?"

"Bilmiyorum, eskiden benimle ilgilenirdin falan, ama artık beni görmezden geliyorsun."

stars, mınsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin