Ertesı gun
Cumartesi günüydü. Telefonuma gelen bildirimle uyandım.
Lknw_w:
Han
Uyandin miiHqn_jiswngg:
Evet
Sımdı uyandımLknw_w:
Gunaydin bebegimmHqn_jiswngg:
Sana daaLknw_w:
Sana cok guzel bir haberim var bebegimm
Tahmin et bakalimmHqn_jiswngg:
Hmmm
Dusunmem gerek
Hedıye mı aldın?
Ya da ıstedıgım bır sınemaya gıdecegız?Lknw_w:
Hayirr
Daha da guzel bir seyyHqn_jiswngg:
Hmm
Bulamadım kıı
SoyleseneeLknw_w:
Girl in red dinliyor musunHqn_jiswngg:
EVETTT
COK SEVERIMMLknw_w:
Gercekten miiHqn_jiswngg:
EVETTTLknw_w:
Cok sevindimmHqn_jiswngg:
YOKSA DUSUNDUGUM SEY MI
KONSER MILknw_w:
Evett bebegim
Dogru tahmin ettinnHqn_jiswngg:
NE
GERCEKTEN MI
EN BUYUK HAYALLERIMDEN BIRISI
|En buyuk hayalım o guzel dudaklarından senı opmekLknw_w:
EvettHqn_jiswngg:
NE ZAMAN GIDECEGIZ
NEREDE
NE ZAMAN
SAAT KACTALknw_w:
Bugun
Seni 5de almaya gelecegimmHqn_jiswngg:
TAMAMM
O ZAMAN SAAT 5DE GORUSURDZZLknw_w:
Gorusuruz sevgilim|
Gorusuruz sevgili|
Gorusuruz sevg|
Gorusuruz bebegimm☆☆☆
Saat 5e yaklaşıyordu, 20 dakika vardı. Üzerime kırmızı bir tişört, altıma bir pantolon ve deri ceketimi üzerime alıp dışarı çıktım.
Sahilde biraz bekledim, saate baktığımda 10 dakika vardı. Bir kaç dakika sonra saçım da bir öpücük hissettim. Hemen arkamı döndüm, karşımda ki Minho'ydu."Çok güzel olmuşsun bebeğim."
"Sen de hayatım." "hayatım" ı derken çok utanmıştım.
"Utanmana gerek yok bebeğim, istediğin zaman, istediğini diyebilirsin." Deyip, eğilip, sağ baş parmağıyla yanağımı okşadı.
"Hadi gel, gidelim konser alanına." Deyip, beni yerden kaldırdı.
☆☆☆
Minho'dan:
Konser başlamıştı, çok güzel bir planım vardı. İlk şarkı we fell in love in octoberdı. Han'a baktığım da çok eğleniyordu, çok mutluydu. İkinci çalan şarkı ise bad idea!ıydı.Konser çok güzel ilerliyordu. Planımı tamamlamama sadece 1 şarkı kalmıştı. Bunun için 2 haftadır uğraşıyordum. Şuan ise girls şarkısı çalıyordu.
İşte, planımı bir kaç dakika sonra uygulayacaktım.
"Oh, Hannah, tell me something nice,"
"Like flowers and blue skies."
"Oh, Hannah, I will follow you home,"
"Although my lips are blue and I'm cold."
"I don't wanna be your friend, I wanna kiss your lips.""I wanna kiss your lips." Dediği anda, kendi dudaklarımı, Han'ın dudaklarına bastırdım, "I wanna kiss you until I lose my breath." Dediği anda dudaklarımı dudaklarından çektim. İkimizde nefes nefese kalmıştık, birbirimize bakıyorduk. Han, iki eliyle boynumdan tutup, hızlıca tekrardan dudaklarımı dudaklarına bastırdı. Ayrıldıktan sonra öylece birbirimize baktık 3 4 saniye. Konserin devamında da, şarkıyı bağıra bağıra söyledik.
"I wanna kiss you until I lose my breath."
"I don't wanna be your friend,"
"I don't wanna be your friend, I wanna be your bitch."
"And I wanna touch you, but not like this."
"The look in your eyes,"
"My hands between your thighs."
"Oh, this can't be real,"
"It's all just a dream."
"I don't wanna be your friend, I wanna kiss your lips."
"I wanna kiss you until I lose my breath."
"I don't wanna be your friend,"
"Lose my breath."
"I don't wanna be your friend,"
"Lose my breath."Konser bitmişti, Han çok mutlu gözüküyordu. Konser yerinden ayrılıp, bizim sahilimize geldik, artık bizim sahilimiz olmuştu, hep orda buluşuyorduk.
"Minho, sana artık ne diye hitap etmeliyim hiç bilmiyorum."
"Seni seviyorum Jisung, sana anlatamayacak kadar çok aşığım. Sevgilim olur musun yıldızım?" Bunu söylerken çok utanmıştım. Jisung'a baktığımda da Jisung'da çok utanmıştı, kıpkırmızı olmuştu.
"Ben de sana karşı boş değilim, sevgilim." Deyip dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Öpüşme daha da hızlanınca yavaşca onu arkaya itip kucağında öpmeye başladım. Elimi yavaşca tişörtünün içine soktum, karın kaslarına dokunuyordum. Öpüşme her geçen saniye daha da hızlanıyordu, ortamı daha da ateşlendirmek için dudağını ısırdım. Dudaklarımın arasında inlemişti, bu beni daha da yükseltiyordu. Ağzıma gelen kan tadıyla biraz daha devam ettirip ayrıldım. Soluk soluğa kalmıştık. İkimizde çok yorulmuştuk, yavaşça kumlara uzandım, daha sonra Jisung'un kafasından tutup, koynuma koymuştum. Kalp atışlarımı duyup gülüyordu.
İkimizde o gece yıldızları izleyerek uyuyakalmıştık.☆☆☆
⭑Bu bolume ı don't wanna be your frıend ı wanna kıss your lıps sarkısını da ekledım, guzel bır bolum oldugunu dusunuyorum
⭑Lutfen oy verın
⭑Bır sonra kı bolumde gorusmek uzere, hosca kalın. ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stars, mınsung
Ficción Generalınsanlar oldukten sonra yıldız olurlar, Han. o yuzden her gece sadece uykusuz kalıp aglayarak gokyuzunde senı arayacagım. eger senı bulamazsam lutfen bana kızma, senın yanına gelecegım, guzel olmaz mı sevgılım?