Hiç flasback yazamam gidin diğer bölümü yeniden okuyun .
Bu sırada karşımıza siyah büyük bir araba geldi . "Şimdi siz beni kaçırıyormusunuz? Ama ben hiçbir şey yapmadım . " Dedim korktuğum için tetreyen sesimle. Saçımı tutmaya devam ederken konuşmaya başladı uzun olan "geç . Geç . Seninle uraşamam şimdi . Çok konuşursan bayıltırım seni güzellik. Yazık olur valla " . Gözümden yaş akmaya başladığını hiss ediyordum. " Kim bu kadar korkak olur ki? Bide mafya kızı "
"Benim babam mafya değil " diye cevap verdim gözlerimden yaşlar akmaya devam ederken changbine. " Ahh seninle uraşamam daha fazla " diye mırıldandı uzun olan sonraysa ağzımı ve burnumu bezle kapadı. Gerisi karanlık........
Gözlerimi açtığımda bir yataktaydım . Elim ve ayağım bağlıydı. Yorqun hiss ediyordum . Acaba ne kadar süredir burdaydım . Bir kaç dakika geçti . Yatakta oturak pozisyon aldım. Bileklerimin acıdığını hiss etmeye başlamıştım. Korkuysa yavaş yavaş vicudumu ele gećiriyordu . Üstüne üstlük bir de oda çok soğuktu. Acaba bana ne yapacaklardı. Bide ağlamıştım . Babam öğrenirse kesin beni öldürür.
Ben bunları düşünürken birden kapı açıldı. Odaya sarı saçlı bir çocuk geldu . "Bakıyorum uyanmışsın prenses" dedi kalın ama bir o kadar da narin sesiyle. "Bunu yapmalarından nifret ederim güzellik ama sana yazık olucak . Onları sinirlendirme tamammı? " Diye devam etti sözüne . Bu çocuk diğerleri gibi değildi . Daha iyidi . "Benden ne istiyorlar ki ? Bana napıcaklar? " Diye sordum çilli çocuğa . " Belki bilmiyorsun ama senin baban mafya ve arkâdaşımın hayatını mahv etti. O da seni öldürerek ona acı çektirmek istiyor" diye cevap verdi iç çektiği sırada .
" Hiçbir işe yaramayacak . O beni sevmiyor. Hem ben suçsuzum . Neden beni öldürüyor ki . Gitsin onu oldürsün? " Dedim . Yine derin bir iç cekti. " İsmin ne senin ? " Diye sordum yüzüme yine sahte bir gülümseme takarak . " Felix . Lee Felix. Senin ismin ne peki? " Diye cevap verdi bana derin sesiyle . " İsmim Kim Yn. Memnun oldum " diye cevap verdim felixse. " Garip "
" Garip olan ne?"
"Bu durumda bile gülümsemen. Kaçırıldın ve gülümsüyors- . "
Felix sözünü bitirmemişti ki kapı açıldı. Bu sefer odaya bir çok kişi geldi. Onların içinde beni buraya getirenler de vardı.
" Bakıyorum da çok çabuk anlaşıyorsunuz felix" dedi içlerinden birisi.
"Onun bir suçu yok biliyorsun Chris"
" Ama babasının var"
" Hadi ama sendemi seungmin"
" Çok yumuşak kalplisin hyung"
" Bunu bana iki yıl once kaçırdığı kıza aşık olan kişi mi söylüyor minho"
" Aynı şey değil felix"
" Oooo felix . Ben bunu senin bu kıza aşık olman gibi tanımlaya bilirmiyim o zaman?"
" Sus han eğlece arama "
Dedi az önce felixsin Chris diye seslendiyi çocuk . Bense bu sırada onları izliyordum . Düşüncelerimi sinieli bir ses böldü.
" Yeter ben artık başlamak istiyorum . Kim jaa- hoo ( ynnin babasi) artık acı çekmeli. "
Dedi bunca zamandır hiç konuşmayan çocuk . Sinirli gözüküyordu . Tırsmadım değil.
" Kim ister başlamak?"
" Tabikide ben seung. Bu benim intikamım "
" Aaaah jeongin . Abartama lütfen "
" Karışma felix"Sizce nasıl gidiyor ?
Ahh jeongin seni pişman etmek için öyle sabırsızlanıyorum ki!
Bb ballarim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Küçüğü
FanficMinicik bir çocuk olursa ona zarar vere bilirmisin? peki büyük bir insan . onun kalbini kıra bilirmisin? sadece oku.