"Bir daha beni arama " babam bu kelimeleri dedikte sonra hemen telefonu kapattı.
"Demek ki seni umursamıyor küçük hanım "
"Biliyorum "
"O zaman seni öldüre bilirim "dedi ve az önce kolumda yanıklara sebep olan bıçagı çenemin altına yerleştirdi ve çenemi yukarı kaldırdı. Gözlerimiz buluştu. "Ölmek istermisin?"
"H..hayır tabikide"
Bıçagı çenemden yavaşca yukarı yanağıma dogru çıkarmaya başladı. Bıçak yanğımdayken durdu . Gözlerimin içine bakmaya başladı. Yavaş yavaş bıçagı tenime dogru ittirerek yanağımda da bir acı yaranmasına sebep oldu. Canım açıldığı için yüzümü buruşturdum . O ise dudağının kenarını kıvırarak buruk bir sırıtış takındı yüzünd. Sonra bıçağı tenimden ayırdı . Sonra ayağa kalktı. Bıçagı cebine koydu ve odadan çıktı.....
"Kız çok kötü bağırıyordu . Ne yaptın lan kıza?"
"Ne oldu hyung . Yoksa aşık mı oldun? "
"Lan kız masum . Ve sen onu öldürmek istiyorsun"
"Tam da öyle yapacagım lix "
Felix Jeonginin yakasına yapıştı ve konuşmaya başladı. "Eger öyle bir şey yaprsan..."
"Ne yaprsın? Sende beni mi öldürürsün "
Felix jeonjini iter ve yn nin olduğu odaya doğru gider . "Git Felix . Git aşk böceyinin yanına "Kısa olsa da bölüm iste.
Sizce felix neden böyle davraniyo?
Sizce jeonjin neden ynnni öldürmeye calisiyor?
Felix
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Küçüğü
FanficMinicik bir çocuk olursa ona zarar vere bilirmisin? peki büyük bir insan . onun kalbini kıra bilirmisin? sadece oku.