Bölüm : acıyor (ismi kaç saate yazdığımı hayal edemezsiniz)
"Sen karışma felix"
Bu çocuk beni yer hemde çiy - çiy. Çocuğun sözünden sonra digerleri bu eski ve pasaklı odadan çıkmaya başladılar . Bir tek o kaldı. Boyu benimkine kıyasla uzundu . Simsiyah gözleri vardı. Saçlarıda gözleri kadar siyahtı . Dalqalı saçları özensizce hazırlanmıştı. Bir tutam saç arkaya doğru kıvrılmıştı. Beyaz bir sweet , üzerine siyah boş bir tişört giymişti . Bedenine çok boş kalmayan bir siyah pantalon , siyah spor ayakkabı ve bir kaç yüzükle kombinini tamamlamıştı. Ama gözleri öyle bakmıyordu .(Şimdiye kadar hiç şiddet barındıran bir bölüm yazmadım . Kötü olursa sorry)
Bana yaklaşmaya başladı . Yatakta geriyede gidemiyordum . Öylece kala kaldım . O tam dibime bitti . Bağlanmış ellerimden tuttu ve beni yataktan kaldırdı . Gözlerimin içine bakmaya başladı .
"Benziyorsun" dedi . Sesi tüylerimi diken diken etti . Korktugumdan soramadım kime diye . Sadece gözlerinin icine bakmaya devam ettim . Oysa tuttuğu elimle birlikte benide odanın diğer tarafına sürüklemeye bašladı. Direnmedim . Nasıl direnseydim ki . ( Götürmesine izin vermeyerek canım )Beni odanın diğer tarafında yere fırlattı. Kolum duvara çarptı . Benim šimdiye kadar sadece evde oturan biri olarak bu bile canımı acıtıyordu . Hemde çok. Şimdiden canım acıyordu ve gözlerimin dolduğuna eminim .
Yaptığı şeyle gözlerim büyümeye başladî . Cebinden çıkardığı bıçağı çakmak ile ısıtıyordu. Bir kaç dakikda öylece ya bıçağa ya da bana bakmaya başladı. Sonunda ısımdığına emin olduğunda bana yaklaştırmaya başladî . Ben ise geriye gidiyordum . Resmen duvara girimiştim . Sıcak bıçağı tenime yaklaştırdı. Bıçak tenimle birleştirince bağırıp ağlamaya başladım ve benim sesime bıçağın soğuduğuna dair sesler de ekleniyordu . Oysa bu seslerden memnunmuş gibi sırıtıyordu. Bunu tekrarlamaya başladı. Her defa bıçak tenimle buluştuğunda onun sırıtması büyüyordu .
...
Artık her iki kolum resmen yanıklarla doluydu . Canım yanıyordu . Fazlasıyla .
Ayağa kalktı . Beni süzmeye bašladı. Ve resmen bir şaheser yaratmışcasına gülümsedi . Eserinden memnundu .
Bir kaç dakika telefonunu çıkardı .Birini aradığını duyduğum sesle anladım . Çok geçmeden cevap verildi.Hikayedeki jeongin
Sizce kimi aradı . Ayy bu hikayeni seviyom ya . Siz?
Bb asklarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Küçüğü
FanfictionMinicik bir çocuk olursa ona zarar vere bilirmisin? peki büyük bir insan . onun kalbini kıra bilirmisin? sadece oku.