~ 1.Bölüm:Acı ~

3.1K 40 11
                                    

Yeniden Doğuş

                          Yeniden Doğuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.Bölüm:Acı

Sabahın serin sularında,alarmımın sesiyle gözlerimi açmak zorunda kaldım.Saat 6.30 geçiyordu,yine her zamanki gibi 4 saatlik uyku uyumak zorunda kaldım.Ayağa kalkıp Esini uyandırmak için onun odasına gittim.

"Esin hadi kalk okula geç kalacaksın." dediğimde yatağının içinde bişeyler mırıldandı.

"Esin hadi yaa kalk." herzamanki gibi kalkmıyordu yine uğraşacaktım onu uyandırmak için.Annem Esini uyandırmazdı,beni uyandırırdı.Esini neden uyandırmadığını hicbirzaman anlayamadım.

Esin yatağının içinden bana bakarak konuşmaya başladı "Mavi zaten okulun kapanmasına şurda 10 gün kalmış.Ben okula falan gitmiyorum,sen git.Beni uyandırma ben yatacağım" diyip tekrar uyumaya başladı.Ben okula gitmemezlik yapamazdım.Devamsızlığım olmadığı için değil,bu ev bana tehlike teşkil ettiği için gitmemezlik yapamazdım.

Odama vardığımda üzerime beyaz salaş tişört,altıma siyah bol eşofman giyip durağa doğru yürümeye başladım.Üzerime forma giymedim.Serbest kıyafetler giydim.Okulun kapanmasına 10 gün kaldığı için bişey demiyorlardı.

Ikizimi herzaman ben uyandırırdım okula aynı okulda okuduğumuz için değil,annem uyandırmadığı için ben uyandırırdım.

Otobüsün gelmesiyle el kaldırıp bindim.Bugün okula hiç gitmek istemiyordum ama gitmek zorundaydım.Devamsızlığım 1 gündü ama okula gitmek zorundaydım.

Okulun önüne gelince otobüsü durdurup indim.Sınıfıma doğru yürümeye başladım.Sınıfa vardığımda,sınıfta sacede 5 kişi vardı onlarda inekler,okul sevdalıları ve okula sacede oyalanmak için gelenlerdi,ben ise bu nedenlerden hiçbiri için okula gelmiyordum bambaşka neden yüzünden geliyordum.

2 saattir hocaların gelmesini bekledik.Hiçbir hoca gelmedi .Sınıftan bi kızla müdürün odasına gidip flash aldık,tahtadan film açıp izleyecektik.

5 Saat sonra

Bugün yine okul çok sıkıcı geçti.Sabahtan beri hiçbir hoca derse girmedi biz ise film izledik ya da uyuduk.Dersin henüz bitmesine 2 saat vardı,aslında eve gitmek istemiyordum,okulada gitmek istemiyordum sacede hiçkimsenin olmadığı bir yere gitmek istiyordum,tek benim olduğum bir yere gitmek istiyordum.

YENIDEN DOĞUŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin