5.Bölüm:Teklif
Odaya sızan güneş ışığıyla gözlerimi araladım.
Gözlerimin arasından odaya baktım.burası çok güzel ve ferah bir yerdi oda kocamandı belki benim odamın 2 katı hatta3 katı büyüklüğünde bile olabilir.Her yer beyazlara hakim, ışıklandırma ise çok güzel hatta mükemmel.Dur bi dk burası benim odam değil ben neredeyim?
Ben nerdeyim?Hemen dün neler olduğunu hatırlamalıyım.
Dün benim doğum günümdü,babamın beni birine sattığını öğrendim ve evden kaçtım taksiye binip bara gittim,barda Elifle tanışmıştım.Aklıma sacede bunlar geliyor başka nolmuş olabilirki?
Kapının arkasından gelen adım sesleriyle irkildem.Kapı açıldığında gelenin Elif olduğunu gördüm.
"Ohh be sonunda uyandın" diye lafa girdi.
Ben buraya nasıl gelmiştim.Merakıma daha fazla dayanamayıp sordum. "Elif ben buraya nasıl geldim" açıklama bekleyen gözlerle Elife baktım,oda anlamış olacakki olanları anlatmaya başladı "Mavi dün ben seninle tanışmıştımyaa bana ailenin zorla evlendirmeye çalıştığını hatta sattığını anlatınca seni evime getirmek iştedim dün konuştukdan sonra sarhos oldun bende seni o halde bırakamazdım olanları bildiğim için ve seni evime getirdim" diye uzun bi açıklama yaptım.Aslında rahatlamıştım o eve geri dönmek istemiyordum.
Elif yanıma gelip yatağın kenarına oturup konuşmaya başladı "Mavi istersen burda kalabilirsin anladığım kadarıyla oraya dönmek istemiyorsun kalacak yerinde yok oyüzden burda kalabilirsin" ses tonu endişeliydi.
"Yük olmayayım"
Kaşlarını çatıp konuştu "yük falan olmazsın saçmalama"
"Tm tm kabul ediyorum ama bir süreliğine"
Elif gözünü kırpıp konuştu "bakarız" der gibi mırıldandı.Kapıdan dışarı çıkacağı vakit bana döndü "dolapda kıyafetler var onları giyebilirsin seni asağıda bekliyorum beraber kahvaltı yapalım" tm anlamında kafamı salladım,Elifde çıktı odadan.
Yataktan kalkıp banyoya doğru yürüdüm.Kısa bir duşun ardından.Banyoda diğer işlerimide halledip çıktım.Gardıropa gidip açtım kapısını burda binbir türlü kıyafet vardı hepsi çok güzel ve ünlü markaların kıyafetleriydi.İçlerinden aldığım şortlu takımı üzerime geçirdim.Saçlarımıda güzelce tarayıp fönledim.Artık hazırdım.Kahvaltıya inmek için kapıya doğru yöneldim.
Yemek masasının olduğu odayı ararken etrafada bakıyordum,burası baya güzeldi ve çok büyüktü bizim ev bu evin yanında 1+0 sıfır bile zor sayılırdı.