Herkese selam,canlarım.Nereden başlayaçağım bilmiyorum ama biyerden başlamalıyım.Bu yazıyı bi veda olarakta düşünebilirsiniz.Bu benim ilk kurgum ama okunmuyor,bu canımı sıkıyor.2,3 aya yakın bi araya giriyorum.2,3 ay belki daha fazla belki daha az da olabilir bu süre.Bu sürede bölüm herhangi birşey atmayaçağım.Başka bir kurgu yazıyorum onun üzerine çalışaçağım.Bu kurguda okunmadığı için çok devam etmeyeçeğim.Bu 2 aylık sürede kitabın okunmaları,vote ve yorumu artmazsa BİRDAHA BÖLÜM ATMAYAÇAĞIM.Ama bilemiyorum atadabilirim ama büyük olasılıkla atmayaçağım.Kurgu okunmadığı için.Bu süre zarfında kitap ne kadar okunursa ona göre yazmaya karar verip bu kurguya da devam edeceğim.
Eğer bu kurguya devam etmemi istiyorsanız.Yorumlarda belirtmeyi unutmayın.Ve tabikide kurgu'nun okummaları vote ve yorumuda artması lazım bu yüzden vote ve yorumda atmayı unutmayın!!
Diğer kurgumu merak edenler için daha yayında değil.Bu kurguda 10 bölüm yazıp öyle yayınlayaçağım.Yoksa insanlar ilk bölümlerde genellikle tanıtım karakterlerin ne iş yaptıkları gibi şeyler olduğu için ilk bölümlerde okuyup bırakıyorlar.Şöyle düşünebilirsiniz giriş,gelişme, sonuç gibi.Ama çoğu okur giriş bölümünde şıkılıp okumayı bırakıyor.Benim düşüncemde ilk başta bı karakterlerin işi ne yaptıkları falan tanıtılması yani onları yansıtan bı bölüm atılmasından yanayım ama çoğu okur direkt olaya girilmeşini istiyor.Ama bu kurgumda bende öyle yaptım direkt olaya girdim.Sonuçta okurlar,okuyaçağı için onların zevkine göre olmalı.
Diğer kurgumu merak edenler takip etmeyi unutmasınlar.En kısa zamanda yayından.
Bu kurgum içinde diyeceklerimi zaten yukarda belirttim.Bu kurgu'nun devam etmesini istiyorsanız yorumlarda belirtmeyi unutmayın ve tabiki vote atmayıda.Kurgunun okunması için arkadaşlaeınıza tanıdıklarınıza önerebilirsiniz.Ya da paylaşabilirsiniz.Şimdiden yapacaklar için teşekkür ederim❤️
Instagram:ec0o_o
(Takip etmeyi unutmayın.👆)❤️❤️❤️❤️SİZLERİ SEVİYORUM❤️❤️❤️❤️