"Mon amour."
Selamm^•^
Ben gelmişim, hoş gelmişim. Ehehe...
Bu bölüm ne olacak bilmiyorum ama o Jungkook'a saldıran Park Eun olacak :)
Neyse iyi okumalarr<3
~~~
Jungkook ile annesi konsey binasına gelmişti. Burada toplantılar olurdu genellikle. Babası da konsey yardımcılarındandı. Ortalarda bir yerde annesi ile beraber oturmuştu. Salonda vampirlerde vardı. Bazı vampirlerin gözleri Jungkook'a dönünce korkuyla hepsine baktı omega.
Bakışlarını kucağına indirdi hemen. Gerginlikten elleri ile oynamaya başladı. Birazdan konseyler ve vampirlerin lordu konuşacaktı.
Bir dakika...
O zaman Kim Taehyung da burada olacaktı.
Onu göreceği için içini bir heyecan kaplamıştı Jungkook'un. Bakışları bir yere değindi, irkildi. O buradaydı.
Kendi kanını beğenen vampir; Park Eun.
Ona sırıtarak bakıyordu. Korkuyla baktı. Hemen bakışlarını konsey üyelerine çevirdi. Taehyung daha ortalıkta yoktu. Babasını görünce neşeyle cıvıldadı. Bay Jeon ailesini görünce gülümsedi. Onları her şeyden çok seviyordu.
"Anne bak babam orada!" diyerek annesine babasını gösterdi işaret parmağı ile. Annesi gülümsemiş, usulca kafasını sallamıştı. O sırada kapı açılmış, içeriye sessizlik hâkimiyet kurmuştu.
Vampirlerin lordu Kim Taehyung gelmişti çünkü.
Oturacağı yere oturmuş, bacak bacak üst üste atarak soğuk bakışlarını konsey üyelerinde gezdirmişti. Kaşlarını indirip kaldırmış, ne istediklerini dile getirmelerini emretmişti.
"Lord Kim, biliyorsunuz ki sınır koyduk. Başıboş vampirler, kurt-adamlarımızı ısırıyor, besleniyordular. Bu tabii ki de doğru değil. Böyle sorumsuzluk anca sizin gibilere yakışırdı zaten. Vampirlerinizi iyi eğitseydiniz, bunlar başımıza gelmez, kurt-adamlarımızı kaybetmezdik." diyerek konuya girmişti konsey üyelerinin başı. Taehyung boş bakışlarla konsey üyelerinin başına bakmış, kadehdeki şarabı içmişti.
"Haklısınız. Ama bu vampirlerin elinden gelen bir şey değil. Yeni dönüşenler var, yenidoğanlar var. Kontrol altında tutmak zor. Siz de kana susayan bir vampir olsaydınız, duramazdınız. Verdiğiniz kanlar yeterli değil demek ki." dedi soğuk bir biçimde konuşarak. Karşısındaki konsey üyesi titrediğini hissetti. Bu lord cidden de soğuk biriydi. Duygusuz, duygu yoksunu.
"Devlet işleri batmış durumda. Paraya ihtiyacımız var lord Kim. Eğer kabul ederseniz, düzenli olarak kan verilecektir. Belirlediğiniz kişiden kan vereceğiz, özel olarak size tabii ki. İstediğiniz kişiyi buradan seçebilirsiniz ya da kasabadan. Eş olmak isteyen vampirleriniz varsa kendini belli ederek, buradan kendine eş seçebilir." dedi konsey üyesi. Vampirlerin geneli kurt-adamları beğeniyordu.
Taehyung gözünü salonda gezdirmek istemedi. O an aklına Jungkook düştü. Gülümser gibi oldu ama hemen kendine geldi. Park Eun'un sesini işitince ona baktı.
"Lordum, izninizle eş olarak seçtiğim kişiyi göstereyim." demişti. Taehyung'un bakışları şaraba takıldı. Eun'un isteği umrunda değildi. Buradan gidince ona gerekli cezayı da vereceğini aklına getirdi.
Eun Jungkook'u kolundan tutup kaldırmış, herkesin bakışlarını üzerine çekmişti. Jungkook korkuyla baktı Eun'a. Kafasını iki yana salladı. İstemiyordu onu. Eun ise sırıtmıştı.
"Öyleyse imzalayın Lord Kim." diyerek önündeki kağıdı Taehyung'a uzattı konsey üyesi. Taehyung acele etmeden imzalamış, ayaklanarak odadan çıkmaya yelteniyordu ki gördüğü beden ile yerinde put kesildi.
"Bırak beni! İstemiyorum!" diyerek Eun'un tutuşundan kurtulmaya çalıştı Jungkook. Vampirler kadar güçlü değildi maalesef ki. Gözleri dolmuştu. Bu vampirin bırak eşi olmayı, görmek istemiyordu bile!
Çırpınması hüsranla sonuçlanmıştı. Taehyung ise sinirden delirdiğini hissetti. Ne demek Eun onu eş seçmişti?
Buna asla izin vermezdi!
Jungkook'un gözleri Taehyung'a değmişti. Yalvaran gözlerle baktı. Kimsenin cesaret edemediği, adını dâhi söylemeye dili varmadığı lorda, adı ile seslenmişti.
"Taehyung!" dedi. Salondaki herkes suspus olmuş, olanları izliyordu. Eun bile şaşırmıştı. O, lorduna adı ile mi seslenmişti?
Taehyung'un bakışları yumuşadı. Küçüğünün adı ile seslenmesi bir tek onu şaşırtmamıştı. Asıl şaşırtan şeyi Jungkook yaptı.
Eun'un şaşırmasını fırsat bilip bileğini çekti, koşarak Taehyung'a vardı. Boynuna yükselip sarılmıştı sıkıca. Başını da boynusuna gömdü.
Salon iki kat daha şaşırmıştı. Koskoca lorda sarılan ilk kişiydi. Lord ise hiç şaşırmadı, kollarını ince bele sardı, güven vermek istercesine okşadı. Çok korkmuştu omegası.
Saçına ufak bir öpücük kondurdu. Konsey üyelerine dönüp konuştu sert sesiyle.
"Kimseyi istemiyoruz, eş olarak. Böyle birşey mümkün dâhi olamaz." dedi. Jungkook sakinleşmişti. Şükür ki eş olarak o pis vampire verilmeyecekti.
Ki Taehyung onu eş olarak istese memnunca kabul ederdi.
"Mon amour, iyi misin?" demiş, bir elini Jungkook'un saçlarını okşamıştı. Jungkook ise ilk dediği kelimenin anlamını sorguladı ama bulamadı.
Hafifçe geri çekildi, dibindeki yakışıklı vampir lorduna baktı. Kaşlarını kaldırarak "Mon amour ne demek?" Masumca sordu. Taehyung ısırmak istedi o an.
"Şimdilik söyleyemem ama ileride öğrenirsin." diyerek hafifçe kulağına yaklaştı Jungkook'un.
"Özel olarak senin kanını istiyorum. Kabul eder misin, mon amour?" dedi nefesini vererek. Jungkook titredi böylece.
"Veririm tabii ki de. Kansızlıktan ölme tamam mı?" Vampirlerin kan içmezlerse bir süre sonra öleceğini biliyordu. Taehyung'un ölmesini istemezdi. O, ona yardım etmişti. Jungkook da ona yardım edecekti.
"Tamam, mon amour." demiş, göz kırparak geri çekilmişti. Salondaki vampirlerine işaret vererek ayaklanmaların sağlamıştı lord Kim Taehyung.
"Akşam pencereni kapatma." demiş, küçüğünün bir şey demesine izin vermeyip gitmişti. Arkasında şaşkın bir Jungkook bırakmıştı. Jungkook da arkasında büyük bir şaşkınlık bırakmıştı. Annesine ve babasına hesap verme zamanıydı ama evlerinde.
Şüphesiz ki Taehyung'un Jungkook'a dediği kelimenin anlamı, Taehyung için büyük anlam taşıyordu. Hislerinden kesinlikle emindi. Vampirler duygusuz olabilirdi ama Taehyung istisnaydı. Bunu kendi bile beklemiyordu.
Mon amour;
Aşkım.
Taehyung'un atmayan kalbini hızlandıran kişi, ilk aşkıydı omega Jeon Jungkook.
~~~
Bitirdim sonunda ulan!
Ne bitmez bölümdü aw. Kısa tutmak istiyorum bölümleri. Seki sıkılmayanız.
Beğenmişsinizdir umarım yaaa :(
Sınır;
22 oy / 12 yorum❤️💌
Diğer bölümde görüşürüz canlarım benim ╰(⸝⸝⸝´꒳'⸝⸝⸝)╯ <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire and Omega Love | Taekook
FanfictionVampirlerin lordu Kim Taehyung, omega Jeon Jungkook'un güzelliğine tutulmuştu. Yayın tarihi: 12/12/2023 #1jiyeon 20.04.2024