"Görüşürüz lordum."
Selamm^^
Bu fici yazmayı çok istedim, çok seviyorum.
İyi okumalar dilerim🦢
~~~
Taehyung ufak bir şaşkınlık geçirmişti. Omega onu öpmesini mi istemişti?
Jungkook kendine gelip geri çekildi. Nasıl söyleyebilirdi? O koskoca lordtu. Gözleri hemencecik dolmuştu. Çokça utanıyor, kötü hissediyordu kendini.
"B-Ben, ö-özür dilerim... Öyle d-demek istememişti-" Dudaklarına kapanan kalın dudaklarla susmak zorunda kalmıştı. Gözlerini olabildiğince büyütmüş, şaşırdığına dair ifade vermişti. Taehyung onu bir çırpıda kucağına aldığında daha da şaşırmış, öpücüğe karşılık bile verememişti. Taehyung ise geri çekilip çocuğun tepkisine sırıttı. Sonunda öpmek istediği dudakları öpmüştü. Anlamdıramadığı bir his vardı.
"Ne? Niye şaşırıyorsun? Öpmemi istemedin mi?" dedi kucağındaki bedenin ince belini okşayarak. Çok zor tutuyordu kendisini. Bu güzelliği istiyordu, istiyordu ama başka anlamda. O çok masumdu, saftı. Belki de seks, sevişmek nedir bilmiyordu ama Taehyung istiyordu o anlamda. Omega ile sevişmek istiyordu. Bugüne kadar kimse ile birliktelik yaşamamıştı. Ne kadın, ne erkek. Türlü türlü soylu kadın veyahut erkek, onunla olmak, evlenmek istese de hepsini reddetmişti. O; sinsi, açgözlü, kaba, terbiyesiz, işe yaramaz, saygısız ve paragöz kimse istemiyordu. Daha çok; saf, masum, saygılı, kibar, sevimli, güzel, yerine göre anlayışlı, sakin, hep olumlu düşünen, iyimser, yardımsever ve dürüst kişi istiyordu. Şüphesiz; tam karşısındaydı tüm istediği özellikleri taşıyan kişi. Ve bunu kaçırmayacaktı. İstese vampir kişiliğinden vazgeçer, yine onunla olurdu.
"İ-İstedim... ama-"
Diyemeden tekrar dudaklarına yapıştı Taehyung. Daha şehvetli ve sert öpüyordu. Jungkook'un kolları boynusuna dolandı. Taehyung memnunca sırıttı. Jungkook şoktan çıkarak karşılık vermeye çalıştı. Çok sevmişti öpüşmeyi. Çok güzel hissediyordu. Kalbi hıphızlı, karnı kasılıyor ve heyecandan elleri uyuşuyordu. Kurdu da memnundu. Vampir olsa bile seviyordu esmeri. Jungkook anladı ki; Taehyung'dan hoşlanıyordu. Bunu söylemeye ise de utanırdı.
Kaç dakika öpüştüler bilinmiyordu ama Taehyung geri çekildi omeganın nefeslenmesi için. Gözlerine baktı kırmızı gözleri ile. Sonra omeganın dağılmış hâlini izledi. Saçı dağılmış, üstündeki gecelik kaymış, gözleri sulu sulu, dudakları kıpkırmızı ve şişmişti... Bu görüntü onu yeterince azdırmaya yetmişti. Elinin altındaki bembeyaz, pürüzsüz uyluğu okşadı. Jungkook titredi okşaması ile. Hâlâ nefesi düzene girmemişti. İlk defa böyle şeyler hissediyordu. Karmakarışıktı.
Taehyung Jungkook'un boynuna yöneldi dayanamayarak. Usulca kokladı kokusunu; vanilyalı kokusunu... Dudaklarını yavaş yavaş değdirerek öpmeye başladı sertçe. Odada öpücük sesi duyuluyordu. Jungkook Taehyung'un omuzlarını sıktı, küçük, beyaz elleri ile. Etkilenmeden edememişti. Garip bir his içini kaplamıştı ama bundan rahatsızlık duymuyordu.
Taehyung bembeyaz, pürüzsüz boynu usulca öptü, yaladı ve dişledi. Sonra geri çekildi. Baygın gözlerle kendisini izleyen Jungkook'a baktı. Birden ayaklanınca Jungkook afalladı. Hızlıca bacaklarını vampirin beline doladı. Büyütmüş olduğu gözleri ile Taehyung'a baktı.
"Uyumalısın omega, geç oldu." diyerek omegayı yatağa yavaşça bıraktı. Jungkook buruk hissediyordu. Lordun kendisi ile kalmasını isteyecek kadar bencildi. Yine de kal ya da git demedi. Üzerine battaniyesini örten vampire baktı. Dip dibe gelince Taehyung altındaki güzelliğe baktı. İçi gidiyordu Tanrı şahit. O kadar güzeldi ki, kafayı yiyecekti. Böyle biri nasıl insan olabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire and Omega Love | Taekook
FanfictionVampirlerin lordu Kim Taehyung, omega Jeon Jungkook'un güzelliğine tutulmuştu. Yayın tarihi: 12/12/2023 #1jiyeon 20.04.2024