sevgili okuyucularım eğer hikayemi beyeniyorsanız lütfen oylamayı unutmayın iyi veya kötü yorum yazarsanızda çok sevinirim
SEVGİLERLE YAZARR
Naber şapşikim
Evet anlatmaya başlıyorum ilk nasıl tanıştığımızı anlatmalıyım demi aslında masal gibiydi ama sonu kötü biten bir masal ! neyse ilk karşılaşmamız şöyle oldu . Ben lise iki de başka bir okula transver olmuştum okula yeni girdiğimde herkez yeni olduğumu anlamış olmalı ki bana tuhaf tuhaf bakıyorlardı . Dersin başlamasına daha vardı ben de okulu turlamaya çıkmıştım elimde dondurma vardı dondurma yemeyi çok severim de neyse bahçede salına salına geziyordum ki birden birine çarptım ve dondurmamda dolayısıyla yere düştü ve ikimizde aynı anda YAAAA!!! diye bağırdık ve başımı kaldırdığımda iki tane sinirle bakan göz gördüm ve birden bana dedi ki 'önüne baksana kızım az kalsın üstümü kirketecektin 'dedi ve beni şöyle bi incelemişti ben de altta kalır mıyım hemen ina cevabını verdim' Asıl sen önüne bak ya sen çarptın bana ve bak , bak bak dondurmamı görüyormusun göremezsin çünkü onu düşürdün' !' Off yeni misin nesin bilmiyoeum ama üstümün kirlenmesine izin veremezdim' tam bir ukala şuna bak ya ve ben de 'evet yeniyim ve bana dondurma borçlusun konuyu değiştirme' dedim ve o da cevabını hemen vermişti' Ne kadar çok bağırıyorsun kulağımı ağrıttın iki dakikada' dedi ve gitti .Şok olmuştum ve arkasından 'hey ,hey baksana' diye bağırdım ama bana hiç aldırmadan yürüdü ve gitti aman ya bir de bununla mı uğraşıcam dedim ve gittim .evet ilk tanışmamız böyle olmuştu .Daha ilk günden başımı derde sokmaya hiç mi hiç niyetim yoktu ve saatime bir baktım dersin başlamasına '5 dk ' kalmış yuh ya nasıl olur hemen var gücümle koştum ve hala 1-2 dk iyi bir koşucuyumdur neyse neyse kendimi hemen şımarttım sonra öğretmeni kapıda beklemeye başladım neyse ki sonunda gelmişti sınıfa girdik ve beni sınıfa tanıttı ve rutin şeylerden bahsetti bla bla bla oraları geçelim ben de dinlemedim neyseki konuşması bitmişti ve bana boş gördüğün bir sıraya otur dedi zaten öyle yapıcaktım oturdum ve sıkıcı dersi dinlemeye başladım tam dersin ortasında kapı açılmıştı içeriye 8dur dur nasıl yani gerçekten o mu o sinir bozucu pislik ve dondurma katilimi girdi içeri nasıl yani onunla aynı sınıftamıyım ben off ) öğretmenden özür diledi ve tam arkamdaki sıraya oturdu (hayır ya kabusta mıyım uyandırın beniii ) zil sonunda çalmıştı bahçeye çıkmak için ayağa kalktığımda beni gördü ve 'aaaa sen o cırtlak sesli kızsın dedi ' bense ukalaca bir tavırla 'aaa sen de o yürüyen ego değilmisin dedim 'birkaç saniye yüzüme şaşkınca baktı ve 'yürüyen ego mu ?? ' dedi ve ben de kafamı aşağı - yukarı sallayarak onayladım ve de gıcıkça bir gülüş atım yanına da birazcık ezikleyici bakışla ona baktım ve dışarıya çıktım ona kendimi ezdireceğimi mi sanmıştı. Evet ilk günüm ve onunla tanışmamız böyle gerçekleşmişti .Neyse !şimdi ilk elimi tutuşunu anlatıyorum sana
1 Ay Sonraa ....
O gün hava çok güzeldi tam bahar havasıydı ben böyle güzel havalarda parkta oturup gitar çalardım ve şarkı söylerdim yine hava öyle güzel olunca kendimi tutamayıp gitarımı aldığım gibi kendimi dışarıya atımıştım . Parkta her zaman oturduğum kocaman bir çınar ağacının altında bir bank vardı yine aynı yerime oturdum gitarımı çıkardım ve etrafımdakileri umursamayarak çalmaya başladım gitar çalarken kendimi çok iyi hissederdim . Yine çok güzel bir şekilde çalıyordum ki huzurumu kaçıran o sesle irkildim 'vayy gitarda çalabiliyormuş ' o anda tüm huzurumu kaçıran sesin gökhanın sesinin olduğunu anladım direk gözlerimle onu aramaya başladım ve bir anda gördüm ve suratımın asıldığını fark edince bana doğru iyice yaklaştı ve 'bu yakışıklılığı görüp te nasıl suratını asabiliyorsun' dedi . ben de onun duyabileceği şekilde ama bağırmadan 'kendini o kadar da yakışıklı sanma ' dedimşaşırmış şekilde bana baktı ve 'huh ! dedi gözlerimin içine bakarak'bu yakışıklılığı görmeyecek kadar kör müsün ? dedi ben de biraz etrafıma baktım ve 'eğer bir yakışıklı olsaydı kesin görürdüm dedim .' Onun o bozulmuş suratını görünce gülmemek için kendimi tuttum neyse buranın havası bozuldu gidiyorum dedim ve gitarımı kutusuna koydum tam gidiyordum ki BUSE ! diye bağırdı ve elimi tuttu o anda kalbim istemeden de olsa hızlıca çarpmaya başladı ve birden yanaklarım kızardı bu onun hoşuna gitmiş olacak ki pis pis sırıtmaya başladı ve birden (ilk defa biri elimi tutmuştu tabiki de yanaklarım kızarırdı) Birden bağırdım 'bırak ya elimi bıraksana diye çekiştiriyordum ' ben öyle yaptıkça bu öküz daha da elimi sıkıyordu baktım bırakmayacak 'Evet ne istiyorsun ' dedim.sinirli bir şekilde elimi aldı ve kalbinin üstüne koydu sonrada 'seni seviyorum ' dedi (ben o kadar şok olmuştum ki neydi bu bir çıkma teklifi miydi off anlamadım ) daha sonrada benim elimi aldı ve kendi kalbinin üstüne koydu ve yine' seni seviyorum ' dedi kalbim deli gibi çarpıyordu ben çok şaşkın bakıyordum ve birden elimi çektim ve 'off saçmalama 'dedim ve tam giderken beni kolumdan tutup kendine doğru çekti ve iyice sarıldı ve dedi ki 'ama kalbin öyle demiyor ' kendimi geriye doğru çektim ve 'nereden biliyordun sen benim kalbimi 'dedim ve bana yine o sırıtışını yapıp dedi ki 'çünkü o kalp benim' Evet ilk el ele tutuşmamız ve ilk sarılmamız da böylece gerçekleşmişti .off o kadar güzel günlerdi ki şuan ağlamadan duramazdım neyse gözyaşlarımı silip devam etmeliyim evet son aşamaya geldik ilk öpücük ve ondan yediğim tekmeye geldi sıra . İlk öpücük bana parktaki itirafından 2 hafta sonra olmuştu . O kadar güzeldi ki hala unutamadım off ne saçmalıyorum neyse ben devam edeyim o gün en yakın arkadaşım olan senemin doğum günüydü ve tabi ki gökhan ve onun salak arkadaşı arda da oradaydı neyse senem in partisi çok güzeldi en güzel elbisemi giydim ve geldim gökhanın beni öyle görünce gözleri parladığını gördüm hemen yanıma gelip 'çok güzel olmuşun' dedi kulağıma fısıldayarak ben de güldüm çünkü onun bu davranışlarına alışmıştım neyse senem mum üfleyecekti ışıklar kapanmıştı gökhan tam yanımdaydı ve birden beni kendine çevirdi sonra da dedi ki 'benim tek dileğim sensin ' ve beni öptü o anda ki şaşkınlığımı anlatamam bir de üstüne ışıklar açıldı ve herkez bizi öyle gördü o anda o kadar utandım ki gökhanı itip hemen dışarıya çıktım o da peşimden geldi ' hadi ama utanma ' dedi bense 'saçmalama gökhan niye böyle bir şey yaptın ki 'dedim bana' bal dudaklarına dayanamayıp öpü verdim işte' dedi (aslında cesareti hoşumada gitmişti ama ben onun gibi cesur yürek değilim ) tamam kes gökhan ben eve gidiyorum dedim ve gittim .Ahhh şimdiye kadar herşey çok güzeldi demi asıl şimdi başlıyoruz .AYRILIK ...Okadar sinir olmuştum ki öpücüğümüzden sonra gökhan çok aptalca davranmaya başlamıştı birgün zaten o da ayrıldığımız gündü onu bahçede başka kızlara göz kırparkene gördüm o sinirle hemen yanına gidip 'ne yapıyorsun sen niye şuna göz kırptın ' dedim 'ne var buse bi sana mı bağlı kalacağımı sandın sandın 'dedi 'neee diyebağırdım ve ardından anlamadım ' dedim ' of kızım çok safsın amacım sadece seni öpebilmekti onu da gerçekleştirdiğime göre ' diyip mal mal etrafa sırıtarak bakıyordu o anlık sinirle onun hiç aklına gelemeyeceği şekilde onun hassas olan yerine bir tekme geçirdim o o anlık acıyla yere eğilmişti ben de kafamı azıcık eğerek kulağına fısıldadım 'demek öyle gökhan bey bu sadece intikamımım başlangıcı sen görürsün ' dedim ve saçımı sallayarak oradan uzaklaştım .işte şapşik günlüğüm her şeyi yazdım nasıl başlayıp nasıl bittiğine kadar her şeyi her bir boku yazdım işte işin en eylenceli kısmı geldi İNTİKAM ..
Beni çok ama çok hafife aydı o göt ama ona gününü göstereceğim . Ben de buseysem ona buseyle oynamanın ve onun ilk öpücüğünün çalmasının hesabını ödeteceğim benimle oynamak neymiş görsün .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM GÜNLÜĞÜM
ChickLitMerhaba şapşikim senle ortaklaşa bir plan yapacağız okeyy ! ama aramızda kalıcak kimsenin bilmemesi lazım . Burada planımın her bir hamlesini kayıt altına alıcam çok planlı olmam lazım kalbimle değil mantığımı kullanmam lazım ben o duygularıyla düş...