ŞOK ! ŞOK ! ŞOK !
İnanamayacaksın ama o büyük beladan bile yırttık şaşırdın dimi anlatayım en son müdürün odasında yakalanmıştık devam edeyim müdür herkesi kovdu ve odada resmen sorguya çekilmiştik adam çok sinirliydi ve hala sakinliğini korumaya çalışarak bize nedenini soruyordu '' neden yaptınız ,cevap versenize kızım '' off o bize böyle bağırırkene bi bahane bulmam lazım hemde hemenn !!! düşün buse düşün off ... dur bir dakika galiba bir şey buldum dedim ve başladım '' müdür bey gerçekten özür dileriz ama bu bi oyundu yani şöyle açıklayayım biz tenefüste sıkılmıştık ve şişe çevirmece oynuyoduk iştee ben hep doğruluk felan diyordum bir süre sonra bana '' yeter ,bir cesaret de, korkak bu ,diyemez, boş ver '' gibi şeyler söylediler ben de çok fena gaza geldim ve birden ''CESARET '' dedim ondan sonra bunların hain planları varmış senem de bana böyle bi görev verdi affet beni kanki diyodum içimden bende yapmak zorunda kaldım ''sonra senem de lafa daldı ve '' müdür bey gerçekten özür dilerim ama ben busenin bu kadar abartacağını sanmıyordum '' dedi 'vay be şıp diye dakkasında intikamını aldı kankime bak yaa ' diye içimden geçiriyordum müdür de '' yani tüm bunlar bi oyun yüzünden çıktı '' evet evet evet evet '' diyorduk aynı anda 22 o zaman size şöyle güzel bi ceza vereyimde bir daha nasıl oyunlar oynayacağınızı öğrenin gidin seksek oynayın ,saklambaç oynayın, ip atlayın ama böyle saçma sapan oyunlar oynamayın dışarıdan ne kadar kafamı sallayıp tamam desem de içimden 'adam bi ara kendi zamanına gitti herhalde seksek ne ya ilk okul bebeleri oynuyor onu ne sandıysa bizi neyse neyse disipline gitmedik yaa o bize yeter ' müdür bey sinsi bi gülüş yapıp ellerini ovuşturarak '' cezanızı söylüyorum '' dedi adam iyice havaya girdi ya noluyoo nasıl bi ceza verecek bu bize korkuyorummmm .
***
'' Bu muydu senem yani bu nasıl KORKUNÇ bir ceza kusucam şimdi keşke burnum düşse ya nefes almasam kızıııım adam manyak çıktı ya hem kız hem erkekler tuvaleti temizlettirilir mi ööğğk iğrenç be şu düştüğümüz durumlara bak ya '' diye söylenirken senem elindeki paspası yere vurdu ve '' yeter ya yeter buse ne söylendin sokakta oturarak 1 dakikada 10 kişinin dedikodusunu yaparak mastır yapmış teyzeleri geçtin yani bir sus ve hızlıca temizle şuraları ... '' diye bağırdı tamam ya ağız tadıyla müdürün arkasından attırtmıyosun temizliyoruz işte baak baak diye klozeti temizliyodum öğğk senem kızma ama sölemem lazım ne yemişler neiçmişler nasıl sıçmışlar lan bu ne oğlum öf be öf be bundan sonra intikam planlarımı iyi yapmalıyım sonucunda benim mutlu olmam lazımdı bok temizlemem değil !!! '' senem '' bitti mi buse '' dedi '' temizlik mi ''dedim saf saf '' hayır ! söylenmen '' dedi gözleimi kırpıştıra kırpıştıra ''bitti '' dedim '' peki temizlik bitti mi senem '' o da aynı benim gibi gözlerini kırpıştıra kırpıştıra '' bitti '' dedi '' hadi o zaman diğer tuvalete let's go baby diyerek i,şaret parmağımla ileriyi gösterdim ortam biraz neşelensin değil mi ?'' hiç komik değilsin buse ''dedi ben de '' gerçekten mi ? '' diye masumca sordum '' o da tabiki hayırr '' diye elini omzuma attı biz böyle koridorda yürürken işte o an gelmişti erkekler tuvaletinin önündeydik kızlarınki böyle kokuyosa erkeklerinkini düşünemiyorum bile senemle birbirimize dönüp '' hakkını helal et kanki '' dedik sonrada ikimizde ellerimizi birbirimizin omuzlarına koyaerak ''helal olsun '' dedikten sonra arkamızda biri olduğunu hissettik baktığımızda o kişi selimdi yani okul başkanı selim bize '' ne yapıyorsunuz '' dedi kaşları çatık bir şekilde bense o kaş çatıklıklarını hiç önemsemeyerek '' yaa görmüyomusun ellerimizdekini tabiki temizlik yapıyoruz '' dedim gözlerimle baygın bir şekilde bakarak çünkü ondan nefret ediyorum o da benden sağ olsun ama selim seneme fenaaa halde aşık yani öyle böyle değil de seneme karşı fazlasıyla utangaç söyleyemiyor öyle senemin peşinden koşuyor neyse selim cümlemi bitirir bitirmez '' hadi sen neyse tuvalet temizlemeye alışkan dır sın da senemi niye peşinden sürüklüyorsun o böyle şeylere alışkın değildir '' ben iyice sinirlendim elimi belime koydum ve '' yok yaa '' dedim tam yine ağzımı açacakken senem selimin omuzune elini koyarak ''teşşekkürler selim ama bizim şimdi temizlik yapmamız gerek ondan izin verir misin '' dedi hah şimdi senem elini omuzuna koydu yabu ona bir ay yeter diye sessizce söyleniyordum '' selim '' tamam senem senin hatırına gidiyorum ''dedi sonra bana kaşları çatık bir şekilde parmağını sallayarak gitti ben de arkasından bağırıyordum '' HIYYARR senin o parmağın var ya kırarım lan kırarım '' diye bağırdım iyişallah duymuştur neyse içeriye bi girdik girmez olaydık içeride biri varmış ya hemen çıktık içeridekide çıktı ardımızdan '' siz ne yapıyorsunuz '' dedi sinirli bi şekilde '' temizlik '' dedik ukalaca ''hem senin olduğunu görmedik emre bey görsek inan ki 1 santim bile içeriye gelmezdik ''dedim off ya okulun en ama enn hıcık çocuğuna rastlamıştık inanamıyorumm aslında çoğu kız ona aşık hepsi ona -ayy ne kadar tatlı - -ayy ne kadar uzun - ayy ne kadar havalı - felan diyor ama nedenini bilmiyorum bana çok -itici - geliyor yani konuşması ,gülüşü, bakışı ,saçları her şey ya her şey neyse iç sesimi susturmam lazım dı çünkü bana yani bize '' tuvalet sapıkları '' dedi inanamıyorum ya '' bana bak senin meraklın felan değiliz anladın mı indir şu egonu içeride olduğunu bilmiyorduk ayrıca mecburiyetten buradayız zaten çok sinirliyim defol şurdan da içeriye girelim temizliği yapıp gitmek istiyorum uğraştırma bizi anladın mı '' dedim tek bir nefeste '' ooohoo sakin ol kızgın boğa iyi hadi temizleyin hadi hadi '' dedi elini sallayarak sanki sinek kovalıyor ya şunun hareketlere bak tam içeriye giriyorduk ki '' şştt kızgın boğa iyice ovala tamam mı '' dedi sonra tam gülerken elimdeki kirli bezi suratının ortasına fırlattım sonrada '' anladım '' dedim referans yaparak o yüz ifadesini gördüm ya o kadar mutluyum ki hahahahahahhaahhahah .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM GÜNLÜĞÜM
Romanzi rosa / ChickLitMerhaba şapşikim senle ortaklaşa bir plan yapacağız okeyy ! ama aramızda kalıcak kimsenin bilmemesi lazım . Burada planımın her bir hamlesini kayıt altına alıcam çok planlı olmam lazım kalbimle değil mantığımı kullanmam lazım ben o duygularıyla düş...