Valizi açarken aklıma geldi. Benim gelinliğim yoktu. Ben evden almayı unutmuştum. Serhat koşarak yanıma geldi." Ne oldu Arzum"
" Serhat gelinliği unuttuk" nerdeyse ağlayacaktım. Gözlerim dolu dolu oldu." Yavrum ben gelindiğini getirttim buraya. Üzülme " Boş gözlerle Serhata baktım.
" Ne zaman?"
" biz gelinliği beğenip alınca kargo ile yollattım. Yolda kırışmasın, bozulmasın diye"
" Seerrhaat" boynuna sarıldım. " Teşekkür ederim" serhatta bana sarıldı. Kulağıma
" unutmuş olsak bile yenisini alırdık. Sen üzülme bu dünyada ki hicbirsey senden değerli değil "Oturduğumuz yerden kalkıp serhati salona yolladım. Bende valizimi boşalttım.
Salona girdiğimde koyu bir muhabbet halindelerdi. Annem Denizliyi gezdirmek istiyordu. Canerin ailesi kabul edince hep beraber çıktık. Özlemişim memleketimi. İnsan ayrı kalınca değerini anlıyor.
Serhata okuduğum okulu gösterdim. Birazda lisede yaptığım yaramazlıkları anlattım.
Akşam yemeğini dışarıda yedik. Caner ve ailesi otele gittiler. Ertesi gün kına var biraz dinlenelim dedi annesi. Bizde eve geldik. Serhat ile Kağan çok iyi anlaşıyorlar. Yazık yavrum önünde baba örneği olmayınca enişte diye dört dönüyor. Aykut enişte deki gibi olacak diye korkmuyor değilim.
Allahtan polis olma gibi hayali yok birde öyle olsaydı bizim evden çıkmazdı herhalde. Hayali makina mühendisliği inşallah istediği yerlere gelir balım.
Serhat ile Kağan bir odada Ceyda ve ben bir odada uyuduk. İkimizde hafif tuhaf olmuştuk. Eee onca zaman sevdiklerimizin koynunda uyuyunca farklı hissediyor insan. Sanki üniversite yıllarında gibi olduk.
" Ceyda heyecanlı misin?"
" Evet hemde çok. Aklıma geldikçe ellerim titriyor. Caneri çok seviyorum. Onun karısı olmak aayy deliricem sevinçten " ikimizde kikirdadik." Sen ne durumdasın. Heyecan var mı?"
" Şuan pek yok ama senin nikahtan sonra olacak olduğuna eminim"
" çok teşekkür ederim Arzu hep yanımdaydın. Kendi öz Annem hayalleri için benden vazgeçti. Ama sen ve Caner benden vazgecmediniz. Ben ne kadar teşekkür etsem az"" Saçmalama Ceyda ne teşekkürü. Biz seninle kardeşiz. Sen beni bırakıyor musun ben seni bırakayım "
" Bilmiyorum Arzu . Karnımda dünyaya gelmesini sabırsızlıkla beklediğim bir can var. Onu şimdiden herseyden herkesten korumak istiyorum. Annem beni nasıl bıraktı bir türlü anlamıyorum. Benim aklim almıyor "
" Bazı insanlar anne olamıyor canim. Sen annenle kendini kıyaslama. Sen mükemmel bir anne olacaksın."
" inşallah Arzu. Tek temennim bu"
" Hadi uyu bakalım gelinliği hanım. Yarına kınan var" ceydaya sıkıca sarıldım. Canim arkadaşım o kadar zor yollardan geçti ki. İnşallah bundan sonra ailesi ile çok mutlu olur.Sabah annemin sesi ile uyandık. Hemen elimizi yüzümüzü yıkayıp Kahvaltımızı yaptık. Annem bizi kuaföre yolladı.
Kuaförde deli gibi fotoğraflar çektik. Bindalliyi Caner getirdi. Ceydayi giydirdik. Bende giyindikten sonra kına yapılacak salona Caner ve Serhatla geldik.
El ele salona girdik. Gelin hazırlanma odasına Ceyda ile caneri bırakıp salona gittim. Annem herseyle ilgilenmiş. Bütün kuzenlerim teyzeler halamlar oturmuşlar bizi bekliyorlar.
Bu kadar kalabalık olmasını beklemiyordum. Benim şaşkınlığıma Serhat göz kırpıp
" Hale hanımı hafife alma Arzum. Kızları söz konusu olunca ondan hersey beklenir" Kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arzum +18
General Fiction+18 hikayedir. önceki kaldırılan hikayemin devamıdır. Önceki bölümler elimde yok. Devamini merak eden okuyucularım için yazmaya devam ettim. iyi okumalar