0.2

29 7 0
                                    


"Jay! Abicim neredesin dünden beri arıyoruz arıyoruz ulaşamıyoruz?!"

"Ulaşamayın diye kapattım telefonu zaten."

"Aishh. Neredeydin? Yine de geleceğini düşünmüştüm. "

"Jungwon'laydım."

Başka hiçbir şey söylemedim. Sunghoon da olduğu yerde kaldı. Onu önümden iterek sınıfa girdim. Böyle bir şey dememi beklemediği açıkça ortadaydı.

"Siz çıkıyor musunuz?!"

Arkamdan bağırarak sınıfa girdiğinde hemen elimle onu susturdum. Sınıfta çok kişi olmamasına karşın olanlar da bize dönmüştü.

"Bir şey yok işinize bakın! Sana gelirsek Park Sunghoon. Saçmalamayı bırak artık,öyle bir şey yok. Arkadaş bile değiliz,sevgili olmak ne haddime?"

"Ha eğer arkadaş olsanız sevgili de olacaksın? Istedigin bu ise hemen hallederim Jayjay güven bana."

"Yeter artık Sunghoon. Öyle bir şey demedim-demiyorum ve demeyeceğim. Jungwon benim için bir arkadaştan ötesi olamaz anladın mı beni?"

Sırama geçtim. Arkamdan ağzımı buzmekle yetindi. Ardından diğerleri geldiğinde hepsini bir araya topladi. Kesinlikle saçma sapan dedikodumu yapacaklar. Her neyse umurumda değil. Kafamı sıraya gördüm ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Jungwon Pov

"Jungwoniee dün eve umarım fazla zorlanmadan gitmişsindir. Üzgünüm seninle kalamadigim için. " Dedi sunoo dudağını büzerek.

"Üzülme Sunoo. Merak etme Jay bana eslik etti ve güven içinde ulaştım evime."

Büzülen dudakları bir kez daha büzüldü fakat bu sefer şok ve şaşkınlık karışımı ile.

"Jay mi? Üst sınıflardaki Park Jongseong olan Jay mi? Babasının şirketi olan Jay?"

"Evet o. Şaşıracak ne var bu kadar Sunoo?."

"Ne demek sasiracak ne var?! Jay ne alaka Jungwon! Yani sizin ne alakanız var? Yoksa... Yoksa-"

"Hayır Sunoo çıkar şu düşünceyi aklından! Sadece dün uyuyakalmış ve onu uyandırdım. Teşekkür olarak da beni eve bıraktı bu kadar. "

"Dahası? Dahası olmali! Bir insan teşekkür için böyle bir şey yapmaz Jungwon aptal olmaz mısın lütfen."

"Aptal değilim ben Sunoo. Böyle saçma sapan düşünceleri kafandan çıkar. Jay ile Riki aracılığıyla önceden de tanışıyordum biliyorsun. Yabancı değil yani?"

"Yabancı olup olmaması değil mesele Jungwon gözünü aç. Jay Park'dan bahsediyoruz burada. Kendi arkadaş grubuna karşı bile soğuk olan Jay Park'dan."

"Ahh,yeter artık."

Dedim ve yanından ayrıldım. Gerçekten saçmalıkları beni boğuyor. Alt üstü cocuk beni eve bıraktı neden bu kadar uzatma gereği duyuyor ki? Her konusan birbirine aşık diye bir kural yok burada. Ahh Tanrım.

"Hey Jungwon!"

Kulağıma ulaşan tanıdık ses ile arkami döndüm. Bu Sunghoon'du.

"Selam Sunghoon."

"Senden bir şey rica edebilir miyim?"

"Tabii ki."

"Yarın evimde bir parti düzenleyeceğim. Arkadaşlar arasında. Herkesin bir partner ile katılması gerekiyor ve şu anlık Jay kendine bir partner edinemedi. Eğer senin içinde uygunsa onun partneri olur musun?"

Arkadaslar arasında bir partide ne işim vardı hiçbir yok fakat dün beni yalnız birakmamasindan dolayı benimde onu yalnız bırakmamam gerekiyor.

"Benim için hiç sorun değil. Fakat niye kendi söylemedi ?" Dedim.

"Ah biliyorsun onu. Aralarda hep uyur. Her neyse gitmem lazım benim Jungwon sonra görüşürüz!"

Dedi ve uzaklaştı. Ardından hemen yanımda Sunoo belirdi.

"Ne konuştu seninle?"

"Nereden gördün Sunoo? Daha az önce sınıfta idin."

"Ben görürüm Jungwon. Simdi söyle. Ne konuştu seninle?"

Sunghoon'un anlattıklarını özetledim hemencecik. Altından kesinlikle bir şey çıkaracaktır. O yüzden az da olsa kendimi hazırladım bunlara karşı.

"Ah benim kör kedim... Nasıl görmüyorsun anlamıyorum Jungwon! Bu çocuk sa-"

"Evet Sunoo. Hm hm. Jay bana aşık. Sırılsıklam hemde. Gözünü aşk bürümüş. Saçmalamayı bırak ve hadi sınıfa."

midnight star ★ JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin