+42***********
Merhaba Jay
Ben Jungwon
Kusura bakma bu saatte yazdığım için fakat bugün okula gelemeyeceğim.
Bana saati ve konumu atabilir misin?
Merak etme parti için tam zamanında orada olacağım!!Jay
Ah Jungwon merhaba.
Sorun değil
Saat 20.00 'da
Sen bana konumunu at ve o saatte hazır ol sadece.
Ben gelip alacağım seniJungwon
Pekala
Teşekkür ederim Jay
O saatte hazır olacağım merak etme!!
*Maps*Jay
Aksam görüşürüz öyleyse
Jungwon
Görüşürüz!!
Görüldü...
Üzerime okul kıyafetlerimi gecirdim ve kısa süre içinde hazırdım. Çantamı alıp evden çıktığımda ders zili çoktan çalmış olmalıydı. Ders programını kontrol ettiğimde ilk dersin boş olduğunu gördüm. Yüzümde zafer gülümsemesi ile okula doğru koşmaya başladım. Jungwon'un gelmeyecek olması her ne kadar canımı sıksa da akşam beraber olacak olmamız beni mutlu ediyordu.
"Jongseong neredesin sen?!"
Kapıdan girer girmez Sunghoon'un sorgulayıcı bakışlarına maruz kaldım.
"Ben buradayım fakat sizin bu saatte dışarıda ne işiniz var?"
Etrafıma baktığımda okuldaki neredeyse herkesin burada olduğunu gördüm.
"Duyuru yapılacakmış. Hepimizi buraya topladılar. Konferans salonu yok mu abi bu okulun?!"
Diye sitem etti Heeseung.
"Ne duyurusu bu? Yaklaşan herhangi bir özel günde yok?"
"Ne bileyim ben Tanrı aşkına. Her neyse onu bunu boş ver de Jungwon ortalarda yok. Akşam tek kalma sakın."
"Merak etme kalmayacağım. Bugün okula gelmeyecek o. Ama akşam orada olacağız."
"Sen bunu nereden biliyorsun Park Jongseong?! Havalara bak amk sanki sevgilisi. Bugün okula gelmeyecek."
"Ne abarttın Sunghoon. Sabah mesaj atmış ben kasıtlı yazmadim. Onun da amacı partnerim olduğu için haber vermek sadece,eminim."
Biz bu şekilde laf dalaşına girdigimiz sırada müdür kürsüye çıktı.
"Çocuklar hepiniz buraya bakabilir mi?!"
Tüm bakislar onu bulduğunda boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
"Evet çocuklar, önümüzdeki ay okullar arası dans yarışması düzenlenecek ve bizim okulumuz da bu yarışmaya katılacak. Aranızda ikili gruplar oluşturun. 1 ay süreniz var. Elemeler sonunda kazanan grup okul dışındaki yarışmalara katılacak. İyi dersler."
Kürsüden indiğinde bahçede kendi sesimi dahi duyamacagim bir uğultu başladı.
"Heeseung bu yarışmayı asla kaçırmamalisin."
dedi Jake.
"Hayir ben katılmayacağım ama aramızdan biri katılacak. "
Herkes sırıtarak bana bakmaya başladı.
"Ne? Aklınızdan ne geçiyor?"
Yüzlerindeki sırıtış bir an olsun değişmeden bakmaya devam ettiler.
"O aptal kafanızdan ne geçiyor?!"
"Haha Jay aptal olan bizim kafamız değil sensin. Dans yarışması ve ikili gruplar. Bir düşün kiminle katılabilirsin bu yarışmaya."
"Hayır Heeseung saçmalayın, o yarışmaya katılmayacağım. Yoksa aklınızdaki kisi- ahh Tanrım..."
Kesinlikle gözlerinin önünde Jungwon ve beni canlandırıyorlardı. Aptal kafam. İki saattir düşünüyorum bir de.
"Park Jongseong!"
Adımın seslenilmesi ile sesin geldiği yere baktım. Sunoo'ydu.
"Sunoo? Ne oldu?."
"Jungwon bugün gelmedi akşam da seninle partiye gelecekti normalde. Ortalarda yok. Haberin var mı? Geç mi kaldı acaba.."
"Hayır. Bugün gelmeyecekmiş fakat aksam benimle partiye gelecek. "
Birden gözleri parladı.
'Ne?! Cidden bunu bana nasıl haber vermez de sana verir? Yoksa siz ikiniz çıkıyor musunuz?! Jungwon bunu bana nasıl söyleme-"
"Sunoo! Nerenden uyduruyorsun böyle şeyleri? Jungwon ile sadece arkadaşız. Sizin hepiniz bilerek mi yapıyorsunuz böyle şeyleri? Çıktığımız falan yok yeter. "
Sinir bozucu sözlerinin ardından onları arkamda bırakarak sınıfa çıktım. Tanrım gerçekten ne kadar büyük bir durumla sınanıyorum...
[Timeskip]
Jungwon
Jay
İyi akşamlar
Ben hazırım.Jay
İyi akşamlar Jungwon
Birazdan orada olacağım.Jungwon
Anlaşıldı.
Gaza biraz daha yüklenerek arabanın hızını arttırdım. Partiye 1 saatten daha az bir süre kalmıştı. Navigasyon hedefe ulaştığımı belirttiginde arabayı sağ taraftaki evin önünde durdurarak birkaç defa kornaya bastım. Ardından kapı aralandı ve Jungwon göründü.