SunooJay merhaba
Bu saatte rahatsız ettiğim için üzgünüm fakat Jungwon'a ulaşamıyorum.
Bir bilgin var mı acaba?Görüldü...
Mesaja cevap vermeden önce yanı başımda uyuyan Jungwon'a bir göz attım.
Jay
Evet
Yanımda
Uyuyor şu anda.Görüldü...
Hiçbir yanıt gelmediğinden telefonu kapatıp başucumda ki masaya bıraktım. Bir süre daha Jungwon'u izledikten sonra gözlerimi daha fazla açık tutamayacağımın farkına vardım. Yavaşça Jungwon'un yanın uzandım ve gözlerimi uykunun kollarına bıraktım.
Flashback
"Jay-yaa biraz daha kalmak istiyorum,ahh bu harika!!"
"Jungwon,sarhoşsun lütfen yerinde dur. Eve gideceğiz şimdi ısrar etme."
Eliyle bir başka biraya daha uyandığında elini elime kenetleyerek almasını engelledim. Etrafa göz attığımda çoğu sarhostu. Bir tek Heeseung düzgün duruyordu.
"Abicim bu ne ya hepsi başka bir alemde."
"Bizim gitmemiz lazım Heeseung,Jungwon bir tık fazla kaçırdı içkiyi. Daha fazla burada tutamam onu. Geri kalaniyla sen ilgilenebilir misin?"
"E ama yani-"
"Teşekkür ederim Hee."
Hızlıca kendimi dışarı attım. Bir elimde de Jungwon vardı. Onu zar zor arabaya bindirdikten sonra kendim de bindim. Derin bir nefes verdikten sonra tekrar Jungwon'a döndüm. Uyumustu.
"Bu halde seni tek başına bırakamam,üzgünüm. "
Yapmam gereken tek şey onu kendi evime gotürmekti çünkü onu bu halde tek başına bırakmazdım.
Ve şimdi bir kedi gibi uzanmış yani başımda uyuyor...
Sunoo
Sen
Sen az önce ne dedin?
Jungwon
Senin
Yanına
Mi
NE
NAPTIN JUNGWONA
YOKSA
HAYIR COCUGUMUN NAMUSUNA GOZ DIKMISSIN SENJay
Sunoo
Amk
Bi sus
Yatiyo uyuyo
Yemedim çocuğu
Abaza miyim ben aqSunoo
Güvenemedim
Foto atJay
Bak
Cocuk
Uyuyor
Tipini yediğim
PARDON
Bu gitmicektiSunoo
Çocuğumun namusuna göz dikme
geldiğin yere yollarim seni bakJay
Kes aq
Dokunsam ucarsin
Laf yapmaSunoo
Abaza seni
Görüldü...
Jungwon'un kipirdanmasi ile telefonu bıraktım ve ona odaklandım.
"Hyung..."
Gözlerini açtığı an göz göze geldik ve o an için dünya dönmeyi bıraktı. Daha yeni uyanmanın verdiği masum bakışlarla bana bakıyordu.
"Günaydın Jungwon."
"Burası neresi hyung."
"Benim evim jung."
Etrafına göz gezdirdi ve kendine gelmeye çalıştı. Gözlerini ovaladiktan sonra geri bana döndü.
"Neden buradayım?"
"Dün gece-"
Bir an durdu ve hızla ayağa kalktı.
"Jay hyung dün gece kötü bir şey yapmadım değil mi? Seni utandıracak bir hareketim olmadı umarım.. özür dilerim hyung ben-"
"Tamam sakin ol Jungwon. Hiçbir şey yapmadın merak etme... Sadece biraz sarhoştun ve seni öyle bırakmak istemedim."
Kafasını salladi ve telefonunu eline aldı.
Jungwon and Sunoo
Sunoo
WON
WONIE
NEREDESIN
YA OF(00.17)
JUNGWON
SEN
JAY ILE
MISIN
NE ISIN VAR ORDA
HAYIR DAHA BU YASTA OLMAZ JUNGWON(09.56)
Jungwon
Sana da günaydın hyung
Ne diyorsun of
saçma sapan
Uyuyakalmışım iste aaS
unoo
Aldım Jayden haberi
günaydın won 💕💕💕🧁🎀🎟
J
ungwon
Sicicam
Bipolae misin hyung😔