3 gün sonra...
Hyunjin telefonunun ısrarla titreşim sesiyle gözlerini açtı ve uykulu gözlerle telefon ekranına baktı. Dün gece üniversiteden birkaç arkadaşıyla buluşmuştu ve sabaha karşı ancak eve gelebilmişti ve bu yüzden de uykusunu alamamıştı, şu an tek dileği asistanının onu boş bir şey için aramamasıydı. Israrla çalan telefonu açtı sonunda "Söyle." Karşıdaki genç kız gelen sert sesle korkuyla yutkunup boğazını temizledi ve hızla konuşmaya başladı "Efendim ben şey... Imm..." Hyunjin sinirle yataktan kalkıp yatağının önündeki küçük koltuğun üzerinden röpteşambırını alıp üzerine geçirdi bir yandan da karşı taraftan bir ses bekliyordu.
Hyunjin bıkkın bir nefes alıp ayaklarına yumuşak terliklerini geçirdi ve banyoya doğru ilerlerken karşı taraftan hâlâ ses gelmeyince konuşmaya karar verdi "Konuşacak mısın yoksa ben telefonu kapatıp kendime yeni bir asistan mı arayayım?" Hyunjin banyodaki aynadan yüzünü incelerken bir yandan da asistanıyla konuşuyordu, sonunda karşı taraftan ses gelince yüzünü incelemeyi bırakıp asistanını dinlemeye başladı "Bu akşam canlı yayın var biliyorsunuz... Stüdyoya hâlâ gelmeyince bir sorun var sandım... Stray Kids..." Hyunjin sıkıntılı bir nefes aldı tekrar ve asistanının sözünü kesip konuşmaya başladı "Yine mi şu Stray Kids ha? Alt tarafı 4-5 kişiyi konuk edeceğiz diye neden bu kadar kasıyoruz ki? Sana bir şey soracağım?" Hyunjin sorusunu sormak için birkaç saniye bekledi ardından ses gelmeyince konuşmasına devam etti "İnsanlar talk showu neden izliyorlar Jess. Ben sana söyleyeyim. BENİM İÇİN! Hwang Hyunjin için yani tatlım konuğun kim olduğu umrumda değil zırvalıkların bittiyse telefonu kapatıyorum." Hyunjin gözlerini sinirle devirip asistanının bir şey demesine izin vermeden telefonunu kapattı.
Sıkılmıştı. Tek kelimeyle hissettiği şey buydu. Sıkılmıştı. Her şeyden herkesten sıkılmıştı. O Stray Kids denilen grubu daha tanımadan onlardan da sıkılmıştı. Aptal bir grup için bu kadar koşuşturmaktan da sıkılmıştı. Kimsenin onun yıldınızı söndürmesine izin vermeyecekti. O talk show onundu. Stray Kids denilen grup ancak onun arkasında kalan bir grup olabilirdi. Bu gece insanlar yine Twitter'da onun ne kadar mükemmel olduğunu konuşacaktı. İnstagram da Tiktok da onun mimikleriyle ve sözleriyle ilgili binlerce edit dönecekti. Stray Kids ise onun arkasında kalacaktı daha ötesine izin vermeyecekti. O Hwang Hyunjin'di. Diğerlerini tanımıyordu bile. Tanımadığı insanların onun önüne geçmesi mümkün bile değildi.
Sinirle önce üstündeki röpteşambırı çıkardı ardından da altındaki boxerı çıkartıp kendini kendini duşa attı ve soğuk suyu açtı. Soğuk su sinirlerini yatıştıracaktı buna emindi. Saçlarını şampuanlayıp yıkadıktan sonra eline duş jelini alıp hafifçe burnuna yaklaştırıp kokladı ve iğrenç kokuyla yüzünü buruşturdu. Bir daha bu markanın yüzü olmayacaktı kokusu tek kelimeyle iğrençti. Dolabından kendi duş jelini alıp lifine sıktı ve hızlıca vücudunu yıkadıktan sonra duştan çıktı ve diğer duş jelini çöpe attıktan sonra havluyu beline sarıp banyodan çıktı.
Belindeki havluyla bozuk olan yatağına uzandı ve telefonunu aradı ama banyoda unuttuğunu hatırlayınca gözlerini devirip yataktan kalktı ve önce üstünü değiştirip sonra tekrar banyoya gitti ve telefonunu alıp odadan çıktı ve neşeli bir şekilde aşağı indi soğuk su ona gerçekten iyi gelmişti. Masada kimsenin olmamasıyla dudaklarını büzdü tek başına kahvaltı etmeyi sevmiyordu. "Rachel! Annemler gittiler mi?" Yardımcı kadın hızla içeri girip kafasını aşağı yukarı salladı ve Hyunjin masayı inceleyip derin bir nefes alıp konuştu "Odamdan arabanın anahtarını getirir misin? Yemek yemeyeceğim." Rachel hızla Hyunjin'i onaylayıp merdivenlere yöneldi ve Hyunjin'in arabasının anahtarını almak için Hyunjin'in odasına girdi.
Birkaç dakika sonra Hyunjin kendisine uzatılan araba anahtarını alıp dış kapıya yöneldi ve kapıyı açıp arabasına doğru ilerledi. Arabanın arka kapısını açıp birkaç gün önce fırlattığı dosyayı eline aldı belki de meşhur Stray Kids üyelerini tanımalıydı. Aklına gelenlerle dosyayı tekrar arka koltuğa fırlatıp şoför koltuğuna binip arabayı çalıştırdı. Eğer birilerinin tanınması gerekiyorda o da Hyunjin'di. Hyunjin Stray Kids üyelerini değil, Stray Kids üyeleri Hwang Hyunjin'i tanımalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's A Star||Hyunho-Changjin
FanfictionHwang Hyunjin yarı amerikalı yarı Koreli bir model ve talk show sunucusudur. Sunucusu olduğu programa katılan Stray Kids üyelerinden Minho ve Changbin'in dikkatini ilk dakikadan çekmiştir bile. Programdaki yakınlaşmaları fanlar tarafından farkedilen...