Hyunjin konuklarının stüdyoya gelmesiyle yavaşça yerine doğru ilerledi. Şu an dumura uğramış gibi hissediyordu ama bir şey çaktırmaması gerektiğini de bildiği için yüzündeki sahte gülümsemeyi silmeden mavi ışıltı koltuğa oturdu ve Richard'da diğer koltuğa oturdu ve ikisi birlikte konuklarına doğru döndü. Hyunjin'in ise şu an aklında Changbinli yıllar vardı. Changbin'in onu görmediği yıllar...
Hyunjin hafifçe kafasını iki yana salladı. Canlı yayında herhangi bir hata yapamazdı. Kemdini aptal düşüncelere kaptıramazdı. Olmazdı... Yapamazdı... Yüzündeki sahte gülümsemeyle kameralara dönüp konuşmaya başladı. "Herkese tekrardan iyi akşamlar. Sam& Richard Talk Show'a hepiniz hoş geldiniz. Bugün stüdyomuzda 4 muhteşem adam var bildiğiniz gibi. Biraz önceki bizim için hazırlamış oldukları dans performanslarından sonra onları daha yakından tanımak istiyoruz değil mi?" Hyunjin'in sahte samimiyetle sorduğu sorusuyla birlikte stüdyodaki izleyicilerden 'Evet!' Nidaları yükselmeye başladı.
Stray Kids üyeleri heyecan ve mutlulukla birbirlerine baktı. Amerika'daki ilk Talk Showlarında bu kadar ilgiyi beklemiyorlardı. Grubun lideri olarak söze ilk Chan başladı. "Herkese tekrardan iyi akşamlar... Öncelikle bizi programınıza davet ettiğiniz için çok teşekkür ediyoruz..." Richard ve Hyunjin gelen teşekkürle birlikte genişçe gülümseyip 'önemli olmadığını asıl geldikleri için Stray Kids ekibine teşekkür ettiklerini' söylediler. Chan gelen teşekkürle sözlerine devam etti. Kendini hiç olmadığı kadar heyecanlı hissediyordu. "Ben Stray Kids'ten Christopher Bang Chan ve Stray Kids'in lideriyim." Richard gelen kısa tanıtımla Chan'ın yanında oturan sarışın üyeye döndü. Kesinlikle tatlı bir yüzü vardı. "Herkese iyi akşamlar..." Richard ve Hyunjin gelen kalın sesle birbirlerine baktılar. Bu ses gerçekten bu çocuktan mı çıkmıştı? "Ben Stray Kids'ten Lee Felix." Hyunjin ve Richard kısaca tanıştıklarına memnun olduklarını söyleyip diğer üyeye geçtiler.
Hyunjin'in ise şu an yüzünde güven vermek istercesine bir gülümseme oluşmuştu ve tabii ki bu gülümseme hayranların gözünden de kaçmamıştı. Bu gülümseme akşam sosyal medyanın çalkalanmasının fitilini ateşlemişti adeta. "Ben Lee Know..." Minho güvene ihtiyacı varmış gibi önce Chan'a sonra da göz ucuyla Hyunjin'e bakıp konuşmaya devam etti "Grubun ana dansçısıyım." Minho'da kendini kısaca tanıttıktan sonra sıra kaslı ve dışarıdan oldukça sert görünen üyeye geçti ve bu sefer Hyunjin oldukça sert ve nefret saçan gözlerle Changbin'e bakıyordu ve bu bakışlarda bu gecenin ikinci bombası olarak sosyal medyaya düşmüştü. "Ben Seo Changbin ve hepinizin bildiği gibi grubun ana rapçisiyim." Sözlerinin ardından ayağa kalkıp kameraya karşı birkaç hareket yapmaya başladı. Hyunjin başta ne kadar ciddi bir yüz ifadesi takınsa da şimdiden Changbin'in eğlenceli hallerine kahkaha atmaya başlamıştı. Bu gece sosyal medyada yine Hyunjin olacaktı bu belli olmuştu ama bu sefer tek başına bir yıldız olmayacaktı yanında iki tane idolle birlikte olacaktı.
Richard üyeler kendilerini tanıttıktan sonra ayağa kalktı ve masanın önüne geçti. "Oyun oynamayı çok sevdiğinizi duyduk ve şansa bakın ki biz de oyun oynamayı çok seven bir ikiliyiz değil mi Hyunjin?" Hyunjin ayağa kalkıp Richard'ın yanına geçti ve kafasını salladı. Konuklarıyla oyun oynarken kesinlikle çok eğleniyordu. Stray Kids üyeleri de hevesle önündeki ikiliye baktı. Gelmeden önce programın birkaç bölümünü izlemişlerdi evet ama her bölüm genelde farklı oyunlar oynuyorlardı bu yüzden ne oynayacaklarını merak ediyorlardı.
İlk oyun geldiğinde üyeler sevinçle birbirlerine baktılar. Bir sürü tavuk kanat vardı. Kesinlikle bir an önce oynamak istiyorlardı. Richard tavuklara bakan üyelerle gülümsedi. "Rus ruletini hepiniz biliyorsunuzdur diye düşünüyorum ama bunu silahla ya da alkolle yapmak yerine tavuklarla yapacağız. Bazı tavuklar normal bazıları biraz acı ve bazıları ise ölümcül derece de acı ama hangisinin acı olup olmadığını sunucular olarak biz bile bilmiyoruz. Sırayla herkes bir tavuk yiyecek ve normal tavuğu yiyenler oyunu kazanacak." Üyeler anladıklarını belirtir şekilde kafalarını salladı. Ne kadar acı olurdu ki bir tavuk?
Richard tavukları yemek için ondan onay bekleyen üyelere ve Hyunjin'e bakıyordu "Önce kim başlamak ister?" Changbin daha fazla dayanamayarak yüksek sesle konuştu "BEN!" Changbin'in bağırmasıyla üyeler gülümsedi. Yemek diyince Changbin için dünya duruyordu resmen. Richard Changbin'i kafasıyla onaylayıp yemesi için eliyle işaret verdi. Changbin tavuk kanatlarına baktı. Onun için acı olup olmaması umrunda değildi o sadece yemek istiyordu. Eline gelen ilk tavuk kanatı alıp yemeye başladı. Hadi ama bu acı değildi ki normal bir tavuk kanattı. O acı olanın tadını merak ediyordu. Stüdyodakiler Changbin'in yüzünden normal bir tavuk kanat yediğini anlamıştı. İlk kazanan oydu.
Richard konuklarına baktı başka gönüllü olup olmadığını anlamak için. Chan da üyelere bakıyordu yemek isteyen olup olmadığını anlamak için. Felix ve Minho'nun çekingen durduğunu fark edince o elini kaldırıp bir adım öne geldi "Ben yemek istiyorum." Chan yüzündeki küçük tebessümle konuştu. Chan da çok düşünmeden bir tane tavuk kanat alıp yemeye başladı ve tavuğu ısırmasıyla öksürmesi bir oldu. Daha önce hiç bu kadar acı bir şey yememişti. İğrençti bu. Felix telaşla masanın üstündeki suyu açıp Chan'a verdi. Chan Felix'in elindeki suyu alıp içmeye başladı. Tek dileği vardı artık diğer iki üyenin de Chamgbin kadar şanslı olması.
Minho ve Felix bu sefer çekinerek birbirlerine baktılar ama Minho küçük kardeşinden önce kendini öne attı ve bir tane tavuk kanat seçip ısırdı ve hafifçe yüzünü buruşturdu o da acı olanlardan yemişti ama neyse ki bu çok acı değildi. Felix'in hâlâ çekindiğini gören Richard bir tane kanat seçip yedi ve yüzünde bir gülümseme oluştu bu da normal bir kanattı. Felix bu sefer rahat bir nefes alıp kalan son iki kanattan birini seçti ve yemeye başladı. Hyunjin tedirgin bir şekilde Felix'e bakıyordu çünkü o iki kanattan birinin acı olduğunu biliyordu. Felix'in gülümseyerek kanadını yemeye devam ettiğini görünce bıkkın bir nefes alıp tavuğu ısırdı ve anında yüzünü buruşturdu kesinlikle bu kadar acı beklemiyordu şu anda ağzı yanıyordu.
Hyunjin de kanadını yiyince masa ortadan kalktı ve Richard konuklarına tekrar konuklarına döndü. "Evet umarım ilk oyunumuzu beğenmişsinizdir." Tüm konukları kafalarını salladılar beğendiklerine dair. Şu an stüdyoda tek mutsuz olan kişi Hyunjin'di çünkü hâlâ ağzı yanıyordu. Richard elindeki kağıda bakıp sıradaki oyuna baktı şimdi stüdyo daha da karışacaktı. "Sıradaki oyunumuzun adı Kiss or Not ama oyunumuzu oynamadan önce kısa bir ara vermeliyiz değil mi? Fazlasıyla yorulduk." Richard'ın sözlerinin ardından stüdyodaki ışıklar yavaşça söndü ve reklam arasına girildi. Bir daha ki oyun daha riskliydi bunu biliyordu Hyunjin tek umduğu eşinin yetenekli birisinin olmasıydı yoksa eşiyle öpüşmek zorunda kalabilirdi...
Herkese merhaba nasılsınız?
Umarım bölümü beğenmişsinizdir...
Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz şeyleri buraya yazabilirsiniz...
Bölüm aslında daha erken gelecekti ama silindiği için yükleyemedim ve biraz da moralim bozulduğu için tekrar yazmam uzun sürdü. Hepinizden özür dilerim bu kadar beklettiğim için...
Gelecek bölüm görüşmek üzere...
Hepinizi çok seviyorum...🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's A Star||Hyunho-Changjin
FanficHwang Hyunjin yarı amerikalı yarı Koreli bir model ve talk show sunucusudur. Sunucusu olduğu programa katılan Stray Kids üyelerinden Minho ve Changbin'in dikkatini ilk dakikadan çekmiştir bile. Programdaki yakınlaşmaları fanlar tarafından farkedilen...