4

138 11 72
                                    

Hyunjin derin bir nefes alıp kanaldan içeri girdi bu kadar ısrarla toplantı istemelerinin mantıklı bir sebebinin olmasını istiyordu sadece. İçeri girdiğinde yanına gelen asistanıyla henen ona döndü. "Menajeriniz sizi odanızda bekliyor Bay Harry ve Richard Bey ise toplantı sakonunda sizi bekliyor. Imm efendim..." Hyunjin cümlesine devam etmeyen asistanıyla kaşlarını çattı "Evet?" Asistan havaya titrek bir nefes bırakıp konuşmaya başladı. "Menajeriniz toplantıdan önvice sizinle konuşmak istiyormuş." Hyunjin yüzüne sevimli olduğunu düşündüğü bir gülümseme kondurup asansöre bindi. Eğer birisi onunla konuşmak istiyorsa onun ayağına gelirdi Hyunjin onun ayağına gitmezdi menajeri şansını kaybetmişti pek tabii işini de....

Hyunjin toplantı odasına geldiğinde üstünü düzeltip içeri girdi. Bay Harry Hyunjin'i gördüğünde neşeyle ayağa kalktı "Benim starım geldi sonunda. Hoş geldin hayatım." Hyunjin yüzüne sahte bir gülümseme kondurdu bu adamdan ölesiye nefret esiyordu. "Bu kadar ısrarcı olan konu ne merak ettim doğrusu." Yönetmen dilini yanağında gezdirip sakinleşmek için derin bir nefes aldı. "Bir şeyler iç istersen öyle konuşalım." Hyunjin masada gözlerini gezdirip konuştu "Bir şey içmeyeceğim teşekkürler artık konuya girsek mi?" Hyunjin mısık sesle yanında oturan adamla konuşmaya başladı.  "Richard Hyung sana bir şey anlattılar mı?" Richard kafasını sallayacağı sırada yönetmen sinirli bir soluk aldı. "İki sene önce liseden mezun oldun değil mi Hyunjin? Artık insanlarla böyle fısıldaşmaman gerekir. Hem ailen sana birisi konuşurken konuşmaman gerektiği eğitimini vermeyi atlamış sanırım hoş podyumlarda seni sergilemekten vakit bulamamışlardır." Hyunjin yumruk yaprığı elleriyle yönetmene bakmaya başladı nefes alışverişleri hızlanmıştı.

Richard, Hyunjin'in yumruk yaptığın elinin üstüne kendi elini koyup kısık sesle Hyunjün'e sakin olması gerektiğini söyledi. Richard bu sektörde uzun zamandır vardı ve böyle oyunlara gelmeyecek biriydi. Yönetmenin planının farkındaydı Hyunjin ona saldırcaktı ve yönetmende bundan reklam yapacaktı bu kadar basit. Hyunjin derin nefes alıp tekrar konuştu. "Çok haklısınız efendim ailem bu konuyu atlamış olmalılar ama bana bu konudan daha önemli bir ders verdiler. Dersin konusu da kıskançlık. Bana kimseyi kıskanmamı söylediler, kıskançlığın mideye de çok zararı varmış biliyor musunuz ? Belki de odanızdaki soda şişelerinin bu kadar çok olmasının sebebi budur. Hazımsızlığınızdandır ama benden size bir tavsiye 45 yaşına gelip 20 yaşındaki bir çocuktan prim kasmak çok ezikçe bir hareket olmalı değil mi? Önce kendi varlığınızı ispatlayın sonra sora bana ve aileme gelir sıra." Yönetmen sinirle Hyunjin'in üstüne yürüdü ama Bay Harry, yönetmenin kolundan tutup geri çekti. Hyunjin'e verecekleri en ufak zarar onların bu sektördeki sonları olurdu.

Hyunjin keyifli bir yüz ifadesiyle bu sefer Bay Harry'e baktı. "Ee kimi konuk ediyoruz bu hafta?" Bay Harry sinirli bir soluk alıp koltuğuna oturdu ardından önündeki dosyalardan Richard ve Hyunjin'e verdi. "Daha önce Stray Kids diye bir grup duydunuz mu? Hyunjin?" Hyunjin kendisine yöneltilen soruyla kaşlarını çattı ve ardından kafasını iki yana salladı duysaydı kesin hatırlardı. "Duymadım ne bu 15 yalındaki ergenleri çağırıp onları mı eğlendireceğiz bu ne saçma bir isim. Stray Kids. Çok mu düşündüler acaba?" Hyunjin son cümlesiyle kıkırdamaya başladı.

Yapımcı derin bir nefes alıp konuştu "Bir K-pop grubu. 4 üyesi var her bir üyenin özellikleri, nelerden hoşlanıp hoşlanmadıkları önünüzdeki dosyalarda yazıyor programdan önce mutlaka bakın lütfen ve Hyunjin bu uyarım sana sakın programda onları aşağılamaya kalkma onların fanlarının elinden seni ailende alamaz." Hyunjin omuz silkmekle yetindi. Alt tarafı bir K-pop grubuydu kimse bir Hwang Hyunjin olamazdı. Yönetmen ve yapımcı gelecek haftaki programla ilgili birkaç bir şey daha söyleyip odadan ayrıldılar.

Hyunjin çıkan yönetmen ve yapımcıyla arkasına yaslandı. Bu haftaki tüm toplantılarının konusu belli olmuştu "Stray Kids". Hyunjin gözlerini devirip Richard'a döndü ve konuşmaya başladı. "Richard Hyung kanalın biraz ilerisine yeni bir kafe açılmış oraya mı gitsek burada daha fazla işimiz kalmadı zaten ne dersin?" Richard üzgün bir yüz ifadesiyle konuştu "Çok isterdim Hyunjin ama başkasına verilmiş bir sözüm var o yüzden bu yaşlı adamı affet olur mu?" Hyunjin her ne kadar ısrar etmek istese de Richard'ın gerçekten üzgün olduğunu görünce kafasını sallayıp onaylamakla yetindi sadece ve masanın üzerinden telefonunu ve dosyayı alıp kanaldan çıkmaya başladı.

He's A Star||Hyunho-ChangjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin