2

115 15 54
                                    

Elimdeki sigaradan son yudumumu aldım ve kenara fırlattım. Yere düşen sigaranın ucundaki küller yere dağıldı. Önüme bakarak yürümeye devam ettim. Burnumu çektim. Ağzımdaki o acı tat gitmiyordu. Her sigaradan sonra ağzımda bıraktığı bok gibi tada rağmen bırakamıyordum.

"Lan Berkcan!" 

Peşimden bağıran aptala dönmeden yürümeye devam ettim. Koşarak bana yetişti. Yanımda yürümeye başladı. "Ne yaptın oğlum kıza, ağlıyordu." dedi. Omuz silktim. "Bir bokum yapmadım ben." dedim umursamazca. Elimi cebime attım ve ikinci sigaramı yakmaya hazırlandım. Ağzıma sigarayı yerleştirdim ve çakmakla ucunu tutuşturdum. Bir yudum aldım.

"Emin misin bir şey yapmadığını, çok fenaydı bak." dedi. Dumanı üfledim. "Eee, sikimden aşağı kazım paşa." dedim. "Kasım lan o.." dedi ve devam etti. "Ogün seni bulduğu yerde domaltıp sikmese bari."

Keşke..

"Bir sikim yapamaz o bana."

Güldü alayla. "Lan herif senin en son kolunu kırmadı mı kızı öptün diye?" dedi. Kıskandığı için yapmıştı tabii ki de. Kardeşini değil ama beni. Anlamamıştık sanki.

"Eee." dedim mala yatıp.

Soğuktan götüm donmuştu amına koyayım. Sigara yüzünden de elimi cebe atamıyordum. Atam üşümüyor muydu lan burda? İnsan az daha sıcak yere gömdürürdü kendini. Antalya falan akardı mesela. Yanımdaki geri zekalı bir şeyler anlatırken lafını böldüm.

"Atatürk üşümüyor mudur lan?" dedim.

Tek kaşını kaldırdı.

"Ne mal mal sorular soruyorsun oğlum?" dedi tersleyerek. Cıkladım. Bir yudum daha aldım sigaramdan. "Geçen de hiçbir rengi göremeyen kişi hangi rengi görür diye soruyordun." dedi. Harbiden amına koyayım, cevabını hala bulamamıştım. Hiçbir rengi göremeyen kişi hangi rengi görürdü? Siyah mıydı? İyi de o da bir renk değil miydi...

"Ogün seni sikecek diyorum sen bana renk menk sikim zırvalıyorsun."

"Bir sikim yapamaz o bana. Rahat kal." dedim göz kırpıp.

"Sen nasıl liseyi birincilikle bitirdin amına koyduğumunun geri zekalısı." dedi. Siktiğimin malı. Ben mal değildim ki, mal taklidi yapıyordum. Ülkenin ortalama zeka seviyesini ben yükseltiyordum, utanmadan bir de bana laf atıyordu. Bir gün sikecektim bu gerzeği de, Allah bilir ne zamandı.

"Kopyayla." dedim geçiştirerek.

"Mal herif." dedi kacaba.

Evimin önüne varınca elimle cebimi yokladım. Bitmiş sigaramı kenara fırlattım. Anahtarı bulup kapıya taktım. "Uza lan." dedim evimin önünde bekleyen geri zekalıya. "Tamam zırlama." dedi ve yoluna devam etti. Onun evi az yukardaydı. "Lan Memet." dedim ismini kısaltarak. "He?" dedi. "Ogünü gördün mü?" dedim.

Kiminleydi amına koyayım

Sinem'i falan mı sikiyordu?

"Sinem'in evindeydi en son, sabah gitti." dedi. "İyi, bay." dedim ve içeri girip kapıyı kapattım. Siki kopardı umarım. Tez zamanda siksiz kalırdı da o orospu Sinem azgınlıktan aldatırdı, kurtulurdum.

Burnumu çekerek odama girdim. Üstümdeki ince ceketi çıkarıp kalın mont giydim. Öyle bir evdeydim ki siktiğiminin evi dışarıdan daha soğuktu. Kombiyi mi yaksaydım? O da çok yazıyordu amına koyayım...

Cıklayarak yatağıma girdim. Yastığımın altındaki ikinci telefonu açtım. Belki orospu Sinem yazmıştır diye.

Düşündüğüm gibi de olmuştu.

Sinem bir sürü mesaj sıralamıştı.

-05**: Sikik

-05**: Gay oç

-05**: Götün yiyorsa yarın 7'de Gazi Parkına gel lan

-05**: yemez tabi

Ben: Hava çok soğuk evden alıp bırakacaksanız gelirim

-05**: Hala taşak geçiyor

-05**: ÖLDÜRÜCEM OGLUM SENİ

-05**: GAY PİÇ

-05**: ERKEK ARKADAŞLARIMA SİKTİRİCEM SENİ

Ben: Ogüne mi

-05**: OGÜNÜN ADINI AĞZINA ALMA

-05**: AMCIK

Sırıttım, gitse miydim acaba parka. Az eğlence çıkardı..

Hem kim nereden anlayacaktı benim olduğumu..

-05**: CEVP VAER OROSPU COCUGU

Ben: Bakarız

Ben: Götüm donmazsa gelirim

-05**: tez zamanda geber

Ben: Amin

-05**: Öl inşallah

Ben: Amin

-05**: BETER OL

Ben: Amin

-05**: Ne amin amin diyio durusyoun gerzeakı

Ben: Amin sicaciktir simdi

-05**: DİNLE DALGA GEÇME ORPSPU COCUGU

Ben: Ne muhasabaet klavyem düzeltti

-05**: geber inşallah

Ben: Aminnn

Telefonu kapattım. Uykum gelmişti lan..



Babanla Nasıl Tanıştık -GAY-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin