Kafamı sikeyim ben..
Dayanamamış gelmiştim siktiğiminin parkına.
Bir de hava yine buz kesiyordu. Siktiğiminin Ankarası.
Götüm başım donmuştu soğuktan amına koyayım. Bir de utanmadan çekirdek almış çitliyordum. Götüm donuyordu ama elimi cebe atasım yoktu. Çekirdeğe biraz ara verdim ve elimi cebime atıp sigara paketimi arakladım. Paketi çıkardım ve bir dalını ağzıma koyup çakmağımla ucunu tutuşturdum.
Bir yudum alıp dışarı bıraktım. Gelene gidene baktım. Millet manitasıyla geliyordu parka. Ben de benim piçin kız arkadaşını kudurtmaya..
Neymiş yuva yıkanın yuvası olmazmış.
Sikerler yuvayı...
Ben Ogün'ü istiyordum. Ve istediğimi de alırdım.
İçeri Sinem, arkada da bir on on beş kişi girdi. Kız erkek karışık. Sinem salına salına üstündeki yünlü hırkasıyla etrafa bakındı. Bu soğukta hırka giymişti kuduruk karı... Tamam yünlüydü falan ama hırkaydı hırka, adamın götü donardı.
Beni gördü.
Kaşları çatıldı. Bana doğru ilerlemeye başladı.
Anlamış mıydı lan bu karı?
Karşıma geçti.
"Sen misin lan?" dedi atarlanarak.
Sigaramdan bir duman daha aldım.
"Ne ben miyim?" dedim bilmemezliğe vurup.
"Siktirme bilmiyor ayaklarını. Sendin değil mi o fotoğrafları atan." dedi. Cıkladım. Sigaramı bir kere daha ağzıma götürdüm. Kaşlarımı çattım. "Ne bendim Sinem, iyi misin?" dedim. Kafasıyla beni gösterdi elemanlara. "Sikin şunu." dedi. Ayağa kalktım. Sigaramı parmaklarımın arasına aldım.
Heriflerden teki karşıma geçti.
Bana dik dik baktı. O an aklıma dünyanın en parlak fikri gelmişti.
Elimdeki sigarayı kavradım. Birden havaya kaldırdım, dudaklarıma götürür gibi yaptım ve karşımdaki elemanın alnına bastırdım. Alnından gelen yanık sesiyle topukladım. Topuklarımı göte vura vura koşmaya başlamıştım. Arkama bakmamıştım ama kesin kovalıyorlardı beni.
Kısaca arkamı döndüm. Harbiden de peşimdelerdi amına koyayım.
En önde de alnına sigara bastığım eleman vardı.
Bir anda kafama çarpan şeyle geriledim. Düşecek gibi oldum. Bileğimden yakaladı o kişi ve dengemi sağladım. Kafamı kaldırıp kişiye baktım.
Lan.
Ogün'dü bu.
Bana bakıyordu. "Hayırdır?" dedi kafasını iki yana sallayıp. Bileğimi çekip kurtardım. "Hayırın yolları bayırdır. Behlül kaçar!" dedim ve koşmak için hazırlandım. Herifler yakaladığı yerde sikerdi beni. Ancak kaçamadım. Ogün piçi kolumdan yakaladı. "Nereye?" dedi ve kendine çekti. Yanında dikeldim.
Karşıma dikildi bütün sürü.
Sinem öne geçti.
"Tutmuşsun aşkım." dedi bana bakıp. Sırıttı. "Bu işte." dedi gözüyle beni gösterip.
Ogün kafasını salladı "Ne bu?" dedi anlamsızca.
"Bu işte seni siktiğini söyleyen." dediğinde kaskatı kesildim.
Mal oğlu mal.
Öyle mi söylenirdi o..
"Bağır Sinem. Megafon vereyim mi?" dedi Ogün tersleyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babanla Nasıl Tanıştık -GAY-
Romanceaslında ismi farklıydı da hesap banlanınca dersimi aldım