4 évvel később:
És ehhez is elérkeztünk. Mind a négy párosunk összeházasodott, és azóta is boldogok.
Mint ahogy mondták Hyunjinék, elvégezték az iskolát, és az esküvőt még azon a nyáron megtartották. Kissé sokan voltak, mivel Felix családja is eljött, meg Hyunjiné is. Meg ugye a hat fiú. Együtt voltak 104-en, ami lehet hogy nem hangzik annyira eget rengetően soknak, de az volt. Tényleg. És ahogy mondták, Jisung és Minho voltak a tanúk. Azóta pedig Hyunjin és Felix boldogok házasságban élnek. Hyunjin modell lett, Felix pedig népszerű szinkron színész. Gondolkoztak az örökbefogadásról, de végül elvetették, mert úgysem lenne idejük rá.
Minho és Jisung a rá következendő évben házasodtak össze. Minho egy jól menő cégnél dolgozik vezetőként, így ő tartja el párját, és gyerekét. Igen, örökbe fogadtak egyet, egy kislányt. 8 éves, Sooha a neve. Kb. fél évre rá került hozzájuk, és azóta boldogok ők is. Mindenük megvan, ami csak kellhet. Egy szép nagy családi ház, és egy szép kis család. Minden pénteken mozi estet tartanak, minden szombaton pedig társasjáték est van náluk. Közös pizsamájuk van, együtt fanolnak a kedvenc kpop bandájukra, strandra együtt mennek el, ahol jót szórakoznak. Jisung megtanult főzni, így azt Soohával együtt szokták elvégezni. Persze Jisung megtanította kislányának a csodás beszólásait, meg a papucsos trükkjét, így ez sem maradt ki. Na de, menjünk tovább.
Chan és Seungmin az azt követő évben, azaz tavaly házasodtak össze. Két hónapra rá ők is szintén örökbe fogadtak egy fiút, akit Minhonak hívnak. Elég népszerű ez a név Koreában, úgyhogy nincs mit csodálkozni ezen. Chan egy középiskolában tanít testnevelést, és csak úgy bomlanak utána a tizenéves csajszik. El is nevezték őt a "sexy tanár"-nak, ami egyáltalán nem zavarta. Seungmint sem, inkább csak jót nevettek rajta. Minho kilenc éves, így ugye már harmadikos. Mindig mikor ilyen baráti összejövetel van, akkor Soohával szoktak játszani. Minho szerelmes Soohába, de az utóbbi nem tud róla. De ezt ne áruljátok el senkinek, főleg ne Channak és Seungminnek. Mert még ők sem tudnak róla. Nem tudja, hogy mikor tervezi a tudtukra adni, de hamarosan. Ami késik, nem múlik.
És végül van Changbin és Jeongin. Ők idén áprilisban kötöttek házasságot, gyereken pedig nem gondolkoztak még. Igazából nem is szeretnének, tehát el is vetették az örökbefogadás ötletét. Jeonginnak elég férje gyerekességét elviselni, nem kell még mellé pluszba egy. Bele sem mer gondolni. Changbin producer lett, Jeongin pedig az énekese. Így alkotnak egy nagyszerű duót.
Egy meleg augusztusi napon úgy döntöttek mind a nyolcan, hogy el kéne menni a strandra. Be kell vallani, kint majd' meg lehetett sülni, úgyhogy jó ötlet volt. Úgy sem volt más dolguk, Minho szabadságon volt, Channak ugye nyáron nincs suli, és a többiek is arra a napra szabadok voltak. Nézzük meg, hogy ki hogyan készülődik.
-Minho! Készülődj, megyünk a strandra! Keresd meg kérlek Sooha egyik fürdőruháját, meg utána a miénket is!- szólt fel az emeletre Jisung, majd miután Minho egy "oké"-t hallatott, elment összeszedni a szükséges dolgokat.
Vett elő egy táskát, amibe belerakott egy lepedőt, három törölközőt, és egy doboz naptejet. Utána fogott egy szatyrot, amibe tett bele két liter vizet, egy ételes dobozba szelt bele görögdinnyét, és azt szintén elrakta. A biztonság kedvéért még egy instant rament is rakott el, ha esetleg Minho megéhezne. Bár ott úgyis majd esznek, de na. Fő a biztonság.
A cuccokat kivitte a kocsiba, majd mikor visszament a házba, a lépcső alján meglátta a két szerencse csomagot. Minhon már rajta volt a fürdőnadrágja, felette pedig el póló. Fején egy napszemüveg pihent. Kislányán egy rózsaszín szoknya volt, fején pedig egy fekete kalap.
CZYTASZ
My lover (minsung ff.) BEFEJEZETT
FanfictionHan Jisung normális életet élt, ameddig ki nem derült, hogy meleg. Az iskolában eddig is piszkálták mássága miatt, de most még jobban csinálták, így úgy döntöttek a szülei, hogy elköltöznek egy másik városba. Vajon Jisung az új iskolában tud majd no...