"intikam."
♤
"birazdan duyacakların için üzgünüm,sadece güçlü ol."
buna hazır mıydım? hayır,değildim. neye hazır olup olmadığımı bile bilmiyordum,ne duyacaktım? neyi öğrenecektim? bu adama inanmalı mıydım? hiçbir şey bilmiyordum ve bu öfkeden kudurmama sebep oluyordu.
"seni dinliyorum."
derin bir nefes verdi ve doğrudan gözlerime odaklandı,bakışları karmaşık duygularla doluydu. ürküyordum,yatağın beyaz çarşafına terleyen avuçlarımı bastırdım.
"sana babanla ilgili söylediğim şeyi hatırlıyor musun?"
"evet,saçma sapan bir yalandı. sadece kafamı karıştırmak için söylemiştin,hatırlıyorum."
"doğruydu."
buna gerçekten inanmamı mı bekliyordu benden?
"levi,hâlâ mı yalan söylüyorsun?"
"doğruydu."
yutkundum,bu gerçek olamazdı. asla ama asla inanmazdım ki buna,tanımadığım bir yabancıya böyle önemli bir konuda itibar mı edecektim? asla..
"kes şunu."
"beni iyi dinle,misa.." dedi ve duraksadı. beni bu saçma şeye inandırma çabası beyhudeydi.
"sana yalan söylemedim,o adam senin öz baban değildi. inanması güç,seni anlıyorum ama senelerce baban sandığın o adam.. senin baban değil."
ağzımı açıp bir şeyler söylemek istedim,reddetmek istedim,bir şeyler yapmak istedim ama.. sanki vücudum kaskatı olmuştu. kıpırdayamıyor,konuşamıyordum. sadece anlatacaklarına kulak kabarttım.
"bundan seneler önce annenin görüştüğü bir adam vardı. bu adamla ilişki yaşıyorlardı,aralarında yasak bir aşk vardı. babanın.. daha doğrusu üvey babanın tüm bunlardan haberi yoktu. daha sonra annen sana hamile kaldı ama bebeğin babası eşi değildi,ilişkisi olduğu o adamdı."
yatağın çarşafını tırnaklarımın arasına almış tüm gücümle sıkıyordum. midem.. midem bulanıyordu.
"öz babanın adı.. erwin. erwin smith."
bu gerçek olamazdı.
"annen hamile kaldıktan sonra erwin'le olan tüm bağını kopardı ve ailesine döndü. bunun sebebi nedir bilmiyorum,pişman olmuştu belki. üvey baban senin gerçek kızı olmadığını hiçbir zaman bilmedi,ölene kadar bu gerçeği öğrenmedi. erwin'de öyle,annen bunu herkesten sakladı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ackerman family | levi ackerman.
Fanfiction"korkunç görünüyorsun." "bunun için yaratıldım." levi ackerman hayran kurgu.