נקודת המבט של אדריאנה:
קמתי לעוד יום מזדיין מצלצול טלפון,"אדריאנה?" שאל גבר עם קול מחוספס ומוכר "כן..?" מודה שטיפה נלחצתי,אני רגילה להיות חשפנית במועדונים אבל לא קרה כשגבר ששכבתי איתו התקשר אליי יום למחרת ולא חסם אותי או מחק את המספר שלי,אבל זה הדדי כמובן "אני וחברים שלי עושים מסיבה כלשהי,לא משנה משהו פרטי בכל מקרה..כמה זה יעלה לחשפנות על עמוד במשך שלוש שעות?" שאל בקולו המושך "אמ.." גמגמתי כמו מפגרת "אלפיים שקל כולל חדרים ופרטיים" ניסיתי לרמוז לו בצורה עקומה ביותר "אני אשלם לך במזומן במקום,אשלח לך כתובת בווטסאפ,להתראות" ענה "להתר..אות" גמגמתי שוב "ותקרא לי אלכסה,שם במה" אמרתי בגאווה מסוימת "אלכסה?למה אלכסה?" שאל בהתעניינות "תבין למה במסיבה" עניתי באומץ שתפסתי ברגע האחרון,מין הסתם כמו אלכסה העוזרת האישית רק שאני הגרסה הזונה שלה,זה נראה יותר טוב "מקווה להבין לעומק" אמר וניתק,אומייגאדדד,אני חשפנית כבר שלוש שנים ואני עדיין מתלהבת כמו ילדה בת ארבע מקול מחוספס ועבה כמו שלו.
לאחר כמה שעות אנג'ל התקשרה אליי או יותר נכון ענבל,עניתי "אדריאנה באלי להופיע במועדונים שוב!אנחנו חייבות היום ביחד!אנג'ל ואלכסה הנשים הכי שוות בסביבה ביחד במועדון של שיכורים חתיכים!" אמרה כשכולה אדיש מתמיד "טוב שלא הגזמת,חוץ מזה יש לי להיום מסיבה" עניתי כשקולי עלה מהתרגשות "שמעי שאנחנו נשמעות מזה נואשות,בפועל מרוויחות יותר מהייטקיסטים בשבוע" אמרה בטון השכונה שלה "תכלס אחותי" עניתי "טוב יאללה השעה שמונה וחצי אני חייבת להתארגן" אמרתי בטון לחוץ "לא נו שעועית אחת תשארי איתי משעמם לי" אמרה "שעועית?" שאלתי "אדריאנה,אדריאנה לימה,לימה זה שעועית ואת גם די פלצנית שתדעי,לא מבריזים לחברה הכי טובה ובטח שלא ליחידה שלך" אמרה בציניות "סליחה?היחידה?לידיעתך יש לי המון חברים!" אמרתי "תגידי שם של אחד חוץ ממני" ענתה כשהשתתקתי כמו דג "טוב יאללה ביי אין לי כוח אלייך" עניתי בציניות עם חיוך וניתקתי,את האמת החיים שלי די מושלמים,מרוויחה כסף על להיות עם בגד ים אפילו בלי להיות דוגמנית ויש לי חברה שהיא הכי טובה שיש,מה אני צריכה יותר מזה?טוב ברור שתמיכה מההורים ולהפסיק לפתח אובססיה לבעלי קול עבה אבל חוץ מזה אני חיה מושלם.
הגעתי למסיבה באמצעות המיקום ש..מתאו שלח לי וראיתי כלכך הרבה בבונים!מה הסיכוי שמתאו הוא אחד מהם?.
הרגשתי אצבע שנוגעת לי בגב פעמיים,הסתובבתי וראיתי נער עם עיניים ירוקות שאפשר פשוט לשקוע בהן,קו לסת ארוך וחד ושיער חום כהה פרוע וקצר "מ..מתאו?" שאלתי "אה את החשפנית?פשוט חשבתי שטעית בכתובת" אמר,מה הוא רציני?"אני הבת היחידה פה וזה מקום שאף אחד לא מבקר בו כמעט אז מה חשבת?" שאלתי טיפה בציניות "שאת ילדה מוזרה שאוהבת לראות את הזריחה ולהיות לבד בזמן שאת מנגנת בגיטרה ושותה תה,נו את יודעת סאחית כזאת" ענה בטון של 'אין לי כוח אלייך' "אאוץ" עמדתי ללכת לבר "לאיפה את חושבת שאת הולכת זונה קטנה אחת?הכנו לך כבר את העמוד,קדימה לרקוד" אמר והסליפ לי לתחת,התחלתי כבר להתעצבן על העשיר המפונק הזה וסטרתי לו "מי אתה חושב שאתה ילד סוטה ושיכור" דחפתי אותו והלכתי לעמוד בלי ברירה.
לאחר כמה דקות התחלתי לרקוד כשאני לבושה בבגד ים הכי פחות צנוע שהיה לי,איזו טעות!אחרי כמה סיבובים הקשר של הבגד ים נתקע בעמוד והקשר נפרם..התחלתי להילחץ כששמתי לב שכל הבבונים האלה מסתכלים עליי,חיפשתי את מתאו בשביל להגיד לו שאני הולכת ושמתי לב שהוא מצלם לי את הציצי,ירדתי מהעמוד כשהייתי בלי החלק העליון ובאתי לכיוון מתאו "תמחק את זה עכשיו!עכשיו יבן שרמוטה!" צעקתי "בינתיים נראה שאת פה השרמוטה" צחק והוציא לשון כמו ילד קטן,גבר שנראה יחסית מבוגר עם זקן אפרפר ושיער חום בהיר עם שערות לבנות וחליפה ניגש לכיווננו "תרגעו שניכם!בואו נעשה דיל קטן,מתאו אתה מוחק את התמונה" אמר "מה אבל אבא..זה לא אשמתי שהיא זו.." "מתאו!" עצר אותו והמשיך "ואת תהיי הזונה הפרטית שלנו במשך חודש,דיל?" מה?! "אני לא יודעת מי אתם חושבים שאתם אבל.." עמדתי ללכת והוא עצר אותי "לא נראלי הבנת מי מדבר איתך חתיכת זונה" הוציא אקדח וכיוון עליי "נעים מאוד,ריצ'רד רומנו,ראש המאפיה האיטלקית,עכשיו אחרי ההכרות את מקבלת את הדיל..נכון ילדה יפה?" הנהנתי לחיוב בלי ברירה,לעזאזל איך הסתבכתי ככה!"ואת תהיי תחת שליטתו של מתאו,כל מה שהוא אומר לך את עושה החל ממחר,מובן?" שאל והנהנתי לחיוב "מובן?!" אמר כשנעשה עצבני יותר "כן..כן" אמרתי כשיש דמעות בעיניי "מתאו אסור לך לאנוס אותה בשבוע הראשון עד שתתרגל,ואת..את עוברת לגור באחוזה שלנו ועומדת לישון עם מתאו" אמר כשהוריד את האקדח ממני, ריצ'רד הלך לימוזינה "הולך להיות לנו כיף,אלכסה" מתאו אמר "אדריאנה.." אמרתי בפחד "מה?" שאל "אלכסה זה שם במה,כמו אלכסה העוזרת האישית..פשוט תמשיך לקרוא לי אדריאנה" אמרתי כשהכעס חזר לגופי וניסיתי לא להראות את זה,לפחות לא בימים הראשונים שלי,מתאו שם לב שאני טיפה רועדת "תרגעי,זה לא כזה ביג דיל..מבטיח לך".
פרק יחסית קצר אבל תסמכו עליי שזה יהיה הרבה יותר מעניין בהמשךך!
מקווה כלכך שיהיה הערכה!❤️
YOU ARE READING
שבע דקות בגן עדן
Romanceאדריאנה רוסי,בת 21 שגורשה מהבית שלה בגיל 16 בהיותה חשפנית,אח שלה אנטוניו רוסי נרצח מסיבה לא ידועה מתאו רומנו,בן 23 שחלק ממשפחת רומנו,בין משפחות המאפיה הכי גדולות באיטליה,סיבוך קטן איתם והם תולים את ראשכם על הקיר אבל מתאו לא כזה ⚠️אזהרה:אונס,תכנים מי...